Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mussen tellen is inderdaad een ramp. Maar ik ben er blij mee, ze zijn zo leuk.
Zijn wij snel klaar. Wij hebben 1 duif en die jaagt alles weg wat in de buurt van de tuin durft te komen. Deze duif terroriseert de tuin al 3 jaar s winters en we hebben geen idee hoe we hem kunnen overtuigen om op te hoepelen of de tuin te delen met andere gevleugelde vrienden. Hij is niet bang aangelegd. Letterlijk een dappere duif. 
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ohhhhh maar ik ben ook heel blij met alle vogels in de tuinmonster schreef: Mussen tellen is inderdaad een ramp. Maar ik ben er blij mee, ze zijn zo leuk.
Kan er echt van genieten en er zitten er hier een heleboel en veel verschillende.
Ook meneer Kat is heel blij met alle vogels in de tuin. De hele dag vogeltv hier.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Heerlijk!Kim_S schreef: Uitgeslapen in mijn eigen bed. In mijn eigen huis. Life is good 8)
Ik heb geen tuin..... En verder zie ik net het verschil tussen een mus en ooievaarmonster schreef: Denken jullie aan de vogeltelling?
Ik ben nu bezig.
Ik ben live vanuit de nieuwe keuken 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Cool!!!koekje schreef: Ik ben live vanuit de nieuwe keuken 8)
- Pauline
- 5-sterren

Yeah Koekje!!! 
- Angelique
- 5-sterren

Yeahhh 8). Starend naar je inductieplaatkoekje schreef: Ik ben live vanuit de nieuwe keuken 8)
- Angelique
- 5-sterren

Vogeltelling...jaaa, vanmorgen 7 kippen, vanavond nog 6

- Angelique
- 5-sterren

Morgen weer 8)Kim_S schreef: Uitgeslapen in mijn eigen bed. In mijn eigen huis. Life is good 8)
Gaat het goed?
Ok, ik ben er nu helemaal klaar mee!
2 januari van de trap gevallen, begint het net beter te gaan na 2 weken, krijg ik bronchitis
van mij mag dit het wel zijn voor dit jaar! Vanaf nu wil ik alleen nog maar goede dingen
2 januari van de trap gevallen, begint het net beter te gaan na 2 weken, krijg ik bronchitis
van mij mag dit het wel zijn voor dit jaar! Vanaf nu wil ik alleen nog maar goede dingen
Ja! Ik begin er een beetje in te komen nu.Angelique schreef: Morgen weer 8)
Gaat het goed?
Denk wel dat het pittig gaat worden als ik aan het echte werk ga beginnen. Maar ik vind het echt ontzettend leuk!
Fantastisch Koekkoekje schreef: Ik ben live vanuit de nieuwe keuken 8)
Newsflash: manlief is ontslagen...
Vanwege "economische redenen" (my achterwerk, ze konden het gewoon niet hebben dat hij kritische vragen stelde
Dus maandag WW aanvragen en dan maar weer solliciteren. Gelukkig weten we precies hoe het werkt
Hij was al weken niet meer happy met hoe het ging, en was zelf al op zoek naar wat anders. Maar dit was wel even koud op zijn dak.
Hoop dat hij snel weer een (leuke) baan vindt.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ja zeg Kim balen! Hoop dat je man snel wat beters vindt!
Laatst gewijzigd door Mieke L. op za 17 jan 2015, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Butt Kim! Hopelijk heeft hij snel een verse baan.
Elk nadeel hep z 'n voordeel. Heb je op korte termijn geen oppasproblemen. En tja Duitsers houden niet van kritische vragenKim_S schreef: Ja! Ik begin er een beetje in te komen nu.
Denk wel dat het pittig gaat worden als ik aan het echte werk ga beginnen. Maar ik vind het echt ontzettend leuk!
Fantastisch Koek
Newsflash: manlief is ontslagen...
Vanwege "economische redenen" (my achterwerk, ze konden het gewoon niet hebben dat hij kritische vragen stelde)
Dus maandag WW aanvragen en dan maar weer solliciteren. Gelukkig weten we precies hoe het werkt
Hij was al weken niet meer happy met hoe het ging, en was zelf al op zoek naar wat anders. Maar dit was wel even koud op zijn dak.
Hoop dat hij snel weer een (leuke) baan vindt.