Herplaats adressen. (pag 3 omschrijving probleem) oplossing is er!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Herplaats adressen

startouw
3-sterren
3-sterren

Bericht door startouw »

**Jolanda** schreef: http://www.collie-in-nood.com/

Misschien kun je het via een border collie forum proberen?

Daar zou ik mijn hond dus nooit naar toe brengen! Niet voor pension, niet voor GT en ook niet om mijn hond te herplaatsen.
Nog niet al kreeg ik er voor betaald!
Ik ken een aantal verhalen over deze opvang en die zijn zeker niet al te best.
Mijn persoonlijke ervaring met de eigenaresse zijn ook verre van goed te noemen. (mentaliteit, normen en waarden staan mij totaaaaaal niet aan)
Ik heb hier paar jaar geleden onze grote hond gebracht voor pension en was er best tevreden over. Ook aan juna niets bijzonders gemerkt toen ik haar ging halen. Dus ik deel je mening niet  ::)
Welke verhalen heb jij gehoord jolanda ?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

startouw schreef: Ik heb hier paar jaar geleden onze grote hond gebracht voor pension en was er best tevreden over. Ook aan juna niets bijzonders gemerkt toen ik haar ging halen. Dus ik deel je mening niet  ::)
Ooit op de site gekeken bij de herplaatsers? Ze zijn allemaal dominant en moeten in de kennels braaf in hun mandjes blijven liggen en liever niet rondlopen. Raar maar waar.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik weet dat Yvette ook wel herplaatsers opvangt. Maar ik geloof dat ze nu vol zit. Een mailtje sturen zal geen kwaad kunnen. (alert honden training)
WillyP
5-sterren
5-sterren

Bericht door WillyP »

Hondenopvang Allround  heeft ook vaker border collies in de opvang.
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Collie passion
Helping Dogs

Eventueel wat meer info geven over de hond in kwestie....
Wie weet vind je hier een gouden mandje?
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

startouw schreef: Ik heb hier paar jaar geleden onze grote hond gebracht voor pension en was er best tevreden over. Ook aan juna niets bijzonders gemerkt toen ik haar ging halen. Dus ik deel je mening niet  ::)
Ik weet niet of ik hier openbaar op in wil gaan. Niet dat ze hier nog meeleest (want ja Jantina, ze zat/zit ook hier op het forum) maar dan nog. Ik heb geen zin dat ik dadelijk boze reacties krijg omdat ik hier een boekje over het pension open doe.

De verhalen die ik gehoord heb zijn van mensen die hier op het forum zitten/zaten. Zij zijn al lang niet meer echt actief, anders zouden zij volgens mij ook direct bij het lezen van jouw aanprijzing iets anders vertellen ;)

Ik kan het alleen maar sterk afraden om je hond er naar toe te brengen.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

**Jolanda** schreef: Ik weet niet of ik hier openbaar op in wil gaan. Niet dat ze hier nog meeleest (want ja Jantina, ze zat/zit ook hier op het forum) maar dan nog. Ik heb geen zin dat ik dadelijk boze reacties krijg omdat ik hier een boekje over het pension open doe.

De verhalen die ik gehoord heb zijn van mensen die hier op het forum zitten/zaten. Zij zijn al lang niet meer echt actief, anders zouden zij volgens mij ook direct bij het lezen van jouw aanprijzing iets anders vertellen ;)

Ik ga hier in mee, vanuit een recente directe bron, en wat me bijstaat van gezien te hebben jaren geleden.
startouw
3-sterren
3-sterren

Bericht door startouw »

**Jolanda** schreef: Ik weet niet of ik hier openbaar op in wil gaan. Niet dat ze hier nog meeleest (want ja Jantina, ze zat/zit ook hier op het forum) maar dan nog. Ik heb geen zin dat ik dadelijk boze reacties krijg omdat ik hier een boekje over het pension open doe.

oke  :(  tja  het is een tijd geleden hoor, maar toen niets mis mee.
Lil

Bericht door Lil »

startouw schreef: oke  :(  tja  het is een tijd geleden hoor, maar toen niets mis mee.
Ik ga met Jolanda mee helaas van hele tijd geleden tot en met nu.
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

**Jolanda** schreef: http://www.collie-in-nood.com/

Misschien kun je het via een border collie forum proberen?

Daar zou ik mijn hond dus nooit naar toe brengen! Niet voor pension, niet voor GT en ook niet om mijn hond te herplaatsen.
Nog niet al kreeg ik er voor betaald!
Ik ken een aantal verhalen over deze opvang en die zijn zeker niet al te best.
Mijn persoonlijke ervaring met de eigenaresse zijn ook verre van goed te noemen. (mentaliteit, normen en waarden staan mij totaaaaaal niet aan)
Ik deel de slechte ervaringen met/van Collie in Nood. Maar weet ook dat anderen er wel heel erg over te spreken zijn.

Suzanne
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik zou ook graag wat meer informatie over Kees horen. Zonder dat, lijkt het me onmogelijk een passende oplossing te vinden  :-\
Passend waarbij?
Laatst gewijzigd door doranto op do 08 jan 2015, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Suzanne schreef: Ik deel de slechte ervaringen met/van Collie in Nood. Maar weet ook dat anderen er wel heel erg over te spreken zijn.

Suzanne
Over collie in nood weet ik niet of ze goed zijn of niet. Het is een site wat ik me kan herinneren van een aantal jaar geleden.
Ik had het over het pension in Maastricht ;)
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

Heb nu even geen tijd maar zal later wat meer vertellen over Kees.
Zev
4-sterren
4-sterren

Bericht door Zev »

Als je meer info hebt over Kees dan kan ik hem misschien wel tijdelijk opvangen onder bepaalde voorwaarden. Als je meer van mij wilt weten mag je me een pb-tje doen  ;)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Anders eens aankloppen bij stichting alert van Yvet. Zij kunnen je ongetwijfeld aan een goed adres helpen, of op een betrouwbaar spoor zetten. :)

Plaats reactie