Lijkt me gezellig Plien.Pauline schreef: Gaan we samen Syl, goed?![]()
De laatste keer dat ik een paard van dichtbij heb gezien is ook al weer 9 jaar geleden, en dat voor een paardenmeisje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lijkt me gezellig Plien.Pauline schreef: Gaan we samen Syl, goed?![]()
noemen ze pennymeisjes...Robian schreef: Lijkt me gezellig Plien.
De laatste keer dat ik een paard van dichtbij heb gezien is ook al weer 9 jaar geleden, en dat voor een paardenmeisje![]()
![]()

Ja, een luxe stappenteller.Ronald schreef: Is dat een soort luxe stappenteller?
Terug naar de shop!
Hahaha, ik hoor je denken: 'told you so'.Anne in Duitsland schreef: Terugbrengen en het geld alsnog in een Vitamix stoppen!![]()
Ik heb dus EDS, zijn bij mij een aantal dingen die op meer dan 'alleen maar' HMS wijzen... Vastgesteld toen ik 24 was en dus al flink schade aan tenen, knieën en schouders.Martine-Tom schreef: Dat gaat bij mij nu onderzocht worden
Ha dacht aan Ehlers Danlos, weet ff niet meer hoe hij de conclusie trok maar mijn bindweefsel schijnt ook afwijkend te zijn. Na 20 jaar tobben nu eindelijk een verwijzing voor de reumatoloog..
Daar denken ze bij mij nu ook aan, EDS.Lizetta schreef: Ik heb dus EDS, zijn bij mij een aantal dingen die op meer dan 'alleen maar' HMS wijzen... Vastgesteld toen ik 24 was en dus al flink schade aan tenen, knieën en schouders.
Nu ik weet hoe ik ermee moet omgaan en wat ik moet doen om het niet erger te laten worden, ben ik niet echt meer achteruit gegaan de laatste 4 jaar.
Allemaal k** syndromen waar, zelfs al weet je wat het is, je mee moet leren leven. Beter wordt het namelijk niet
*klaagmodus uit*
OT: Lekkere werkdag gehad!
Morgen mijn ratjes ophalen![]()
Hoe lang heb jij moeten revalideren na de diagnose?Lizetta schreef: Ik heb dus EDS, zijn bij mij een aantal dingen die op meer dan 'alleen maar' HMS wijzen... Vastgesteld toen ik 24 was en dus al flink schade aan tenen, knieën en schouders.
Nu ik weet hoe ik ermee moet omgaan en wat ik moet doen om het niet erger te laten worden, ben ik niet echt meer achteruit gegaan de laatste 4 jaar.
Allemaal k** syndromen waar, zelfs al weet je wat het is, je mee moet leren leven. Beter wordt het namelijk niet
*klaagmodus uit*
OT: Lekkere werkdag gehad!
Morgen mijn ratjes ophalen![]()