Verzamelgroep: Friesland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Friesland
Heb een Chevrolet Kalos.
Dus dan gaat vast wel passen
(edit aangevuld)
(edit aangevuld)
Laatst gewijzigd door Dagmar S op zo 04 jan 2015, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Dagmar S"]
Heb een Chevrolet Kalos.
Ja idd zet jij je bestelling in de topic dan kunnen wij er onder zetten dat het met jou meelift vanaf Steenwijk
Heb een Chevrolet Kalos.
Ja idd zet jij je bestelling in de topic dan kunnen wij er onder zetten dat het met jou meelift vanaf Steenwijk
Heb ik gedaan.Yora85 schreef:
Vind het wel een klein beetje spannend, is voor mij de eerste keer rijden voor anderen.
Snap ik maar komt goed, we hebben tegen die tijd nog wel even contact over tijdstip etc
Komt zeker goedYora85 schreef: Snap ik maar komt goed, we hebben tegen die tijd nog wel even contact over tijdstip etc
Waar wil jij die van jou ophalen?
Voorkeur voor Joure, anders Heerenveen
Die 22? daar zitten die 4 van mij bij in neem ik aan?
Dat mogen wel 5 worden. 
Rijd jij over Sneek Geeske? Ik weet dus niet of ik die dag naar Deventer moet, mag het anders met jou mee?
Rijd jij over Sneek Geeske? Ik weet dus niet of ik die dag naar Deventer moet, mag het anders met jou mee?
Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar Sneekzhiva schreef: Die 22? daar zitten die 4 van mij bij in neem ik aan?Dat mogen wel 5 worden.
Yora85 schreef: Ja daar zitten 4 van jou bij maar geef je je bestelling dan nog wel door in het topic van de geitjes dan neem ik ze voor je mee naar Sneek
-
lisantjuhh
- 2-sterren

Ik heb er geen belang meer bij. Ben bang dat mijn hond niet hele geiten op eet
Ze zijn niet zo groot hoor. Ik hak ze altijd in 6 stukken. 4 losse poten, rug en ribbenlisantjuhh schreef: Ik heb er geen belang meer bij. Ben bang dat mijn hond niet hele geiten op eet
Nou lukt misschien wel, maar dat gaat hij niet krijgen, hahaha.
Hierbij meld ik me ook mocht er een bestelling van Degomeat zijn. Zal geen grote afnemer zijn, want ik heb 1 kat 8)
Woonachtig in Langweer.
Groetjes Jis
Woonachtig in Langweer.
Groetjes Jis
Laatst gewijzigd door Jisjo op za 10 jan 2015, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

hoi hoi,
sinds drie weken een pupje hier in huis...woon in drachten. als er weer besteld wordt bij degomeat wil ik wss wel mee bestellen...
groetjes attje en puk
sinds drie weken een pupje hier in huis...woon in drachten. als er weer besteld wordt bij degomeat wil ik wss wel mee bestellen...
groetjes attje en puk
Zijn er mensen die mee willen bestellen bij kiezebrink de 20e?
Op zich wel, maar waar gaat het dan bezorgd worden?Irta schreef: Zijn er mensen die mee willen bestellen bij kiezebrink de 20e?