Als de bib hopelijk straks in sept bub wordt dan snapt ze denk ik nog steeds niet heel goed waar ze allemaal van af moet blijven dus dan vangen met kind aan de borst denk ik
Heb er wel vertrouwen in dat t goed komt.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zou gezellig kletsen zijn sieglindeSieglinde schreef: Proficiat Else!
Hier is het ook steeds vaker een onderwerp dus geleidelijk aan ook maar eens denken aan een 2e

+1 en daarbij vind ik de tijd voor mezelf nu weer even heeeerlijk nu Fedde groter en zelfstandiger wordt. Niet alleen maar mama zijn. Ik moet wel echt weer klaar zijn voor nummer 2. Komt dat gevoel niet dan blijft het er 1. Ik moet echt klaar zijn voor weer een hel van een zwangerschap en keizersnede. Ik heb dat als erg zwaar ervaren en eigenlijk 1x en nooit weer ervaren. Maar ja, ik kan helaas geen ei uitbroeden dus willen we een 2e dan moet ik wel. Maar die tijd zal ook voor Fedde zwaar worden en daar ben ik me erg van bewust.Nadia schreef: Ik zou zelf nu nog geen 2de willen. Dat is me te snel. Zijn genoeg die het inderdaad wel zo vlot willen. Ik denk dat als Dwayne 2 jaar is wij aan een 2de gaan denken.
Dan zou er ongeveer 3 jaar tussen zitten als de 2de geboren word.
Dwayne kost me op het moment genoeg energie ;D

Waarom?Nadia schreef: Ik denk trouwens dat je met een baby niet echt kunt praten over een intensieve opvoedingsstijl. Een baby is altijd intensief. Ik 'doe' niet echt een opvoedingsstijl. Wij doen vooral wat ons natuurlijk voelt en wat bij ons past.
Er zijn dingen bij oo welke absoluut niet bij ons passen. Zoals het niet geven van complimenten.
Verder zijn we gewoon non-stop met Dwayne bezig. Met spelen, knuffelen, wandelen, achteraan rennen.
Stand 'je doet maar' zou niet kunnen. Dan zou ik het hele huis moeten leeg ruimen. Het borst voeden is wel stuk intensiever dan fles voeden. Dat wel.