Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Zeker interessant en niet ver! kan alleen geen adres vinden op de site, heeft iemand dat?
- Joyce1985
- 5-sterren

Gio89 schreef: Zeker interessant en niet ver! kan alleen geen adres vinden op de site, heeft iemand dat?
Bezoek onze winkel
Laan van Deelen 3
2497GG Den haag (ypenburg)
Zat toevallig ook te zoeken!
- MerelsMommy
- 3-sterren

Heeeeel interessant.
Lekker dichtbij!
Zijn de prijzen ook goed? Of is het weer stikduur?
Lekker dichtbij!
Zijn de prijzen ook goed? Of is het weer stikduur?
bedankt!Joyce1985 schreef:
Bezoek onze winkel
Laan van Deelen 3
2497GG Den haag (ypenburg)
![]()
Zat toevallig ook te zoeken!
- Stacey1987
- 2-sterren

Ben er zaterdag ook geweest. Goede service, van wat ik zag mooie producten. Nog niet heel veel verschillende dingen, maar hij kan wel van alles bestellen. En niet zo duur, zeker niet voor een fysieke winkel.
- CindyMayella
- 5-sterren

Heb telefonisch gesprek gehad met hem ivm een bestelling.... Idd goede service en wat hij niet had, wordt besteld...... En stuk goedkoper dan wat ik tot nu toe kwijt was.......
Ik ben er zaterdag ook geweest, leuke mensen!!
Ook leuke vleesjes
verschillende kvv's en een grote vriezer met Barfartikelen... Als ik een keer verlegen om vleesjes zit ga ik er vast weer heen!!
Ook leuke vleesjes
De prijzen zijn gelijk of lager dan bijvoorbeeld naturis.nu. Helemaal niet zo duur dus. Ik heb een hele grote bestelling bij hem geplaatst gisteren en kan het donderdag halen omdat hij niet standaard in de winkel heeft wat ik wil maar dus wel voor me regelt. Ideaal. toen we er die zaterdag waren, waren er ook 2 pups. Die waren zooooooooo cute!
Dat waren volgens mij de cc pups van mijn vriendin.....ze zijn echt om op te vreten. De leukste had ze thuis gelaten en die echtSky.Daro schreef: De prijzen zijn gelijk of lager dan bijvoorbeeld naturis.nu. Helemaal niet zo duur dus. Ik heb een hele grote bestelling bij hem geplaatst gisteren en kan het donderdag halen omdat hij niet standaard in de winkel heeft wat ik wil maar dus wel voor me regelt. Ideaal. toen we er die zaterdag waren, waren er ook 2 pups. Die waren zooooooooo cute!
Wel handig zo'n adresje in de buurt. Weten jullie of ze ook bio of wild hebben?
- Stacey1987
- 2-sterren

Op www.geusdiervoeding.nl staat alles wat hij heeft. Verder kan hij volgens mij wel bijna overal aankomen dus als je iets wilt hebben kun je hem bellen om te bestellen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Overigens wat ik begreep, is de website nog niet helemaal aangevuld; in de winkel heeft ie nog meer aan barfspullen etc...... Ik denk dat het zeker de moeite waard is om er eens te gaan kijken.... Ik ga zaterdag
Super..., altijd handig om dat soort adresjes in de buurt te hebben.
Bij Dobey's in Leidschenveen kan je trouwens ook (bijna) alle KVV's bestellen mocht daar interesse voor zijn..., barfspul ook, maar dat is een beetje afhankelijk van welke leverancier je wilt, maar in principe zijn die ook erg behulpzaam.
Bij Dobey's in Leidschenveen kan je trouwens ook (bijna) alle KVV's bestellen mocht daar interesse voor zijn..., barfspul ook, maar dat is een beetje afhankelijk van welke leverancier je wilt, maar in principe zijn die ook erg behulpzaam.
- CindyMayella
- 5-sterren

Daar bestelde ik tot nu ook altijd.... Ze zijn idd erg goed etc, maar qua prijs zijn ze een stuk duurder dan Geus Diervoeding..... Vandaar dat ik het eens ga proberen..... Geus hanteert bijv dezelfde prijs voor Naturis als dat Naturis zelf hanteert....
Kijk eens aan..., het wordt steeds interessanter