Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

MargaS schreef: Elk nadeel hep z 'n voordeel. Heb je op korte termijn geen oppasproblemen. En tja Duitsers houden niet van kritische vragen :-[
Yep, dat dan weer wel. Hoewel we toch keurig oppas geregeld hadden hoor  ;)
Tsja, ik vond het best een redelijke vraag eigenlijk, waarom ze zijn contract eigenlijk wilden aanpassen naar 10 uur per week ipv 40, en hij dan toch zowat 24 uur per dag beschikbaar moest zijn, en 60 uur per week moest werken...
Maar das blijkbaar raar als je dat raar vindt  ::)
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

Hij heeft gelijk hoor. Was geen kritiek maar ervaringswijsheid. Hoewel heel dicht bij de grens gelden er toch andere normen en omgangsvormen.
Meestal vind ik ze positief maar soms ook kneuterig.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Goedemorgen!

Lekker vrij nog vandaag, rondje bos met de guppen en de weekboodschappen doen op de planning.

Weet iemand waar je een thermometer voor in huis koopt, met ook een hygrometer  erop?
Nadia
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door Nadia »

kijkshop, blokker

Zojuist ID kaart voor Dwayne gaan aanvragen. En nieuwe voor papa. Zo ruim 100 euro lichter voor de kaarten en pasfoto. Maar oké . De foto van Dwayne was wel echt UBER cute :smitten:
Ga nu een kast schuren.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ehhhh, huishoudzaak ofzo? En anders googelen en thuis laten bezorgen.  :)

Lekker rustig begonnen vandaag. Vanmorgen vrij!  :)
Uitgebreide ronde gelopen, geen hond tegengekomen. Het heeft niet gesneeuwd, is niet glad, stormt en regent niet. Ik heb voor de verandering eens geen hoofd met puisten, en ook steeds minder last van mijn stuitje.
Wat nou blue monday!  :P :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

-Annemarie- schreef: Ehhhh, huishoudzaak ofzo? En anders googelen en thuis laten bezorgen.  :)

Lekker rustig begonnen vandaag. Vanmorgen vrij!  :)
Uitgebreide ronde gelopen, geen hond tegengekomen. Het heeft niet gesneeuwd, is niet glad, stormt en regent niet. Ik heb voor de verandering eens geen hoofd met puisten, en ook steeds minder last van mijn stuitje.
Wat nou blue monday!  :P :biggrin2:
Ik heb gister een masker gemaakt van groene leem....dat trekt ff alle ellende naar buiten, ik zit helemaal onder de puisten vandaag :-X
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Jeetje Kim... balen voor je man! Hoop dat hij snel wat anders, naar zijn zin, vindt.  :-*

Eddie is vandaag op eigen initiatief weer 3 uur op therapeutische basis aan het werk gegaan, 2 maanden thuis geweest. Best raar om ineens weer een huis voor jezelf te hebben. Hij heeft trouwens geen hernia (had ie dat maar zou ik bijna zeggen),  maar een neuroforaminale stenose met facet artrose in de laatste lendewervel.  :-X En eigenlijk is hij best jong nog daarvoor. Helaas is Eddie bijzonder artrose gevoelig, kijk alleen maar naar de 3 schouderoperaties en de 7 knieoperaties. Maar vooralsnog is hij heel positief! Het gaat prima, zolang hij niet stil hoeft te staan (en laat ie daar nou ook een broertje dood aan hebben) en ze waren blij hem weer te zien. Hij moppert nog wel een beetje dat hij van de bedrijfsarts eigenlijk 3 weken lang (zo zegt hij dat.... 3 weken MAAR) 3 uur per dag mag werken, maar ik houd hem wel in de gaten. Niet te snel weer aan de bak, hij moet nog maar 13 jaar. ::)
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 19 jan 2015, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Bericht door Nadia »

Vloertegels voor in de keuken gekocht.. Woensdag worden ze bezorgd
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ha fijn, met Gijs naar de dierenarts geweest voor een knuffel-consult. Super fijn dat dat kon. En ook wel nodig, want hij was niet blij toen we daar aankwamen. Hij wilde eigenlijk niet eens uit de auto. En Joep wel (want die vind alles leukleukleukleuk) dus dat was nog een dingetje om de goede hond uit de auto te krijgen en de andere erin.
Hij is uitgebreid geknuffeld, lekkers gehad, en voor de vorm even tandjes en oogjes kijken enzo. Vlooien/teken pillen meegenomen. Was goed zo.

Daarna lekker ergens gaan lopen buiten, mijn hoofd geleegd en uitgewaaid. ff langs de supermarkt om boodschappen en nu weer bij de warme kachel :)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Kim_S schreef: Newsflash: manlief is ontslagen...  :-X
Vanwege "economische redenen" (my achterwerk, ze konden het gewoon niet hebben dat hij kritische vragen stelde  >:()
Dus maandag WW aanvragen en dan maar weer solliciteren. Gelukkig weten we precies hoe het werkt  ::)
Hij was al weken niet meer happy met hoe het ging, en was zelf al op zoek naar wat anders. Maar dit was wel even koud op zijn dak.
Hoop dat hij snel weer een (leuke) baan vindt.
Kim_S schreef: Tsja, ik vond het best een redelijke vraag eigenlijk, waarom ze zijn contract eigenlijk wilden aanpassen naar 10 uur per week ipv 40, en hij dan toch zowat 24 uur per dag beschikbaar moest zijn, en 60 uur per week moest werken...
Maar das blijkbaar raar als je dat raar vindt  ::)
Dat is flink balen Kim! Nu weten we ook meteen weer waarom er een "klaagcultuur" heerst hier in Duitsland. Kritiek wordt direct afgestraft  :-X Dan realiseer je je meteen hoe goed je het bij een Nederlandse werkgever eigenlijk hebt...
Ik duim dat meneer Kim snel een passende en vooral LEUKE baan vindt! Ik wens hem heel veel succes en ook sterkte bij het hele gedoe met WW aanvragen enzo...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

MargaS schreef: Elk nadeel hep z 'n voordeel. Heb je op korte termijn geen oppasproblemen. En tja Duitsers houden niet van kritische vragen :-[
Nou dat kan in nederland anders ook prim ( als je geen vast contract hebt) dat is met manlief ook gebeurd. Paar weken eerder nog goede beoordeling en ineens een rotte appel omdat ie om veiligheid gaf  ::)

Oo Kim hoop dat hij een fijnere baan zal vinden!
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Nou, dat kon er ook nog wel bij. AC-gewricht is ècht pijnlijk! En daarom doet mijn arm zeer en daar doet ook mijn schouder zeer.
Ook wel fijn dat de fysiotherapeut dit nooit gevonden heeft...  >:(

Vrijdag spuit erin...
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ronald schreef: Nou, dat kon er ook nog wel bij. AC-gewricht is ècht pijnlijk! En daarom doet mijn arm zeer en daar doet ook mijn schouder zeer.
Ook wel fijn dat de fysiotherapeut dit nooit gevonden heeft...  >:(

Vrijdag spuit erin...
Toch wel door een orthopeed hoop ik?
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Zoooo lekker geshopt bij de appie.
2e gratis actie, ik hou ervan!  :biggrin2:
Nadia
5-sterren