meestal staat een keken op stelpoten en kun je zo ophogen, wel idd eerst aanrecht bladje losmaken en plintjeBorke schreef: Tot die tijd: aanrechtblad los maken en 10 cm ophogen met balkjes?
Stelletje verwende nesten.... We kunnen niet zonder Truus-de-vaatwasser....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Stelletje verwende nesten.... We kunnen niet zonder Truus-de-vaatwasser....
Ja zeker !
in dit huis hadden we in het begin geen vaatwasser nadat we al jaren een hadden gehad, heb zelfs maar kastje afgezaagd om er eentje te kunnen plaatsen hier, want het gemis was enorm! Rommel afwassen en daar kunnen mijn handen niet tegen en met handschoenen is het ook
en dan is het vaak nog niet zo schoon. Nu in nieuwe huis komt er ook eentje!
- pearlsofpassion
- Moderator
Oh ja, toen wij pas verhuist waren en pas eentje hadden, gebruikte ik hem bijna nooit.
Ik vond het ook gewoon te veel werk om hem in te laden en weer uit te laden. Ik dacht: op die tijd kan ik het gewoon zelf afwassen.
Nu blijkt dat dat na een tijdje oefenen met inladen en uitladen toch wel sneller gaat...
Maar ook toen, kwam hij wel heel erg van pas als er bezoek kwam. Ipv 8 serviezen, bestek en glazen af te moeten wassen met de hand, konden we dan gewoon in de vaatwas gooien en dat was wel heel welkom.
Goede messen gaan er hier wel niet in want ik vrees dat ze daar bot van worden.
Komt erop neer dat ik mijn barfgerief toch gewoon met de hand doe.
Ik vond het ook gewoon te veel werk om hem in te laden en weer uit te laden. Ik dacht: op die tijd kan ik het gewoon zelf afwassen.
Nu blijkt dat dat na een tijdje oefenen met inladen en uitladen toch wel sneller gaat...
Maar ook toen, kwam hij wel heel erg van pas als er bezoek kwam. Ipv 8 serviezen, bestek en glazen af te moeten wassen met de hand, konden we dan gewoon in de vaatwas gooien en dat was wel heel welkom.
Goede messen gaan er hier wel niet in want ik vrees dat ze daar bot van worden.
Komt erop neer dat ik mijn barfgerief toch gewoon met de hand doe.
- Angelique
- 5-sterren

Ev het afvoertje en waterleidingkjeKaio schreef: Ja zeker !in dit huis hadden we in het begin geen vaatwasser nadat we al jaren een hadden gehad, heb zelfs maar kastje afgezaagd om er eentje te kunnen plaatsen hier, want het gemis was enorm! Rommel afwassen en daar kunnen mijn handen niet tegen en met handschoenen is het ook
en dan is het vaak nog niet zo schoon. Nu in nieuwe huis komt er ook eentje!
meestal staat een keken op stelpoten en kun je zo ophogen, wel idd eerst aanrecht bladje losmaken en plintje
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ik ben dol op onze Truus!
mijn zus had er als eerste 1 en bezwoer me...het is na de pil de beste uitvinding voor de vrouw

ach het uitruimen en inruimen? wij hebben 2 kinderen
2 jaar geleden was Truus 1 overleden
binnen 2 uur hadden we een nieuwe gekocht(via internet scheelt echt honderden euri!)
2 jaar geleden was Truus 1 overleden
De Truus is niet alleen de beste uitvinding voor een vrouw maar ook nog eens gedaan door een vrouwRoef & Hidde schreef: ik ben dol op onze Truus!mijn zus had er als eerste 1 en bezwoer me...het is na de pil de beste uitvinding voor de vrouw
![]()
2 jaar geleden was Truus 1 overledenbinnen 2 uur hadden we een nieuwe gekocht(via internet scheelt echt honderden euri!)
- Angelique
- 5-sterren

Truss sopt en ik kijk bzv...ik zie mogelijkheden 
-
Martine-Tom
welkom in 2014Angelique schreef: Truss sopt en ik kijk bzv...ik zie mogelijkheden![]()
-
Lil
Dus nog altijd achterstand...Martine-Tom schreef: welkom in 2014![]()
-
Martine-Tom
Lil schreef: Dus nog altijd achterstand...![]()
Komt door BZV dat is zoooooooooooo 2014
-
Lil
Martine-Tom schreef:
Komt door BZV dat is zoooooooooooo 2014![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben bij VL ingetrokken vanuit studentenwoning.. Vond afwassen altijd verschrikkelijk (vooral omdat ik ook de afwas van huisgenoten deed
)
Eerste wat VL kocht toen hij een huis kreeg, was een vaatwasser (en koelkast en wasmachine ed)
Eerste wat VL kocht toen hij een huis kreeg, was een vaatwasser (en koelkast en wasmachine ed)
Hier ook een truus. Ze is niet meer de jongste maar doet het nog prima
In juni/juli word ze vervangen (gelijk met de hele keuken) stel ze gaat nu kapot weet ik serieus niet of ik het halve jaar zonder truus kan
Wij zijn met zijn 2en en hij gaat bijna iedere dag aan.
Soms niet als ik een 1 pans gerecht heb gemaakt of als we buiten huis zijn gaan eten. (of iets uit de vriezer eten)
In juni/juli word ze vervangen (gelijk met de hele keuken) stel ze gaat nu kapot weet ik serieus niet of ik het halve jaar zonder truus kan
Soms niet als ik een 1 pans gerecht heb gemaakt of als we buiten huis zijn gaan eten. (of iets uit de vriezer eten)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Voortschrijdend inzicht!Angelique schreef: Truss sopt en ik kijk bzv...ik zie mogelijkheden![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier ook al jaren een Truus, en ik vind het heerlijk. Zelfs voor met z'n tweetjes, al gaat 'ie nu iets minder vaak aan.
Maar op de camping samen afwassen heeft ook wel wat. Gelukkig gaan we niet zo vaak en lang weg.
Maar op de camping samen afwassen heeft ook wel wat. Gelukkig gaan we niet zo vaak en lang weg.
??? ??? ???Nadia schreef: Hier ook een truus. Ze is niet meer de jongste maar doet het nog prima![]()
In juni/juli word ze vervangen (gelijk met de hele keuken) stel ze gaat nu kapot weet ik serieus niet of ik het halve jaar zonder truus kan![]()