Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Mijn cursus was best wel leuk, agressie training van een oud politie agent, met heel weinig theorie maar vooral gesprekken, dialogen, oefeningen en discussies.  :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ronald schreef: En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."

Gloeiende, gloeiende... :rant:

Sorry dat ik het zeg, maar weer zo'n domme doos die zonder uitkijken en zonder richting aan te geven wegrijdt van een parkeerplaats naast een fietspad.

Gelukkig valt de schade mee.
Lekker dan. [emoji55]
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ronald schreef: En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."

Sorry dat ik het zeg, maar weer zo'n domme doos die zonder uitkijken en zonder richting aan te geven wegrijdt van een parkeerplaats naast een fietspad.

Nou zeg, is het domme idioten achter het stuur dag in Leeuwarden vandaag ofzo? (kan ik veilig zeggen, ik heb alles op de fiets gedaan vandaag  :D)
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Kaela schreef: Nou zeg, is het domme idioten achter het stuur dag in Leeuwarden vandaag ofzo? (kan ik veilig zeggen, ik heb alles op de fiets gedaan vandaag  :D)
Ik denk het wel... Wat een %#$@%@##%
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

[quote="Ronald"]
En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."

Pfffff gelukkig is het goed afgelopen!!

Dochterlief,sterkte en beterschap morgen met de vreselijke spierpijn!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Tjissus Ronald, dan zakt je hart ook even door de plavuizen. :o Gelukkig is het goed afgelopen!
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Kaio schreef: Zo ik is weer terug. Die verdovingsspuiten doen pijn! Denk dat de hechtingen ook wel wat pijn gaan doen als de verdovingen uitgewerkt zijn. Hmmm Traumeel geslikt en alvast bij de hand houden.
Ben blij dat het achter de rug is.
Wat hebben ze gedaan ??

Ronald,  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: 
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Anne in Duitsland schreef: Tjissus Ronald, dan zakt je hart ook even door de plavuizen. :o Gelukkig is het goed afgelopen!
Dat kun je wel stellen ja... Gelukkig werkte ik vandaag in het altijd mooie Lwd, dus ik was snel thuis  :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ronald schreef: Dat kun je wel stellen ja... Gelukkig werkte ik vandaag in het altijd mooie Lwd, dus ik was snel thuis  :biggrin2:
Pffff, wat een toestand.  >:(  Fijn dat het niet ernstig was.  :) 
Evengoed een  :bigarmhug:  voor jullie!
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

:o Ik heb vandaag laat in de middag per email een uitnodiging voor 3 feb. a.s. gekregen voor een "kennismakingsmiddag" met toelatingstest voor de klantenservice bij Vistaprint hier in Berlijn. Ik heb 2 maanden geleden een open sollicitatie gestuurd en al die tijd niets gehoord en geen bevestiging gekregen dat mijn sollicitatie aangekomen is. Beetje laat. Verder ontbreken de in de email beloofde bijlagen die ik eigenlijk zou moeten invullen en afgeven bij de "kennismaking".
Toen ik zojuist op de e-mail antwoordde en vriendelijk bedankte voor het interesse, en de uitnodig beleefd afwees, kwam er een autoresponder dat de betreffende afzender morgen niet op kantoor is. Afzeggen kan tot 29-01...
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Nynke schreef: Da's schrikken Ka !!!  :-X :-X :-X  Klojo's met die telefoons !!!  En die rijden altijd in van die patserbakken ...
Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar wat ik nou echt niet snap hè. Het zijn altijd van die dure bakken. Daar zit toch ook een handsfree kit in denk ik dan  ???  Die zit zelfs in de walvis... En anders zit er bij elke foon een oortje. Gebruik die dan!!!!  :boo:
* bozemodusuit*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dat snap ik ook niet zhiva. Voor 30 euro heb je een telefoonhouder voor elke auto en als je zo'n auto rijdt zou dat er toch wel vabaf moeten kunnen. Maar het gaat niet om het geld, het gaat erom dat zulke types denken dat de wereld van hun is en de rest kan oprotten. Die jongen heeft helemaal niet door dat hij mijn geliefde (en onbehandelbare! Geeft me echt extra nachtmerries bij dit soort dingen) huisdier bijna de vernieling inrijdt. Hij ziet alleen maar een vervelende trage fietser die hem in de weg zit.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Pfff wat schrikken met die idioten achter het stuur  :-X

OT: dan verbrand je nog even flink je voeten door ze vergeten in te smeren op de laatste echte dag *auw*
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

zhiva schreef: Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar wat ik nou echt niet snap hè. Het zijn altijd van die dure bakken. Daar zit toch ook een handsfree kit in denk ik dan  ???  Die zit zelfs in de walvis... En anders zit er bij elke foon een oortje. Gebruik die dan!!!!  :boo:
* bozemodusuit*
Nee joh dat kost extra. Een oortje nee joh daar kun je niet mee gezien worden!

Ojee. Schrikken. Gelukkig dat het meevalt. Vandaag ook nog steeds?
Nynke schreef: Wat hebben ze gedaan ??
Wat moedervlekken in hals en gezicht weggehaald waar ik regelmatig last van had en sommige groeiden. Verder niks aan de hand met ze, maar toch. In het gezicht een onder het oog en 2 op mijn lip aan beide kanten. Nouja manlief moest gisteren naar de winkel voor rietjes want ik had zo een dorst en kon dus niet drinken  ;D Dat is lastig zeg!
Doet nog steeds wel pijn maar is al beter dan gister  :)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Kaela schreef: Dat snap ik ook niet zhiva. Voor 30 euro heb je een telefoonhouder voor elke auto en als je zo'n auto rijdt zou dat er toch wel vabaf moeten kunnen. Maar het gaat niet om het geld, het gaat erom dat zulke types denken dat de wereld van hun is en de rest kan oprotten. Die jongen heeft helemaal niet door dat hij mijn geliefde (en onbehandelbare! Geeft me echt extra nachtmerries bij dit soort dingen) huisdier bijna de vernieling inrijdt. Hij ziet alleen maar een vervelende trage fietser die hem in de weg zit.
Dat klopt helemaal. Juist die types in een dure leasebak denken dat. Terwijl de auto van de bank is  :-\ :-\ 
Ik rij zelf altijd met een oortje in want ik word nogal eens gebeld onderweg. En zelfs dan merk ik weleens dat ik op dat moment minder geconcentreerd rijd :-X :-X

Neem je pijnstillers op tijd "Zhiva" !!! 

OT: Prima ochtendrit gehad en netjes gewacht op een kudde overstekende eenden  :angel2: :angel2:

Gesloten