boer zoekt vrouw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: boer zoekt vrouw
Beetje viezig oud mannetje die Geert, bleh
Ik ben flabbergasted dat Tom Femke heeft weggestuurd!
-Saskia- schreef:ik heb het gemist!!!
Zeg dat je aan het werk was!
Nee!Kim_S schreef:
Zeg dat je aan het werk was!
Lees het hier even door en kom erachter dat je niks gemist hebt.-Saskia- schreef:ik heb het gemist!!!
Iene miene mutte...Lizzy schreef: Ik ben flabbergasted dat Tom Femke heeft weggestuurd!
-Saskia- schreef: Nee!
Dat kwam volgens mijn meneer door het feit dat ze hoogblond was, maar zwarte dikke wenkbrauwen had. Dat stond heel stom. Volgens hem. En aangezien Tom nou niet heel inhoudelijk bezig is..... ze leek mij ook leuk, in ieder geval zichzelf. Ik vind de rest zo nep als het maar zijn kan. Die zie je met hun nette pakjes toch niet boven een koelcel wonen? Die gaan die jongen echt niet gelukkig maken.Lizzy schreef: Ik ben flabbergasted dat Tom Femke heeft weggestuurd!
Nee, die met die zwarte wenkbrauwen was die andere.Jantina schreef: Dat kwam volgens mijn meneer door het feit dat ze hoogblond was, maar zwarte dikke wenkbrauwen had. Dat stond heel stom. Volgens hem. En aangezien Tom nou niet heel inhoudelijk bezig is..... ze leek mij ook leuk, in ieder geval zichzelf. Ik vind de rest zo nep als het maar zijn kan. Die zie je met hun nette pakjes toch niet boven een koelcel wonen? Die gaan die jongen echt niet gelukkig maken.
Femke is deze:

-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Bertie heeft 2 aangenomen kinderen uit een vorige relatie. Bertie woont vlakbij ons dus volg de serie omdat zij mee doet.Ruisje schreef: Wie zei er dat Bertie kinderen had?
Onbevlekt ontvangen dan zeker![]()
O sorry Lizzy!!!!