Freud/Brum is hier!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Freud is hier!

pearlsofpassion
Moderator

Re: Freud is hier!

Bericht door pearlsofpassion »

- pien - schreef: Jusses, ben jij 't  :o ;D
Schrik me dood van die vent  ;D ;D ;D

Ehm, zou kunnen, maar ik ben er niet gerust op dat er dan niet gepiest gaat worden op éen of ander bed  :-\
Deuren boven dicht op éen na en het klupje naar boven bonjouren?
Ik zou niet te veel in het rond beginnen dragen en verwisselen, das ook niet bevorderlijk voor de rust in huis.
Laat ze maar even.
Als de katten nu toevallig buiten zouden gaan, is het wel een idee om even het luikje te sluiten en Brum beneden te laten. Voor een uurtje of zo en dan weer terug zoals het nu is. Maar als je eigen katten liever binnen blijven, zou ik het zo maar laten.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Re: Freud/Brum is hier!

Bericht door - pien - »

Zo, ik ben poezeneten aan het portioneren en de mannen zijn de hordeur in elkaar aan 't zetten  :yeah: Mooie taakverdeling  :P

Gisteravond zijn we samen op mijn kussen in slaap gevallen, mijn wang tegen zijn pluche :smitten:

De poezels liggen nu vaak op de verwarming, die vinden het buiten echt te koud  :cold:

Afbeelding

Heerlijk, wakker worden met zo'n zachte überlieve harige vent  :-*
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

- pien - schreef: Afbeelding
:smitten: :smitten: :smitten:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

De hordeur is af en zit erin maar is nog niet uit-/inbraakbestendig. Er moet nog een haak en een knip op.
Brum zit er af en toe doorheen te gluren maar rent gauw de trap weer op als 'ie éen van de ouwe garde ziet...
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

- pien - schreef: De hordeur is af en zit erin maar is nog niet uit-/inbraakbestendig. Er moet nog een haak en een knip op.
Brum zit er af en toe doorheen te gluren maar rent gauw de trap weer op als 'ie éen van de ouwe garde ziet...
Lijkt me een super idee die hordeur! Kunnen ze elkaar zien en zodoende beter wennen.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Doranto schreef: Lijkt me een super idee die hordeur! Kunnen ze elkaar zien en zodoende beter wennen.
En dan door de deur naar elkaar slaan en blazen :biggrin2:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Mini's 3-tal schreef: En dan door de deur naar elkaar slaan en blazen :biggrin2:
Nou ja, kunnen ze elkaar in ieder geval niet verwonden. Toch?  ::)
pearlsofpassion
Moderator

Het komt helemaal niet tot vechten, dat was al niet voorheen. En das al heel wat.  :)
Brum kan nu gewoon op zijn eigen tempo wennen aan de anderen en zelf beslissen wanneer hij klaar is om hen eens beter te bekijken. Bovendien zal hij snel leren dat ze toch niet bij hem kunnen komen en hij vanop een veilige afstand alles kan bekijken zonder bang hoeven te hebben.  Dat doet echt wonderen.  Dan kan hij zien dat het geen monsters zijn.  :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

pearlsofpassion schreef: Het komt helemaal niet tot vechten, dat was al niet voorheen. En das al heel wat.  :)
Brum kan nu gewoon op zijn eigen tempo wennen aan de anderen en zelf beslissen wanneer hij klaar is om hen eens beter te bekijken. Bovendien zal hij snel leren dat ze toch niet bij hem kunnen komen en hij vanop een veilige afstand alles kan bekijken zonder bang hoeven te hebben.  Dat doet echt wonderen.  Dan kan hij zien dat het geen monsters zijn.  :biggrin2:
Dat stelt me nog steeds gerust  :)
Zo 'moeilijk' is het in al die jaren nog niet geweest...maar ja, dat is misschien geluk geweest.
Afbeelding
Brum bekijkt de 'tralies' van veilige afstand  ;D
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Afbeelding
:nerves: :nono2: ;D

Hij heeft zulke grappige ogen ... dat viel me laatst pas op  :D
Van die zwarte pupillen, eromheen is het lichtgroen en dan het randje om het zwart van een diep groen en dat wordt breder en weer smaller...een openbaring  ;D
Of hebben alle katten dat?
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

hihihih dat hebben alle katten ja  ;D
pearlsofpassion
Moderator

Euhmmm Ja  ::)  ;D

Wel prachtig groen he, zijn ogen.  :biggrin2:  Cuzco heeft ook zo'n groene kleur ogen.
Tis een lief snoetje, zo.  :-*
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Tis een lekkere druif  ;D
Hij heeft de kitrandjes in de badkamer ontdekt en nu is er een paar centimeter verdwenen  ::) Ik appte Martine en die begreep ineens het mysterie van de verdwenen kit in haar badkamer  ;D ;D ;D
Ik heb even gegoegeld en het zou geen kwaad kunnen...ik hou 'm wel in de gaten natuurlijk  :)

Hielp hij jou ook met kamerplanten snoeien Martine :P ? Of valt dat gewoon onder slopen  ::)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ik heb geen kamerplanten  :biggrin2:

Kabels, kitranden, touwtjes aan kleding, de stoel boven die ze omgeturnd hebben tot krabpaal en rietenmandjes....geloof dat dat het wel was :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hoe gaat ie inmiddels?  :)

Plaats reactie