Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lodi krijgt nu echt Barf. Hij heeft tot nog toe met Dribbel veel kvv gehad en zacht spul. Net een fazantenkarkas uit elkaar gehaald en in stukken gevoerd. Een heel karkas durf ik niet, daarvoor vreet ie te snel. Maar hij vindt het geweldig. Hij bijt bijna in mijn vingers van de lol.
Booohh eindelijk thuis. Werk dag van 14 uur met 1 uurtje pauze
nee da's niet waar, laatste uren zitten kletsen met een collega.
Op een gegeven moment boel sirene's, helikopter...op internet gekeken, trauma erbij, en 4 ambulance's naar hetzelfde adres. Onderweg naar huis nog heel veel zwaailichten tegen gekomen. Kan nu geen bijzondere dingen vinden verder, maar het gaf toch wel een akelig gevoel. Heb m auto onderweg maar op slot gedaan en ben niet door het bos naar huis gereden.
Op een gegeven moment boel sirene's, helikopter...op internet gekeken, trauma erbij, en 4 ambulance's naar hetzelfde adres. Onderweg naar huis nog heel veel zwaailichten tegen gekomen. Kan nu geen bijzondere dingen vinden verder, maar het gaf toch wel een akelig gevoel. Heb m auto onderweg maar op slot gedaan en ben niet door het bos naar huis gereden.
Ik ben een avondmens... Let even op de tijd dat dit gepost is 
Ben al anderhalf uur wakker
Wordt een leuke dag vandaag
Goedenmorgen dan maar Lizetta 
Ik heb een nieuw hoofdkussen gekocht en heb nu spierpijn
Wel zin de de werkdag van vandaag. Zo te zien doen alles systemen weer wat ze horen te doen. Maar eens aan de slag dus!
Ik heb een nieuw hoofdkussen gekocht en heb nu spierpijn
- Inge en Bono
- 5-sterren

Vandaag zou onze Lizje 5 worden 
Inge en Bono schreef: Vandaag zou onze Lizje 5 worden![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sterkte vandaag.Inge en Bono schreef: Vandaag zou onze Lizje 5 worden![]()
OT: kom ik net thuis, ligt Jeppe op mijn kleren. Niet omkleden dus
- -Annemarie-
- 5-sterren

Flink ziek geweest gisteren, vandaag doen mijn hersens het in ieder geval weer.
Nu het lijf nog. 
Het sneeuwt!
Het sneeuwt!
Zit je vanaf vanmorgen 10 uur te wachten op pakketje (omdat bezorger vandaag langs komt zonder ook maar enig tijdvak, lang leve DHL...) stopt die bezorger het net zonder maar een moment aan te bellen in de brievenbus 
Als ik eerder had geweten dat pakketje door brievenbus zou komen had ik al lang wat andere dingen kunnen doen buiten de deur ???
Als ik eerder had geweten dat pakketje door brievenbus zou komen had ik al lang wat andere dingen kunnen doen buiten de deur ???
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
De horror! Ik moest laatst 07:00 beginnen, brrrr.Lizetta schreef: Ik ben een avondmens... Let even op de tijd dat dit gepost is
Wil ik net naar de winkel gaan, begint het te hagelen 
Hmm... lekker uitgeslapen en genikst. Slinger ik mijn laptop aan om te gaan werken, ben ik 5 min bezig, slaat het hele systeem op hol en kan ik niet verder. De helpdesk is niet te bereiken door de drukte denk ik, dus kreeg ik de receptie. Waar ik probelemen mee had, nou, met outlook, die is vastgelopen. Oh, kunt u anders de helpdesk een mail sturen? Nou, nee 
Nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt...
Nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt...
Ga maar naar de aldi dan, want hier hagelt het nietkoekje schreef: Wil ik net naar de winkel gaan, begint het te hagelen![]()