Wie heeft er al sneeuw?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wie heeft er al sneeuw?

charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Whisper is ook zo'n kerstboom, die neemt ook alles mee uit het bos! Zelfs als ze in de tuin is geweest 's avonds neemt ze van alles mee! Ze komt vaak met hele takken (cq. bomen) aan haar borsthaar, broekhaar (en op de rug???) weer terug naar binnen! Ik noem haar dan ook kerstboom! Want ze heeft zich dan weer mooi versierd in 5 minuten tijd. LOL

Ze had geluk dat het geen plaksneeuw was gisteren.
K&D schreef: Het is drama met Dubhe. Alles blijft aan haar behang plakken. Niet alleen sneeuw, maar ook takjes, blaadjes en alles wat maar wat grip heeft. We zijn o zo blij dat ze nooit eerder is ontstokt, want dan hadden we haar moeten kaalscheren.
Lil

Bericht door Lil »

Hier zuiden van Limburg, ligt nog. Helaas aangevroren.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hier is vrijwel alles weg. Van de wei ook zo goed als, zodat Doranto na dagen weer het gras op mocht. Was helemaal blij :D
Laatst gewijzigd door doranto op zo 25 jan 2015, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

In Appingedam is het ook nog wit, helaas is alles aangevroren en is het glad, Ruby wordt naar het gras gedragen, die kan niet lopen op het aangevroren pad
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Gister werd ik wakker met een wit cadeau voor mijn verjaardag, vandaag is het alleen maar vies :(
Er ligt her en der nog wat wit, maar om dat nou sneeuw te noemen  :-\
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Hier ligt het ook nog deels, idd aangevroren (inmiddels ontdooiend). Helaas heeft Joep vandaag zijn pootje kapot gelopen  :-X op de aangevroren sneeuw. Wordt weer oppassen nu. Jammer, gisteren ging het zo goed, gewoon een uur en een kwartier zelf gelopen!!!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Pauline schreef: Hier ligt het ook nog deels, idd aangevroren (inmiddels ontdooiend). Helaas heeft Joep vandaag zijn pootje kapot gelopen  :-X op de aangevroren sneeuw. Wordt weer oppassen nu. Jammer, gisteren ging het zo goed, gewoon een uur en een kwartier zelf gelopen!!!
Ach gos, dat is inderdaad jammer! Beterschap!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hopelijk is zijn pootje snel weer beter Pauline!

Hier was het vanmorgen spekglad op sommige stukjes, dus goed daarom heen gelopen. Oscar gleed op die stukjes steeds weg en dat vind ik erg eng met zijn rug. Gelukkig was het met de auto prima te doen en konden we wel naar training.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Het is een stukje eelt naast de derde nagel. Hij schampt af en toe nog met die poot over de grond en wij vermijden harde ondergrond uiteraard. Vanmorgen heb ik ook goed opgelet, maar toch niet goed genoeg. Op de laatste 10 meter had hij een kapotte plek, maar hij loopt nog steeds zelf en is bijzonder beledigd dat wij hem over de straat dragen. Het blijft natuurlijk wel een teckel. :biggrin2:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Pauline schreef: Het is een stukje eelt naast de derde nagel. Hij schampt af en toe nog met die poot over de grond en wij vermijden harde ondergrond uiteraard. Vanmorgen heb ik ook goed opgelet, maar toch niet goed genoeg. Op de laatste 10 meter had hij een kapotte plek, maar hij loopt nog steeds zelf en is bijzonder beledigd dat wij hem over de straat dragen. Het blijft natuurlijk wel een teckel. :biggrin2:
:biggrin2:
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Vanavond kwam een buurman ons melden dat er voor het weekend weer sneeuw verwacht word, maar dan een dik pak... Ga ik op buienradar de 7 daagse verwachting kijken, zie ik dat het woensdag, donderdag en vrijdag al kan gaan sneeuwen :D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik hoop heel erg dat het donderdagochtend sneeuwvrij is op de wegen in Nederland.
Geen idee of ik die nacht dan geslapen heb en zie er dus al enorm tegenop om dan rond Amsterdam te moeten rijden en naar huis (zonder opstoppingen al 2 uur  :-X )
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Dat klinkt inderdaad zwaar  :-X
Ik zal voor je duimen.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

dinky89 schreef: Ik hoop heel erg dat het donderdagochtend sneeuwvrij is op de wegen in Nederland.
Geen idee of ik die nacht dan geslapen heb en zie er dus al enorm tegenop om dan rond Amsterdam te moeten rijden en naar huis (zonder opstoppingen al 2 uur  :-X )
Amsterdam is normaal al een drama, kom er nooit meer voor goed afgezworen , nou sterkte dan maar
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef: Ik hoop heel erg dat het donderdagochtend sneeuwvrij is op de wegen in Nederland.

Oeps , hopelijk heb je dan een goede reis

Plaats reactie