Ik werk 3 dagen (dagdelen) in de week. Woensdagmiddag/avond is daar 1 dag van. Dit is ook de dag dat de honden alleen thuis blijven. Ik vertrek tegen 12.30 en mijn vriend is tegen 16.30 weer thuis.
De andere dagen zijn de honden bij mijn ouders. Elke woensdagochtend verloopt hetzelfde en ook bijna hetzelfde als andere dagen dat ik gewoon thuis ben. De honden lopen hun zelfde uitlaatronde, zo rond dezelfde tijd, krijgen zelfde tijd eten... Wat anders is, zijn wat dingen zoals brood klaarmaken en wat dingen voor het avondeten klaarzetten. Tous is dus elke woensdagochtend misselijk. We komen thuis, hij eet zijn bak leeg en echt 5 tot 10 minuten later staat tie kwijlend, slikkend en bek aflikkend naast me. Ik geef hem dan okugest en tegen de tijd dat ik wegga is het wel afgezakt. Via de webcam kijkt mijn vriend dan naar de honden en Tous is over het algemeen rustig dan. Soms een blaf maar voornamelijk ligt hij op zijn plaats wat te doezelen, wat naar buiten te kijken. Is wel allert op geluid en is uitzinnig als mijn vriend thuis komt.
Heel af en toe heeft hij dit ook op andere dagen maar het is al-tijd op woensdag....
Ik snap er echt niets van
En ja...het is nu ook woensdagochtend...en ja... hij is nu ook misselijk