rare huizen die te koop staan

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: rare huizen die te koop staan

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Jantina schreef: Nou dan vinden jullie ons huis ook vreselijk. Hier dus ook heel de keukenwanden betegeld, in de hal ook. Overal plavuizen op de vloer. En jawel, blauwe wastafel, blauw bad, blauwe douchebak... tsja we hebben t zelf niet zo verzonnen maar ik vind het prima functioneren...
nou....ik ben bij jou binnen geweest en zou voor je huis tekenen hoor!
Henny V.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Henny V. »

K&D schreef: Enig. Vooral die spiegel hangt zo handig. ;D
;D dat was de enigste plek voor de spiegel wilde je er ook in kunnen kijken.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Jantina schreef: Nou dan vinden jullie ons huis ook vreselijk. Hier dus ook heel de keukenwanden betegeld, in de hal ook. Overal plavuizen op de vloer. En jawel, blauwe wastafel, blauw bad, blauwe douchebak... tsja we hebben t zelf niet zo verzonnen maar ik vind het prima functioneren...
Daar is toch niks mis mee.  Maar idd, blauw sanitair zou ook mijn keuze niet zijn. Net zoals dat beige wat ik hier nu heb. Maar ook hier functioneerd het prima.  En overal plavuizen.....daar zal menig hondenmens jaloers op zijn.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik wou nou net zeggen, stik jaloers ben ik op een plavuizen vloer! Ik wou dat ik dat had. Ik kan zelfs het eerste huis niet onaardig vinden. Ik vind het als vakantiehuis ook een stuk hygiënischer dan huisjes waar vloerbedekking uit het jaar prik in ligt.....
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik had er geen erg in dat het een vakantiewoning is. Maakt nog steeds niet dat ik betegelde slaapkamers leuk vindt, maar het is dan wel minder ernstig. En bij gore gasten heb je het wel lekker snel weer schoon  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Ik had er geen erg in dat het een vakantiewoning is. Maakt nog steeds niet dat ik betegelde slaapkamers leuk vindt, maar het is dan wel minder ernstig. En bij gore gasten heb je het wel lekker snel weer schoon  :biggrin2:
Nou, ik zou ook niet voor plavuizen in mijn slaapkamer kiezen... Maar voor een vakantiewoning.... Ik vind echt niks goorders dan in een vakantiehuis zitten waar vloerbedekking in ligt, waar honden ook welkom zijn en waar je de vlekken van 10 jaar in de vloerbedekking ziet zitten. Als ik me dan bedenk dat mensen ook met hun tenenkaas over de vloerbedekking lopen en ik daar ook overheen moet lopen (en 's nachts met blote voeten het bed uit moet omdat ik moet piesen), dan krijg ik echt de brrrrr. Dus mwah, ja, goed idee, plavuizen in een vakantiewoning op de slaapkamer :biggrin2:, lekker soppie Dettol eroverheen :biggrin2:

(ik vind vakantiehuisjes sowieso heel brrrr hoor. Met een beetje mazzel hoef ik er ook nooit meer in de verblijven, hahaha).
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Lizzy schreef: Ik wou nou net zeggen, stik jaloers ben ik op een plavuizen vloer! Ik wou dat ik dat had. Ik kan zelfs het eerste huis niet onaardig vinden. Ik vind het als vakantiehuis ook een stuk hygiënischer dan huisjes waar vloerbedekking uit het jaar prik in ligt.....
in engeland in een hotel gezeten met vloerbedekking in t toilet/badkamer!!!!! :crazy2: :puke:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Me and my boys! schreef: in engeland in een hotel gezeten met vloerbedekking in t toilet/badkamer!!!!! :crazy2: :puke:
Dat is in de UK best wel heel normaal :-X :biggrin2:
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Wij zijn nu ook aan het kijken voor een vakantiehuisje voor de jaarwisseling maar heel veel valt voor mij al af door hoe het ingericht is... van die viezige stoffen uitgezakte stoelen en banken  :puke: En dan het idee daar een paar dagen te moeten relaxen  :yucky: Moet me ook altijd even over het idee heen zetten dat er alleen een schoon (hoop je) laken over het bed en een hoes over het dekbed/kussen is gegaan...

Heb er nu een paar geselecteerd met leren banken en wat er op de foto's fris uitziet. Dan is het nog steeds afwachten hoe het er in het echt uitziet maar toch..

OT: plavuizen op de vloer is praktisch maar tegels op de wand in de slaapkamer, fifthy shades of tegels  :o  ;D
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Nou, ik zou ook niet voor plavuizen in mijn slaapkamer kiezen... Maar voor een vakantiewoning.... Ik vind echt niks goorders dan in een vakantiehuis zitten waar vloerbedekking in ligt, waar honden ook welkom zijn en waar je de vlekken van 10 jaar in de vloerbedekking ziet zitten. Als ik me dan bedenk dat mensen ook met hun tenenkaas over de vloerbedekking lopen en ik daar ook overheen moet lopen (en 's nachts met blote voeten het bed uit moet omdat ik moet piesen), dan krijg ik echt de brrrrr. Dus mwah, ja, goed idee, plavuizen in een vakantiewoning op de slaapkamer :biggrin2:, lekker soppie Dettol eroverheen :biggrin2:

(ik vind vakantiehuisjes sowieso heel brrrr hoor. Met een beetje mazzel hoef ik er ook nooit meer in de verblijven, hahaha).
ieeeeeuuuuwwwwww jaaaaaa.
Altijd slippers naast bed voor die reden. Hoewel ik weet waar het schoon is, dus dat heeft nu de voorkeur. Maar daar is geen vloerbedekking en (kunst)leren meubels cq nieuw interieur. Wel zo lekker.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lil schreef: Vriendin van mij heeft dat. Gaat heel goed, maar dagelijks afwassen is ook bij deze verf niet de bedoeling.

Mooi! Eens kijken of men dat in Olland ook kent, want ik heb dat nog nooit gezien hier.

Is die veiliger dan die andere ontvetters? Heb hier ervaring met de verf eraf halen met schoonmaakmiddelen  :P :biggrin2:
Ik vond het met cillut beter gaan als met ecover powercleaner, die maakte juist strepen en vuil kwam er nog niet af. Heb wel witte muren.
Vanaad nieuw verfje gezocht in de gamma, je hebt tegenwoordig dus ook matte vernis voor op de muren over de verf, dat zou het meest afwasbaar met honden en vuil trekt er dan niet in. Dat raadde ze aan. Enige is als je andere verf wil dat je je muur eerst moet opschuren.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Volgens mij is dit huis niet echt bedoeld als "verhuur het zo veel je kan" vakantiehuis. Meer als een prive vakantiewoning die je misschien ook eens een weekje verhuurd.

En ja, een harde vloer als laminaat of tegels is wel erg fijn in een vakantiehuis. Vloerbedekking is bah.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

zhiva schreef: O my.... lijkt wel een poppenhuis.....
ik moest gelijk aan Barbie poppen denken.... :biggrin2:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

soms gaat functioneel boven mooi. En als je tegels naar je zin hebt, why not? Ik denk dat er bij jullie genoeg met stallaarzen naar binnen gebanjerd wordt. Dan zijn tegels wel handig. Die krijg je tenminste nog relatief makkelijk schoon ;)

Plaats reactie