Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Oeii. Dat is nooit fijn.
Kan niet iets simpels zijn? Dat hij zich verveeld ofzo?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Nee, hij is al drie keer opgestaan om wezenloos om zich heen te kijken sinds ik hier zit te ontbijten. Als hij zich verveelt breekt ie de tent af, dan krijgen we de boodschap echt wel mee dat er voor entertainment gezorgd dient te worden  ;).

Ik ga zo wandelen en daarna een mail naar de dierenarts sturen. Op stel en sprong langs gaan heeft ook geen zin.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Kaela schreef: Maak me zorgen om Oscar. Er is iets met hem en we hebben geen idee wat. Het confronterende is dat hij ons de hele tijd aan gaat liggen of zitten kijken. Hij loopt goed, eet goed, geen rare dingen met ontlasting. En ik vind het altijd erg als hij niet in orde is, maar komende zaterdag hebben we ook nog zo'n leuk uitje op de planning staan. Ik hoop zo voor hem dat ie dan weer fit is.
Ach Oscar  :( kan het zijn dat hij zich "gewoon" niet lekker voelt? Als in een beetje ziekjes?
Xavi had dat laatst ook en die keek steeds zo sneu, steeds bij me willen zitten.. gewoon niet helemaal lekker.
Hopelijk voelt hij zich zaterdag idd beter  :-*
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Oké. Ja het liet me denken aan Kain. Als hij zich verveeld word ik  gehypnotiseerd. Succes ermee.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Vannacht om 00:45 thuis, uiteindelijk 04:00 zien worden en om 08:00 ging de wekker weer zodat ik om 09:15 de deur weer uit kon en vannacht weer na 12-en thuis, pffff. Lief heb ik in bed achtergelaten met hondpoedel en telefoon.

Ut benne soms barre tijduh :-\
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Kaela schreef: Maak me zorgen om Oscar. Er is iets met hem en we hebben geen idee wat. Het confronterende is dat hij ons de hele tijd aan gaat liggen of zitten kijken. Hij loopt goed, eet goed, geen rare dingen met ontlasting. En ik vind het altijd erg als hij niet in orde is, maar komende zaterdag hebben we ook nog zo'n leuk uitje op de planning staan. Ik hoop zo voor hem dat ie dan weer fit is.
Ojee  :( Ik duim dat er niets ernstigs is en a.s. zaterdag alles in orde is  :-*

De training is klaar, vandaag gaan we in het call center aan de slag  :nerves:
Om eerlijk te zijn heb ik er weinig vertrouwen in dat het vandaag en de komende dagen goed loopt. De training ging soms van de hak op de tak, de hele training werd uitgelegd hoe we tickets in het backend moeten schrijven, en gister kwam er een trainster van het bedrijf waarvoor we gaan telefoneren en die maakte in 2 uur alles teniet: we gaan namelijk vanaf volgende week met Egain 11 werken, van waaruit we alle tickets moeten schrijven. In 2 uur tijd werd Egain beknopt uitgelegd en dat was het... Verder veel verschillen tussen de verschillende landen :nerves:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Mini's 3-tal schreef: Vannacht om 00:45 thuis, uiteindelijk 04:00 zien worden en om 08:00 ging de wekker weer zodat ik om 09:15 de deur weer uit kon en vannacht weer na 12-en thuis, pffff. Lief heb ik in bed achtergelaten met hondpoedel en telefoon.

Ut benne soms barre tijduh :-\
Dat zijn lange dagen :(
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door EliScooby »

Nadia schreef: Dat zijn lange dagen :(
Best wel ja en omdat ik vooralsnog geen contract krijg, kan je er weinig van zeggen ook, behalve als ze me de rijtijdenwet willen laten overtreden.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Uurtje factuurtje moet je maar denken. Maarja, leuk is anders. Beetje stabiliteit zou prettig zijn. En dan niet stabiliteit in de vorm van enkel werken.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Maxi's 3-tal schreef: Ik hoop dat mijn prins zonder wit paard :biggrin2: nog iets met mijn printer kan doen.
je hebt al een zwarte poedel, wat wil een mens nog meer  :biggrin2:
Mini's 3-tal schreef: Ut benne soms barre tijduh :-\
:bigarmhug: komt goed schatje  ;)

Ik kom heel lastig in slaap de laatste tijd en moet wel om 5.30 opstaan. Ben een beetje moe inmiddels.
Morgen mijn lange dag werken en dan maar eens bijslapen.  :sleep1:

Kaya vind buiten momenteel stom, alles is nat en onder water gelopen.  >:(  Chakotay vindt het daar in tegen een feestje, alles in nat en onder water gelopen  ;D
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Zo, werkdag zit er weer op. Oscar heeft na overleg extra pijnstilling gekregen en knapt langzaam op. Hij is in ieder geval opgehouden met het staren naar ons, meneer K werd er helemaal zenuwachtig van vanmorgen. Nou ja, nu staart ie ook wel weer naar ons, maar dat komt omdat het etenstijd is  ;)
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Zo weekend.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

kira schreef: Zo weekend.
JAAAAAAAAAAH, lekker!

Fijn weekend allemaal!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Net bij een klant: Ja, chauffeur, de handel staat helemaal aan de andere kant, haal jij ze even op? Wij hebben het druk. Nou nee, ik heb bij jou in de hal weinig te zoeken lijkt me. Ik ga wel even pauze houden boven, dat heb ik namelijk nog niet gehad vandaag. Werd hij ineens boos dat ik maar in de auto moest gaan zitten en dat zij de auto wel zouden laden.

Rare mensen heb je soms toch.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Mini's 3-tal schreef: Net bij een klant: Ja, chauffeur, de handel staat helemaal aan de andere kant, haal jij ze even op? Wij hebben het druk. Nou nee, ik heb bij jou in de hal weinig te zoeken lijkt me. Ik ga wel even pauze houden boven, dat heb ik namelijk nog niet gehad vandaag. Werd hij ineens boos dat ik maar in de auto moest gaan zitten en dat zij de auto wel zouden laden.

Rare mensen heb je soms toch.
:crazy2:

sommigen begrijpen het gewoon echt niet....

Gesloten