Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- - Judith -
- 5-sterren

Omelet met boerensoepgroenten, oesterzwammen en chorizo.
Nasi met saté
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Na 2 dagen ongezond (zaterdag friet zuurvlees en zondag broodje speklap) gisteren een zeer uitgebreide salade gegeten.
3 soorten sla, tomaat, komkommer, paprika, ei, rode ui, gebakken aardappeltje, gebakken champignon, bieflap in reepjes in terriyakki saus. Bosui en sesam zaad. Heeeerlijk!
3 soorten sla, tomaat, komkommer, paprika, ei, rode ui, gebakken aardappeltje, gebakken champignon, bieflap in reepjes in terriyakki saus. Bosui en sesam zaad. Heeeerlijk!
Gisteravond gebakken krieltjes met rode kool en bio-drumstick uit de oven.
Vanavond pasta met rooie saus.
Vanavond pasta met rooie saus.
Hoewel ik niet vies ben van een portie friet lijkt me de salade toch het lekkerst!Nadia schreef: Na 2 dagen ongezond (zaterdag friet zuurvlees en zondag broodje speklap) gisteren een zeer uitgebreide salade gegeten.
Bloemkool, kip/vegaburger en aardappelschijfjes uit de oven.
-
annielaumen
- 5-sterren

Erwtensoep vandaag.
Dat was hij ookKaio schreef: Hoewel ik niet vies ben van een portie friet lijkt me de salade toch het lekkerst!![]()
Een heel bord vol. We hebben echt heerlijk gegeten.
Gekookte aardappels met gehaktballetjes en snijbonen
-
judith1967
- 5-sterren

vanavond wordt het pompoensoep.
Het wordt spaghetti met AH-tomatensaus (vergiet uitgraven). Of chili con carne met zakje en bonen uit blik (vergiet uitgraven). Of slaai met gebakken krieltjes en een hamburger (slaaibak en couvert uitgraven).
Ik denk dat ik het even af laat hangen van wat ik kan uitgraven. of anders kip met pot en rijst.
Ik denk dat ik het even af laat hangen van wat ik kan uitgraven. of anders kip met pot en rijst.
Gisteren hutspot met rookworst, vandaag gebakken krieltjes/ sperzieboontjes/ appelmoes/ vega Toscaanse carre.
Was je nou al verhuisd of heb je de spullen te vroeg ingegraven?koekje schreef: Het wordt spaghetti met AH-tomatensaus (vergiet uitgraven). Of chili con carne met zakje en bonen uit blik (vergiet uitgraven). Of slaai met gebakken krieltjes en een hamburger (slaaibak en couvert uitgraven).
stoofpotje van verse worst, wortel, ui, paprika en wat er nog meer aan groen op moet.