Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kijk dan, daar wordt je toch ook niet actiever van 

- Inge en Bono
- 5-sterren

Niet erg motiverend nee...

-
hannabelgje
- 5-sterren

Wasabi is voor het eerst in weken lekker aan het spelen. Lief mannetje.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Haha. Wij zijn vanmorgen meteen actief geweest.
Ik heb een flink stuk met de honden gelopen/gevlogen.
Ml heeft ondertussen het oud papier gebundeld. Beetje opgeruimd in de garage. Barfhok geveegd. Beneden verdieping gezogen incl garage. Toen heb ik bij thuis komst gedweild. Lekker eten gemaakt. Ben nu Dwayne in bed leggen. Dan vlieg ik even naar de winkel. Was vergeten champignons en melk te halen. Dan meteen de lasagne voor vanavond maken. En dat was het dan voor vandaag
Ownee. Nog wat vlees portioneren
Ik heb een flink stuk met de honden gelopen/gevlogen.
Ml heeft ondertussen het oud papier gebundeld. Beetje opgeruimd in de garage. Barfhok geveegd. Beneden verdieping gezogen incl garage. Toen heb ik bij thuis komst gedweild. Lekker eten gemaakt. Ben nu Dwayne in bed leggen. Dan vlieg ik even naar de winkel. Was vergeten champignons en melk te halen. Dan meteen de lasagne voor vanavond maken. En dat was het dan voor vandaag
Ownee. Nog wat vlees portioneren
- Angelique
- 5-sterren

De laatste lunch in nieuw weerdinge genuttigt 
-
hannabelgje
- 5-sterren

En Zoë is ook weer thuis. Die is fijn met mijn broer wezen fietsen in het bos. Dat doen ze iedere maandag saampjes. Ze was wel net terug van een wandeling, maar dat vond ze niet zo erg. Nu ligt ze heel tevreden op haar kussen.
Net abces laten.doorprikken. Ik probeer de antibiotica te ontlopen, die ik standaard moet nemen i.v.m.de nieuwe knieen. Iemand een tip om mijn ontstekingen te remmen?
-
Martine-Tom
Coloidaal zilver?monster schreef: Net abces laten.doorprikken. Ik probeer de antibiotica te ontlopen, die ik standaard moet nemen i.v.m.de nieuwe knieen. Iemand een tip om mijn ontstekingen te remmen?
Teunisbloem olie?
Ik heb een zere vinger. Er heeft een bepaald klein iemand in gebeten 
Terugbijten.koekje schreef: Ik heb een zere vinger. Er heeft een bepaald klein iemand in gebeten![]()
OT: Was van plan om een lange wandeling te maken met het wolfjesduo, moest ik terwijl we aan het wandelen waren naar het toilet. Dus het park maar uitgelopen en bij de school naast het park naar binnen gelopen. Ik word daar zo pisnijdig van, waarom geeft mijn lichaam dat niet van te voren aan ??
Nu zo weer werken.
Nou ik heb me van de bank gesleept. Toch maar naar het bos geweest anders werd het een rondje stoep en da's ook saai. Het waaide alleen wel erg hard, dus maar een klein stukje bos en toen over de hei terug. Uiteindelijk niet echt ver gelopen daardoor.
Gijs heeft nog wel last van zijn anaalklieren. Moeite met poepen, lang voor moeten zitten, eerst drollen, daarna diarree, en ik mocht er net thuis niet aanzitten om het schoon te maken. Ik ga me maar eens inlezen. Misschien vandaag dan toch ook nog maar terug naar de dierenarts...
Gijs heeft nog wel last van zijn anaalklieren. Moeite met poepen, lang voor moeten zitten, eerst drollen, daarna diarree, en ik mocht er net thuis niet aanzitten om het schoon te maken. Ik ga me maar eens inlezen. Misschien vandaag dan toch ook nog maar terug naar de dierenarts...
Het is wat ons mensen onderschijtscheidt van dieren. Wij kunnen plannen en vooruit denken. Rekening houden met nog niet ontstane situaties en daar op anticiperen.Nynke schreef: OT: Was van plan om een lange wandeling te maken met het wolfjesduo, moest ik terwijl we aan het wandelen waren naar het toilet. Dus het park maar uitgelopen en bij de school naast het park naar binnen gelopen. Ik word daar zo pisnijdig van, waarom geeft mijn lichaam dat niet van te voren aan ??![]()
Na toiletbezoek wandeling voortgezet
![]()
-Saskia- schreef: Het is wat ons mensen onderschijtscheidt van dieren. Wij kunnen plannen en vooruit denken. Rekening houden met nog niet ontstane situaties en daar op anticiperen.![]()
Mijn eerste werkdag weer gehad. Wat maakt dat ik in dit scherm al smileys heb en ook
en
? Mis ik iets?