ken ze niet van naam, ik kan wel een signalement gevenNadia schreef: Jeetje zeg!! Das niet normaal!! Weet je wie het waren? Carbid schieten is idd niet iets voor in een woonwijk![]()
Vuurwerkoverlast
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vuurwerkoverlast
Jeetje zeg. Voor het zelfde geld was het door je raam de woonkamer in gevlogen!
Jij, huis, hondjes, auto verder oké? Zonder schade?
geen schade gelukkigNadia schreef: Jeetje zeg. Voor het zelfde geld was het door je raam de woonkamer in gevlogen!
Ik herken het. Tot 2 jaar geleden vlogen de deksels de hele dag door het woonerf en stond het huis te schudden. Nu mag het alleen nog in bepaalde weilanden. Heerlijk. Carbid is geen vuurwerk en mag voor 6 uur helaas. Veel klagen bij de gemeente heeft hier geholpen.
Hier heeft het gisteren de hele dag door geknald. Twee van de vier honden wilden ook niet naar buiten. Gevolg.....binnen plassen
Vanochtend werd het tegen tweeën pas rustig genoeg, dat we ze even mee naar buiten konden lokken. Pfffff ben blij dat het weer voorbij is!
Mijn god Nova
ik zou zeker aangifte doen
Gelukkig dat je zelf en hondjes niks hebben
Gelukkig dat je zelf en hondjes niks hebben
Jeetje Nova , gelukkig hebben jij en de hondjes niks
Hier de straat niet meer op gegaan . Tessa heeft voor 24 uur nog in de tuin geplast , Amber wilde de tuin niet in .
Tijdens het vuurwerk zaten ze beiden rustig naast me op de bank
Vanmorgen toen ik beneden kwam ging Amber gelijk de tuin in , plas gedaan en gepoept
Hier de straat niet meer op gegaan . Tessa heeft voor 24 uur nog in de tuin geplast , Amber wilde de tuin niet in .
Tijdens het vuurwerk zaten ze beiden rustig naast me op de bank
Vanmorgen toen ik beneden kwam ging Amber gelijk de tuin in , plas gedaan en gepoept
De katjes hebben we binnengehouden vanaf gistermorgen. Ze hebben wel gewoon gegeten maar ze vonden het maar niets. Opgesloten zitten en dan ook nog die knallen.
Al gisteravond begon Joep de poezen te treiteren, hij heeft zoveel energie. Dus ze waren heeeeeeel blij dat ze allemaal vanmorgen weer naar buiten konden. Ze liggen inmiddels wel weer binnen haha. Ik moet nog uit gaan vinden of ze gebruik hebben gemaakt van de kattenbak.. De poezen hebben de hele avond onder de bank gezeten, Joep die het nog nooit gezien had lag rustig op zijn kleedje in de vensterbank te kijken. Tot 12 uur heeft hij ook gewoon lekker liggen spinnen, toen het grote geweld begon buiten was hij wel even wat stiller maar hij is redelijk bomproof gebleken. Terwijl hij 4 maand geleden nog overal van schrok. Grote vent geworden. 
Maar ik ben heel blij dat alles weer voorbij is, brr.
Maar ik ben heel blij dat alles weer voorbij is, brr.
Lekker dan Nova 
Hier een tweedeling bij de dieren ... De honden lagen op hun rug te ronken heel de nacht, de katten hadden er echter wel iets meer last van
Zochten veel steun bij ons, die ze uiteraard kregen, en zo konden zij zich om een uurtje of 1.30 uur ook weer helemaal ontspannen
Kortom, als ik een aantal verhalen lees mogen wij niet klagen
Hier een tweedeling bij de dieren ... De honden lagen op hun rug te ronken heel de nacht, de katten hadden er echter wel iets meer last van
Zochten veel steun bij ons, die ze uiteraard kregen, en zo konden zij zich om een uurtje of 1.30 uur ook weer helemaal ontspannen
Kortom, als ik een aantal verhalen lees mogen wij niet klagen
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij zijn zoals elk jaar op vakantie. Hier was het vuurwerk erger dan vorig jaar maar het was wel om 01.00 rustig en rond 01.15 helemaal stil. Dus, de nacht was wel rustig. Fijn.
Jammer genoeg, toen ik onderweg was in de auto is er vuurwerk uit de rijdende auto voor mij gegooid. Dat kwam op de weg terecht. Het werd niet naar mij gegooid maar stomweg "uit de auto". Had ik er dichter op gereden had dat eh... rot kunnen worden. Ik heb dat wel gemeld bij de politie maar kon natuurlijk geen kenteken geven. Na dat vuurwerkgooien heb ik enkele honderden meters afstand genomen van de auto.
Merlijn is heel bang geweest maar is nu ook weer rustig. Ik heb de indruk dat Herbal Calm wel wat geholpen heeft gelukkig.
Pup Rowan, nou ja.. pup..7 mnd heeft wel her en der gereageerd, vooral op het licht van het siervuurwerk, maar meer uit onbegrip dan uit angst.
Mooi, ook weer achter de rug ;-)
Suzanne
Jammer genoeg, toen ik onderweg was in de auto is er vuurwerk uit de rijdende auto voor mij gegooid. Dat kwam op de weg terecht. Het werd niet naar mij gegooid maar stomweg "uit de auto". Had ik er dichter op gereden had dat eh... rot kunnen worden. Ik heb dat wel gemeld bij de politie maar kon natuurlijk geen kenteken geven. Na dat vuurwerkgooien heb ik enkele honderden meters afstand genomen van de auto.
Merlijn is heel bang geweest maar is nu ook weer rustig. Ik heb de indruk dat Herbal Calm wel wat geholpen heeft gelukkig.
Pup Rowan, nou ja.. pup..7 mnd heeft wel her en der gereageerd, vooral op het licht van het siervuurwerk, maar meer uit onbegrip dan uit angst.
Mooi, ook weer achter de rug ;-)
Suzanne
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hier weer genoten van al het mooie vuurwerk en super trots op m'n meisjes!!
B vond de hondenkamer wel onzin en wilde bij de mensen liggen maar P heeft keurig in d'r bench op d'r kong bandje liggen knagen!
B vond de hondenkamer wel onzin en wilde bij de mensen liggen maar P heeft keurig in d'r bench op d'r kong bandje liggen knagen!
-
judith1967
- 5-sterren

Als ik er zo op terugkijk is het weer wat beter gegaan dan vorig jaar.
Heb wel homeo middeltjes gegeven.
Na de allerlaatste uitlaatronde hebben we Dorian wel mee naar boven genomen,want het knallen ging toch wel tot laat door.Nadeel van pas om 18.00 mogen afsteken,want vorig jaar was het om 1.00 -1.30 al stil,nu duurde het tot zeker wel 3.30.
Als Dorian rustig lag op zijn mand,en hij hoorde een knal,kwam hij weer naar ons toe in de slaapkamer,dus toen Dorian maar op bed laten slapen en dat ging goed,hij is gaan liggen.Eigenlijk hou ik niet van een hond in bed of slaapkamer,maar als hij steun komt zoeken bij ons,dan ga ik hem ook niet wegsturen.
We hebben het ergste weer achter de rug
Heb wel homeo middeltjes gegeven.
Na de allerlaatste uitlaatronde hebben we Dorian wel mee naar boven genomen,want het knallen ging toch wel tot laat door.Nadeel van pas om 18.00 mogen afsteken,want vorig jaar was het om 1.00 -1.30 al stil,nu duurde het tot zeker wel 3.30.
Als Dorian rustig lag op zijn mand,en hij hoorde een knal,kwam hij weer naar ons toe in de slaapkamer,dus toen Dorian maar op bed laten slapen en dat ging goed,hij is gaan liggen.Eigenlijk hou ik niet van een hond in bed of slaapkamer,maar als hij steun komt zoeken bij ons,dan ga ik hem ook niet wegsturen.
We hebben het ergste weer achter de rug
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
overdag ging t prima tot dat we een groep opgeschoten slemielen tegen kwamen in t park...
geloof, weet eigenlijk wel zeker, dat die mij nooit meer zullen vergeten
-
Lil
Ik vind het nog altijd jammer dat het gisteren geen gehaktdag wasMe and my boys! schreef: overdag ging t prima tot dat we een groep opgeschoten slemielen tegen kwamen in t park...