Waarschijnlijk gescheurde kruisbanden/niet geopereerd
Moderator: Lizzy
Re: Waarschijnlijk gescheurde kruisbanden
Onze da had er in de week dat sky werd geopereerd nog 4...
Sky heeft helaas ook artrose in der linker knie waardoor ze die af en toe nog ontlast
Ook heeft hij de meniscus na gekeken, die waren bijde (naar zijn verbazing) nog goed en heeft hij laten zitten
Gelukkig waren wij verzekerd voor deze operaties, anders 2x1300 Euro...
Sky heeft helaas ook artrose in der linker knie waardoor ze die af en toe nog ontlast
Ook heeft hij de meniscus na gekeken, die waren bijde (naar zijn verbazing) nog goed en heeft hij laten zitten
Gelukkig waren wij verzekerd voor deze operaties, anders 2x1300 Euro...
Fijn om te lezen lucie110 dat bij jullie drukke en lompe Jack de tplo goed is uitgepakt, Gillian is namelijk ook erg lomp en druk en zo'n 46 kilo.
Ik ken een orthopeed die ook in berenpoten zaagt... En het resultaat is verbluffend gebleken.
Hij heeft ook een hersteloperatie bij Oy gedaan en ook dat is goed gelukt.
Hij heeft ook een hersteloperatie bij Oy gedaan en ook dat is goed gelukt.
Re: Waarschijnlijk gescheurde kruisbanden/ niet geopereerd
Nou Gillian is niet geopereerd want er zat erg weinig speling in de knie wat dus positief is en er zat ook geen artrose, heupen ook meteen bekeken en die zijn ook helemaal goed, maar zijn hakgewricht niet
daar zit aardig wat artrose en is eigenlijk niets aan te doen.
Als ze dat weghalen en het gewricht vastzetten met een plaat is er aan 1 kant veel te weinig ruimte om hem vast te maken en Gillian is daar een veel te grote, lompe en onbehouwen hond voor.
Dus nu gaat hij op pijnstilling en ga ik op zoek naar een goede glucosamine tablet voor hem, om erger proberen te voorkomen.
Als ze dat weghalen en het gewricht vastzetten met een plaat is er aan 1 kant veel te weinig ruimte om hem vast te maken en Gillian is daar een veel te grote, lompe en onbehouwen hond voor.
Dus nu gaat hij op pijnstilling en ga ik op zoek naar een goede glucosamine tablet voor hem, om erger proberen te voorkomen.
Re: Waarschijnlijk gescheurde kruisbanden/niet geopereerd
Oef, dat is wel dubbel zeg.
Fijn dat hij niet geopereerd is maar niet fijn dat je nu wel gaat lopen tobben met pijnstillers
2 verkruimelde SMS tabletten, Kurkuma, peper en olijfolie doet het voor Gipsy haar artrose knie prima.
Sterkte ermee
Fijn dat hij niet geopereerd is maar niet fijn dat je nu wel gaat lopen tobben met pijnstillers
2 verkruimelde SMS tabletten, Kurkuma, peper en olijfolie doet het voor Gipsy haar artrose knie prima.
Sterkte ermee
Dank je, ja inderdaad heel dubbel.Ramses1 schreef: Oef, dat is wel dubbel zeg.
Sterkte ermee
Stella de Vries heb ik bij een hond met hakartose goede resultaten zien bereiken. Is niet regulier, maar regulier kun je met hak en artrose weinig. Dus misschien het proberen waard.
Dank je wel voor de tipkira schreef: Stella de Vries heb ik bij een hond met hakartose goede resultaten zien bereiken. Is niet regulier, maar regulier kun je met hak en artrose weinig. Dus misschien het proberen waard.