bpwr: Groen en verantwoord in bad

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: bpwr: Groen en verantwoord in bad

bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Als er geen geurtje aan mag zitten valt rituals en dr Kneipp ook al bij voorbaat af. Ik ga echt heel regelmatig in bad maar ik ben dol op geurtjes dus vind moeilijk jou adviseren.  :-\
Misschien is de hammam versie van rituals te doen? Kneipp zijn kruidige maar ook sterke geuren. Rozemarijn of eucalyptus bijvoorbeeld. Vind je dat wat?
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Kim_S schreef: Een badeend!!!  :biggrin2: :P
Oh, ik heb er nog eentje die licht geeft als je hem op het water zet!  :D Zo van die lekker kitsh flikkerlampjes in verschillende kleuren binnenin  :P
;D

Ik heb geen verstand van badproducten eigenlijk, maar de producten van Rituals vind ik in het algemeen wel erg fijn.  Er is geen handcreme die beter werkt dan die van hun met Ginko.  En ik heb wel een scrub van hen die het ook prima doet (ik heb wel scrub nodig, zo af en toe...  ::))
Wel geen idee of dat onder 'groen en verantwoord' valt...  :-\
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op ma 05 jan 2015, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

The body shop heeft toch ook lekkere dingen?
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Ruisje schreef: The body shop heeft toch ook lekkere dingen?
Bestaat dat nog  :o al eeuwen niet meer gezien!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik ga het liefst in bad met een glas Rosé, een reep chocolade en een dom tijdschriftje :smitten:
sella

Bericht door sella »

Ik ben een klier met luchtjes, maar de lavendel en rozemarijn van kneip gaan goed, de amandelolie vindt ik te vet, ik glibberde daar mee op mijn plaat, terwijl ik met de lavendelolie en rozemarijn olie gaan last van heb, ook alles van kneip.
Weleda vindt ik rete chemisch ruiken, kruidvat eigen merk vindt ik ook niet echt je van het.
Ik koop bij iherb weleens dingetjes proeflaconnetjes ect voor in bad en ben er bij geen een blijven hangen. De honing dingetjes en huidmelkgezondedingetjes, ik vindt ze allemaal mier maar dan ook mierzoet ruiken.

Overigens, als ik er zin an heb, dan doe ik gewoon kruiden uit de tuin in een washandje, knoop het dicht, en doe dat in het bad tijdens het vollopen, en ja er is niets wat daar tegenop kan qua geur en qua kalmheid van de huid.
pearlsofpassion
Moderator

eelke schreef: Ik ga het liefst in bad met een glas Rosé, een reep chocolade en een dom tijdschriftje :smitten:
Ja ok, maar wat doe je dan IN je bad, los van water?  ::)

Zo af en toe loop je wel een beetje achter, of is dat mijn gedacht?  8)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

pearlsofpassion schreef: Ja ok, maar wat doe je dan IN je bad, los van water?  ::)

Zo af en toe loop je wel een beetje achter, of is dat mijn gedacht?  8)
Jaaa maar dan loop je ook achter want ik heb zelfs al een heuse smiley  :biggrin2: Afbeelding

Wat ik dan on het water doe maakt me niet zo veel uit ;) tis niet groen en verantwoord... meestal olie van verschillende merken, of schuim van rituals. 
pearlsofpassion
Moderator

eelke schreef: Jaaa maar dan loop je ook achter want ik heb zelfs al een heuse smiley  :biggrin2: Afbeelding

Wat ik dan on het water doe maakt me niet zo veel uit ;) tis niet groen en verantwoord... meestal olie van verschillende merken, of schuim van rituals.
;)
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Zelf neem ik liever de douche, maar een vriend / kennis van mij, gooit kokosolie in zijn bad en ook chlorella en spirulina. Hij zegt altijd dat hij ook wil kunnen eten/drinken van zijn badwater.
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

-Annemarie- schreef: Kun jij dan nog wel wat ruiken in een Lush winkel? Hier (natuurlijk) ook niks in de buurt, maar we waren in Oldenburg laatst.
Als ik dan de winkel binnenkom heb ik binnen een paar minuten verschrikkelijke hoofdpijn van alle luchtjes door elkaar.  :-\
Maar misschien dat sommige luchtjes afzonderlijk wel lekker zijn hoor!  :)

Ik heb overigens hetzelfde met de geurkaars afdeling van de Ikea. Jakkes zeg, daar loop ik zo snel mogelijk doorheen.  ;D
Daarbij vind ik Kneipp ook niet lekker ruiken.  :-\

Ben gewoon een muts met luchtjes.  :biggrin2:
Herkenbaar hoor, ik heb dat dan, nu je het zegt, waarschijnlijk meer met chemische geurtjes (Zoals ik dat dan noem). Ik heb dat namelijk wel bij de Douglas bijvoorbeeld, ik draag ook eigenlijk nooit parfum omdat ik hoofdpijn krijg van de geur die dan om me heen hangt. Lush is ook heftig, in de winkel, klopt! Maar dat kan ik wel hebben  :). Mijn neus is ook ernstig goed ontwikkeld, best lastig soms.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Ik draag altijd wel parfum. Maar ook mij zijn sommige te heftig. Ik heb ooit eens chanel nr 5 gehad. Dat trok ik niet  :-X.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

bpwr: Groen en verantwoord in bad

Bericht door Ruisje »

bloemetje schreef: Bestaat dat nog  :o al eeuwen niet meer gezien!
Jazeker!
Online www.thebodyshop.nl en alle winkels :)
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Ruisje schreef: Jazeker!
Online www.thebodyshop.nl en alle winkels :)
Grappig! Ik vond musk altijd lekker ruiken vroegah
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Niet groen en verantwoord en met een luchtje maar ik word zelf altijd erg blij van Rituals  :D

Vind het heerlijk ruiken. De witte lijn (weet even niet hoe die heet) vind ik ook subtiel maar goed dat is natuurlijk persoonlijk  :)

Heb zelf nooit verse kruiden geprobeerd maar dat klinkt wel lekker dus dat ga ik zeker een keer proberen  :D

Plaats reactie