Ja, hier is het ook weer droog. Er slaapt alleen een bepaald iemand nu die op mn rug moet.eelke schreef: Ga maar naar de aldi dan, want hier hagelt het niet![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Hier ook piepweer. Zojuist tussen de buien door het glas en blik weg gebracht met Dwayne kinderwagen en hondjes
Grom grom. De storing is nog steeds niet opgelost. Ja, heel even 4 min nadat ik met een helpdeskmedewerkers gebeld had. Net teruggebeld maar opgehangen na 10 min in de wacht gezeten te hebben. Lekker productieve middag 
Hoewel, ik heb de huiskamer, plus gang, plus trap gepoetst, en met de guppen gewandeld.
Hoewel, ik heb de huiskamer, plus gang, plus trap gepoetst, en met de guppen gewandeld.
na een produktief dagje ietsje eerder naar huis gegaan. Had vorige week iets teveel gewerkt dus nog wat over.
Heerlijk met de hondjes rondje meer gedaan. Brrr wat is het koud
Zal je altijd zien : Kinders net bij het meer uit de auto geladen en ineens een fikse hagelbui. Gelukkig was deze van korte duur dus lekker uitgewaaid. Nu koud tot op het bot eerst een lekkere caramel latte machiato van dolle guus!
Heerlijk met de hondjes rondje meer gedaan. Brrr wat is het koud
Zal je altijd zien : Kinders net bij het meer uit de auto geladen en ineens een fikse hagelbui. Gelukkig was deze van korte duur dus lekker uitgewaaid. Nu koud tot op het bot eerst een lekkere caramel latte machiato van dolle guus!
Eindelijk naar de winkel geweest, ben ik de komkommers vergeten 
Eigenwijs als ik ben, toch maar zelf de vriezer ingeladen. Au. Was niet handig voor het armpje...
- Charlie Angel
- Moderator
Erg veel werk hier voor nu en de komende tijd dus ook vandaag weer flink aan het werk.
Tot de printer zei doe het zelf maar. Die spuugt nu lege blaadjes uit, ondanks nieuwe cardridge en reinigen e.d.
Gelukkig heeft vriendlief ook een printer, maar dat is een stuk minder praktisch, die kan ook niet scannen. Nu doet de mijne dat laatste gelukkig nog wel, dus met een omweg kom ik er wel.
Ik haat stomme apparaten die ineens niet meer doen wat ze moeten doen.
En nu weer vrolijk verder.

Tot de printer zei doe het zelf maar. Die spuugt nu lege blaadjes uit, ondanks nieuwe cardridge en reinigen e.d.
Gelukkig heeft vriendlief ook een printer, maar dat is een stuk minder praktisch, die kan ook niet scannen. Nu doet de mijne dat laatste gelukkig nog wel, dus met een omweg kom ik er wel.
Ik haat stomme apparaten die ineens niet meer doen wat ze moeten doen.
En nu weer vrolijk verder.
Maxi's 3-tal schreef: Ik haat stomme apparaten die ineens niet meer doen wat ze moeten doen.![]()
Vanmorgen grote schoonmaak gedaan. Oscar bepoederd, vogelkamer gesopt, vogels gedoucht. Boodschapjes gedaan, was aangezet, gefietst met Oscar. Daarna op de bank in slaap gevallen, tenslotte was dit mijn luie dag om bij te komen van een paar veel te drukke dagen. Nu staat er een wolkencake in de oven, die gaat dienen als toetje (nou ja, een stukje daarvan dan). Verder doe ik helemaal niets meer.
- Charlie Angel
- Moderator
Ja, snap dat je blij was ja.zhiva schreef:Na 2 dagen alleen maar verstoringen op het werk was ik vandaag ook blij dat alles het weer deed
![]()
Ik hoop dat mijn prins zonder wit paard
Ik heb toch al een witte vrachtwagen?Maxi's 3-tal schreef: Ja, snap dat je blij was ja.
Ik hoop dat mijn prins zonder wit paardnog iets met mijn printer kan doen.
Vannacht om half 4 uur wakker geworden, opgestaan en me aangekleed. De mantra 'Ik houd echt heel veel van mijn bouvier, ik houd echt heel veel van mijn bouvier, ik houd echt heel veel van mijn bouvier etc.' repeterend een nachtelijke wandeling gemaakt. Daarna mezelf weer van de dikke kledinglaag ontdaan en terug in bed gekropen.
Van 10 tot 18 uur een poging gedaan om te werken. Maar vanwege een systeemstoring urenlang met collega's koffie zitten koffieleuten.
Inmiddels weer thuis. Warme hap gemaakt en opgegeten. Nu een kopje thee.
Davidje wil vandaag niet of nauwelijks eten. Lag al te pitten toen ik thuis kwam. Dus vandaag even geen speelmomentje voor hem en mij, vrees ik. Hij schijnt wat hangerig te zijn, volgens VL.
Van 10 tot 18 uur een poging gedaan om te werken. Maar vanwege een systeemstoring urenlang met collega's koffie zitten koffieleuten.
Inmiddels weer thuis. Warme hap gemaakt en opgegeten. Nu een kopje thee.
Davidje wil vandaag niet of nauwelijks eten. Lag al te pitten toen ik thuis kwam. Dus vandaag even geen speelmomentje voor hem en mij, vrees ik. Hij schijnt wat hangerig te zijn, volgens VL.
Joep ligt te blaffen en te grommen in zijn slaap
pak ze!! Wie zegt er dat goldens schattige goedzakken zijn!
Baby gevoed. Baby gewassen, mezelf gewassen. Bed verschoont...
Maak me zorgen om Oscar. Er is iets met hem en we hebben geen idee wat. Het confronterende is dat hij ons de hele tijd aan gaat liggen of zitten kijken. Hij loopt goed, eet goed, geen rare dingen met ontlasting. En ik vind het altijd erg als hij niet in orde is, maar komende zaterdag hebben we ook nog zo'n leuk uitje op de planning staan. Ik hoop zo voor hem dat ie dan weer fit is.