Caroba dicht? *Update*

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Caroba dicht? *Update*

inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Hope schreef: Hier ook bij het slachthuis.
Ik koop gewoon bij een slagerij voor menselijke consumptie.
Dan haal ik bijvoorbeeld 2 varkenshaasjes voor onszelf en 10 kilo paardenvlees voor Nelson.  ::)
De mensen die achter mij in de rij staan kijken altijd heel verbaasd. Wat moet dat kleine meisje met zoveel vlees?  ;D

en als je dan een keer zegt dat het voor de hond is krijg je rare blikken............een hond geef je beter brokken hoor, vlees is echt niet goed, je beestje gaat er ziek van worden.......... :)
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Hope schreef: Ik betaal hier dus 3,80 voor een kilo mager paarden hacheevlees waar je u tegen zegt.
Dat wordt dan ook nog keurig met de hand voor mij gesneden en (als ik dat wil) per kilo verpakt.
Meestal laat ik het in grote zakken doen. Bij thuiskomst portioneren, vacumeren en invriezen en dan heb ik kwaliteit. Haal ik tien kilo of meer krijg ik soms nog korting.
Toch eens een keer naar de neerkant rijden... Ik kom bij mijn slager niet weg met een kilo paardenvlees voor 3,80  ::)
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

odradaatje schreef: Toch eens een keer naar de neerkant rijden... Ik kom bij mijn slager niet weg met een kilo paardenvlees voor 3,80  ::)
Gelukkig is Neerkant maar een klein half uurtje hier vandaan. ;)
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Ruisje schreef: Gelukkig is Neerkant maar een klein half uurtje hier vandaan. ;)
Vanaf hier ook  :P  ;)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

odradaatje schreef: Toch eens een keer naar de neerkant rijden... Ik kom bij mijn slager niet weg met een kilo paardenvlees voor 3,80  ::)
Zeg, als jullie allemaal deze kant op komen betaal ik straks 4,50  >:(
:biggrin2:
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Hope schreef: Zeg, als jullie allemaal deze kant op komen betaal ik straks 4,50  >:(
:biggrin2:
Of minder dan door de dan grotere afname, Marloes. ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

*Komt a.s. zondag door Neerkant en is op een idee gebracht* :biggrin2: Is jouw slager ook op zondag open, Marloes? :angel: :P
Belleke
3-sterren
3-sterren

Bericht door Belleke »

In december nog een bestelling gedaan bij Caroba.
Wil ik nu weer bestellen zie ik dat ik voor 100 euro moet bestellen en anders 15 euro moet betalen voor de verzending.
Jeetje zeg dat vind ik echt heel veel. En heb geen ruimte voor zoveel vlees.
Ik bestelde er altijd omdat er geen verzendkosten waren en ze darf hadden. Ben altijd supertevreden geweest. Vriendelijke chauffeurs altijd op tijd geen klagen.
Laatst viel de Darf al weg en gelukkig heb ik daarvoor een ander adresje in de buurt gevonden.
Maar nu lees ik dat ze verkooppunten hebben.
Ik kan dat verkooppunt niet bereiken maar heeft iemand een idee hoe dat werkt?
Jammer moet ik weer op zoek naar naar een manier om toch aan ander vlees te komen dan alleen Darf.
Knuffels Belleke
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Op de site van darf kijken Belleke,daar kun je ook bestellen i
Dan moet je minimaal voor € 50 bestellen om het franco geleverd te krijgen

Plaats reactie