Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
@Thurin : wat fijn om even van je te horen, heel veel sterkte ik denk metbregelmaat aan je!
lauraV schreef: mijn zelf voor gehouden spiegel heeft een knal gehad![]()
Vertel Laura, vaak helpt het om je te uiten!
Wat is er gebeurd?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Blij om iets van je te lezen! Ik denk regelmatig aan je en vraag me dan af hoe het gaat. Wat sneu dat je je hondje moet missen, gecondoleerd met het verlies. Ik hoop dat je de chemo goed zult doorstaan. Sterkte met alles!Thurin schreef: Even een kleine update.
Inmiddels zijn we 2 chemo behandelingen verder en ben ik er flink beroerd van geweest maar het is nog vol te houden. Ben inmiddels wel al helemaal kaal en mijn conditie laat ook te wensen over. Gelukkig kan ik nog wel een rondje bos lopen met de hondjes dat geeft mij weer een doel op een dag.
Wel hebben we helaas 2 januari onze border terrorist op een leeftijd van 13 jaar ten gevolgen van een hersentumor moeten laten inslapen. Een verdrietige start van het jaar maar we slaan ons er gelukkig aardig doorheen maar het gemis is groot.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik zou geloof ik gewoon hebben opgeschreven waarom ik het schilderij lelijk vind!Mowgli schreef: Ik heb eindelijk de eerste schrijfopdracht van mijn studie teruggekregen. Het was een opdracht voor taalvaardigheid Nederlands, schrijfvaardigheid. De opdracht was te schrijven wat we van het schilderij vonden wat was afgebeeld. Ik vind het echt foeilelijk en en wist echt niet hoe ik over dit schilderij een "stukje" moest schrijven. Dus ik had eerst maar eens opgezocht wie de schilder was. Bleek dat het schilderij "De volharding der Herinnering" van Salvador Dalì was. Uiteindelijk heb ik een analyse van het schilderij gemaakt, zoals ik dat destijds op de havo voor het vak kunstbeschouwing moest doen (ik had tekenen in mijn vakkenpakket). Ik heb de opdracht in ieder geval gehaald, de eerste studiepunten zijn binnen
Ik hik nu al een week of drie tegen een samenvatting van 200 woorden van een krantenartikel uit de Volkskrant aan voor het vak taalvaardigheid Nederlands, wat ik uiterlijk 15 januari a.s. moet inleverenIk moet me er vandaag echt toe zetten deze opdracht af te maken, want ik moet ook nog voor mijn tentamens leren die ik over 2 weken heb...
Succes met de samenvatting!
Goed onderzoek doen naar waar je de behandeling gaat laten uitvoeren. Een tijdje terug is er dacht ik in Radar een item over geweest dat het heel vaak misgaat met deze behandelingen…Anthraciet schreef: Heb daarnet een veiling gewonnen op vakantieveilingen voor 3 IPL behandelingen
Had alleen wat laat gezien dat het helemaal in Hoogeveen is.....8)
Morgen weer op de brommer naar het werk, met dank aan de lieve bovenbuurman die hem ter beschikking stelt voor als ik m nodig heb... Waar ik met de auto een half uur voor begin de deur uitstap, is dat met de brommer iets minder dan een uur. Zoveel tijd scheelt dat dus eigenlijk niet
Hopelijk regent het niet zo als ik onderweg ben...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Oei auto stuk?Mini's 3-tal schreef: Morgen weer op de brommer naar het werk, met dank aan de lieve bovenbuurman die hem ter beschikking stelt voor als ik m nodig heb... Waar ik met de auto een half uur voor begin de deur uitstap, is dat met de brommer iets minder dan een uur. Zoveel tijd scheelt dat dus eigenlijk nietHopelijk regent het niet zo als ik onderweg ben...
Berichtje van baas gekregen net. Morgen vrij gekregen ipv vrijdag. Ik hoef dan wel niet meer naar de dierenarts maar met rode oogjes en hoofdpijn ben ik ook liever thuis. Dan kan ik hem morgen ook rustig begraven.
die spiegel lag vandaag in stukjes ... ik moet beter voor mezelf zorgenBorke schreef:
Vertel Laura, vaak helpt het om je te uiten!
Wat is er gebeurd?
ik moet er nog ff diep over nadenken...
Dan was ik in 1 zin al klaar geweest. Dat was denk ik niet helemaal de bedoeling van de opdrachtAnne in Duitsland schreef: Ik zou geloof ik gewoon hebben opgeschreven waarom ik het schilderij lelijk vind!Uiteindelijk gaat het om de taal, niet om de inhoud, toch? Of moest het ook een coherent betoog worden?
Succes met de samenvatting!
En nu ab zur Arbeit....
@Thurin: Veel sterkte
Wat een wind, ben er onderhand zo klaar mee. De fibrom slaat om zich heen, heb al dagen een kop vol watten waardoor ik vanmorgen vergat om oppashondje op te halen. Goddank werd ie thuis afgeleverd, ik schaamde me kapot.
Met de hondjes naar het strand geweest, door het duin terug want dezelfde weg terug ging niet lukken, kwamen niet tegen de wind in. Ook ik moet beter voor mezelf gaan zorgen, zeker met dit weer. Teveel pijn, trillende handen (essentiele tremor) en dat slechte geheugen.
Wat een wind, ben er onderhand zo klaar mee. De fibrom slaat om zich heen, heb al dagen een kop vol watten waardoor ik vanmorgen vergat om oppashondje op te halen. Goddank werd ie thuis afgeleverd, ik schaamde me kapot.
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Nee, maar Maxi mag niet meer op de fiets naar het zkh tot nader order, dus neemt zij nu de auto mee. Daarbij is t een tank en gaat er best veel benzine door met elke dag 40km ww-verkeer.hannabelgje schreef: Oei auto stuk?
Berichtje van baas gekregen net. Morgen vrij gekregen ipv vrijdag. Ik hoef dan wel niet meer naar de dierenarts maar met rode oogjes en hoofdpijn ben ik ook liever thuis. Dan kan ik hem morgen ook rustig begraven.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Sterkte Els!
Op zoek naar een nieuwe huisarts, meneer heeft donderdagochtend longfoto's laten maken. Toen ik vanochtend belde, zei de assistente dat ze nog niet binnen waren. Toen ik zei dat dat gek was aangezien het z'huis ze direct door zou sturen, vroeg ze ''waar ging het ook alweer over?''
Nogmaals verteld dat het om longfoto's ging. ''oh ja, die zijn binnen, maar ze zijn nog niet beoordeeld door de huisarts, meneer moet vanmiddag maar even terugbellen''
(dit is overigens niet de reden om over te gaan stappen, maar wel de druppel
)
Op zoek naar een nieuwe huisarts, meneer heeft donderdagochtend longfoto's laten maken. Toen ik vanochtend belde, zei de assistente dat ze nog niet binnen waren. Toen ik zei dat dat gek was aangezien het z'huis ze direct door zou sturen, vroeg ze ''waar ging het ook alweer over?''
(dit is overigens niet de reden om over te gaan stappen, maar wel de druppel
-
Martine-Tom
Els&Flow schreef:
Wat een wind, ben er onderhand zo klaar mee. De fibrom slaat om zich heen, heb al dagen een kop vol watten waardoor ik vanmorgen vergat om oppashondje op te halen. Goddank werd ie thuis afgeleverd, ik schaamde me kapot.Met de hondjes naar het strand geweest, door het duin terug want dezelfde weg terug ging niet lukken, kwamen niet tegen de wind in. Ook ik moet beter voor mezelf gaan zorgen, zeker met dit weer. Teveel pijn, trillende handen (essentiele tremor) en dat slechte geheugen.
Vrij vandaag. En me aan het afvragen wat ik in welke volgorde ga doen. Wil eigenlijk een eind met de guppen lopen, maar alle bospaden zijn zooooooooooo drekkig. Dat loopt niet lekker, en alles wordt dan zo vies. En ik moet ook nog poetsen, en heb geen zin in extra huishoud werk...
Het helpt ook niet dat Joep als een kreukeltje op de bank naast mij ligt te slapen, Gijs op de achtergrond ligt te snurken, en het kacheltje lekker warm brand