Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Krijg net een berichtje van iemand van de corgi-club. Ze wil me gaan helpen Zoë haar issues aan te pakken. Ze zegt niet dat ze het op kan lossen, maar wil het graag proberen. Hoe lief is dat? Ze doet het volledig belangenloos.
Het lijkt wel of dat soort ellende nooit alleen komt.Thurin schreef: Even een kleine update.
Inmiddels zijn we 2 chemo behandelingen verder en ben ik er flink beroerd van geweest maar het is nog vol te houden. Ben inmiddels wel al helemaal kaal en mijn conditie laat ook te wensen over. Gelukkig kan ik nog wel een rondje bos lopen met de hondjes dat geeft mij weer een doel op een dag.
Wel hebben we helaas 2 januari onze border terrorist op een leeftijd van 13 jaar ten gevolgen van een hersentumor moeten laten inslapen. Een verdrietige start van het jaar maar we slaan ons er gelukkig aardig doorheen maar het gemis is groot.
Veel sterkte. Weet helaas uit ervaring hoe je je voelt na zo'n kuur.
Fijn dat je weer wat laat horen, Thurin. Alleen wel met verdrietig nieuws.
Sterkte met alles
Sterkte met alles
@ Thurin - heel veel sterkte met alles!
@ Ronald - waardeloos is dat toch met dat bloedprikken waar je bont en blauw uitkomt.
Mij gebeurt het niet meer sinds ik er alleen maar voor naar prikposten ga en niet naar het ziekenhuis.
Ik heb de indruk dat de mensen op die prikposten meer ervaring hebben?
@ Nadia - groot gelijk om die 2e sollicitatie ook te doen, hoe meer kansen hoe beter!
@ Ronald - waardeloos is dat toch met dat bloedprikken waar je bont en blauw uitkomt.
Mij gebeurt het niet meer sinds ik er alleen maar voor naar prikposten ga en niet naar het ziekenhuis.
Ik heb de indruk dat de mensen op die prikposten meer ervaring hebben?
@ Nadia - groot gelijk om die 2e sollicitatie ook te doen, hoe meer kansen hoe beter!
Omrop Fryslan laat de hynstekeuring zien. Wat een prachtige dieren zijn het toch 

Vanmorgen de dozen ingepakt voor mijn verhuizing de laatste dingen doen we de laatste week
.
Dadelijk lekker een middagje naar de paarden en uiteraard paardrijden
Dadelijk lekker een middagje naar de paarden en uiteraard paardrijden
Vreemde dag gisteren. Heel de ochtend de gebeurtenissen in parijs gevolgd. De middag gewerkt, net voor het donker thuis, laarzen aangetrokken en nog met mijn blazer aan het bos doorgelopen met de guppen. Op mijn gemak de kachel aangestoken en mijn moeder gebeld, die op dat moment op 1 naar de live beelden van de gijzelingen zat te kijken. Ook de tv aangezet, en nog steeds aan de telefoon (en de laptop voor andere live streams en info) meegekeken. Zeker een half uur met mijn moeder gebeld maar de hoeveelheid woorden hadden we vast ook wel in 5 min kunnen wisselen. Jeetje wat bizar.
'Savonds naar een optreden van 666 the nigthmare geweest. Toch ook best een duistere band zeg maar. Na afloop nog een drankje en toen in de rij bij de garderobe. Ging het brandalarm af. NIEMAND reageerde. Echt niemand. (ja, sommige als in, huh, is dat het brandalarm? En ik zelf, hallo, het brandalarm gaat af, moeten we niet naar buiten? Maar niemand ging mee) rustig onze jas gekregen, nog geklets met bekenden, en maar naar buiten. Alarm ging nog steeds af. Bizar. Hoezo paniek onder de mensen in Nederland?
'Savonds naar een optreden van 666 the nigthmare geweest. Toch ook best een duistere band zeg maar. Na afloop nog een drankje en toen in de rij bij de garderobe. Ging het brandalarm af. NIEMAND reageerde. Echt niemand. (ja, sommige als in, huh, is dat het brandalarm? En ik zelf, hallo, het brandalarm gaat af, moeten we niet naar buiten? Maar niemand ging mee) rustig onze jas gekregen, nog geklets met bekenden, en maar naar buiten. Alarm ging nog steeds af. Bizar. Hoezo paniek onder de mensen in Nederland?
Heel veel sterkte met alle narigheidThurin schreef: Even een kleine update.
Inmiddels zijn we 2 chemo behandelingen verder en ben ik er flink beroerd van geweest maar het is nog vol te houden. Ben inmiddels wel al helemaal kaal en mijn conditie laat ook te wensen over. Gelukkig kan ik nog wel een rondje bos lopen met de hondjes dat geeft mij weer een doel op een dag.
Wel hebben we helaas 2 januari onze border terrorist op een leeftijd van 13 jaar ten gevolgen van een hersentumor moeten laten inslapen. Een verdrietige start van het jaar maar we slaan ons er gelukkig aardig doorheen maar het gemis is groot.
- -Annemarie-
- 5-sterren

@ Thurin: heel veel sterkte gewenst. 
Wat een woei vandaag!
De regen ging horizontaal door de lucht. 
Morgenmiddag een cursus Treibball, gelukkig in een binnenlocatie.
Wat een woei vandaag!
Morgenmiddag een cursus Treibball, gelukkig in een binnenlocatie.
@ Thurin sterkte. Ben er redelijk stil van. 
Vandaag bij mijn ouders even op visite geweest om de hondjes weer in model te zetten.
Ze hebben sinds 2 weken een herplaatser erbij gekregen en hij is leuk! Hij heet Colin en is een beauty van een tarwekleur schotse terrier. Ik ben lekker aan het knuffelen en spelen geweest met hem. Hij lijkt zo verschrikkelijk veel op Gentle (mijn schotse terrier reu welke 2 jaar geleden is overleden) dat ik toch wel een beetje emo werd toen ik Colin voor het eerst zag. Het is een hele rare gewaarwording als een hond in je armen kruipt die een tweelingbroer van je vorige hond had kunnen zijn...
Afijn, Ellis hun 13 jarig teef is weer helemaal tip top netjes verzorgd en gewassen (moeders had auw in haar rug dus dat heb ik ook maar gelijk even gedaan) en Colin heb ik alleen zijn hoofd bijgeschoren. Ouders weer gelukkig en de hondjes weer mooi en fris!
Lekker nog een kopje thee gedaan met ze, dat was een fijne dag.
Vandaag bij mijn ouders even op visite geweest om de hondjes weer in model te zetten.
Ze hebben sinds 2 weken een herplaatser erbij gekregen en hij is leuk! Hij heet Colin en is een beauty van een tarwekleur schotse terrier. Ik ben lekker aan het knuffelen en spelen geweest met hem. Hij lijkt zo verschrikkelijk veel op Gentle (mijn schotse terrier reu welke 2 jaar geleden is overleden) dat ik toch wel een beetje emo werd toen ik Colin voor het eerst zag. Het is een hele rare gewaarwording als een hond in je armen kruipt die een tweelingbroer van je vorige hond had kunnen zijn...
Afijn, Ellis hun 13 jarig teef is weer helemaal tip top netjes verzorgd en gewassen (moeders had auw in haar rug dus dat heb ik ook maar gelijk even gedaan) en Colin heb ik alleen zijn hoofd bijgeschoren. Ouders weer gelukkig en de hondjes weer mooi en fris!
Lekker nog een kopje thee gedaan met ze, dat was een fijne dag.
Gister met mijn vader door Utrecht gewandeld. Hij heeft een leuk fotoprojectje voor mij bedacht, dus we gingen kijken om ideeën op te doen. Lopen we toevallig aan het einde van de middag over de markt, zie ik een zalmkop liggen bij een viskraam. Dus ik vragen wat die moest kosten. Gaat mijn vader vol enthousiasme staan vertellen dat het voor de hond is, want die vindt dat zo lekker en het is zo gezond. Zo grappig, want mijn vader heeft niets met barf en snapt er ook helemaal niets van. Of stiekem toch meer dan hij laat merken 
HerkenbaarKaela schreef: Gister met mijn vader door Utrecht gewandeld. Hij heeft een leuk fotoprojectje voor mij bedacht, dus we gingen kijken om ideeën op te doen. Lopen we toevallig aan het einde van de middag over de markt, zie ik een zalmkop liggen bij een viskraam. Dus ik vragen wat die moest kosten. Gaat mijn vader vol enthousiasme staan vertellen dat het voor de hond is, want die vindt dat zo lekker en het is zo gezond. Zo grappig, want mijn vader heeft niets met barf en snapt er ook helemaal niets van. Of stiekem toch meer dan hij laat merken![]()
mijn zelf voor gehouden spiegel heeft een knal gehad 
Thurin
Thurin
Ik heb eindelijk de eerste schrijfopdracht van mijn studie teruggekregen. Het was een opdracht voor taalvaardigheid Nederlands, schrijfvaardigheid. De opdracht was te schrijven wat we van het schilderij vonden wat was afgebeeld. Ik vind het echt foeilelijk en en wist echt niet hoe ik over dit schilderij een "stukje" moest schrijven. Dus ik had eerst maar eens opgezocht wie de schilder was. Bleek dat het schilderij "De volharding der Herinnering" van Salvador Dalì was. Uiteindelijk heb ik een analyse van het schilderij gemaakt, zoals ik dat destijds op de havo voor het vak kunstbeschouwing moest doen (ik had tekenen in mijn vakkenpakket). Ik heb de opdracht in ieder geval gehaald, de eerste studiepunten zijn binnen 
Ik hik nu al een week of drie tegen een samenvatting van 200 woorden van een krantenartikel uit de Volkskrant aan voor het vak taalvaardigheid Nederlands, wat ik uiterlijk 15 januari a.s. moet inleveren
Ik moet me er vandaag echt toe zetten deze opdracht af te maken, want ik moet ook nog voor mijn tentamens leren die ik over 2 weken heb...
Ik hik nu al een week of drie tegen een samenvatting van 200 woorden van een krantenartikel uit de Volkskrant aan voor het vak taalvaardigheid Nederlands, wat ik uiterlijk 15 januari a.s. moet inleveren
-
Anthraciet
- 5-sterren

Heb daarnet een veiling gewonnen op vakantieveilingen voor 3 IPL behandelingen 
Had alleen wat laat gezien dat het helemaal in Hoogeveen is.....
8)
Had alleen wat laat gezien dat het helemaal in Hoogeveen is.....