Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Lily goed ingepakt (ze haat regen) en nog beter vastgelijnd, anders zou ze nog wegwaaien.
Sergi zonder jas want hij wil geen mietje zijn.
Het laatste stuk begon het toch behoorlijk te plenzen en na 2 lichtflitsen wist onze stoere vent ook niet hoe snel hij richting huis moest gaan. 
Dat laatste is niet geluktHope schreef: Precies.
Ik ga zo van mijn paard afwaaien geloof ik, als ik überhaupt bij de buitenbak aankom zonder te verzuipen.
Bij mij was de buitenbak verzopen dus heb het rijden maar helemaal laten zittenHope schreef: Dat laatste is niet gelukt![]()
Toenstraks was het even droog, dus mijnheer Pike zegt: ik ga even een rondje met Pike nu het droog is. Ze zijn amper 10 minuten weg, begint het me toch te hagelen en te stormen erbij
zo sneu voor die oude Pike. Hij kwam koud en half verzopen thuis en ik heb de föhn gepakt en hem een beetje droog geblazen. Dat vond hij wel lekker die warme lucht 8)
De soos hier maar gescheiden uitgelaten . Smurf moet echt niets meer hebben van regen en storm , dat is iets voor jonge godinnen
Toen Noa er nog was kroop smurf weleens in de koets als het te bar werd
Het maakt de pretletter niets uit , die word alleen maar doller van storm en als er nog iets te scheuren valt door de modder , graag
Toen Noa er nog was kroop smurf weleens in de koets als het te bar werd
Het maakt de pretletter niets uit , die word alleen maar doller van storm en als er nog iets te scheuren valt door de modder , graag
Ik heb het overleefd.....ben nog net niet geroosterd.
Ben ik net Rocky aan het uitlaten en loop ik niets vermoedend
op het fietspad en ineens uit het niets een enorme lichtflits en
direkt daarachteraan een knal...........ik dacht echt dat de wereld verging....
Ik ben maar omgekeerd en ben maar een rondje woonwijk gaan doen.
Bij thuiskomst natuurlijk alle stroom eraf....
Pffff, ik zit nog te shaken.....
Ben ik net Rocky aan het uitlaten en loop ik niets vermoedend
op het fietspad en ineens uit het niets een enorme lichtflits en
direkt daarachteraan een knal...........ik dacht echt dat de wereld verging....
Ik ben maar omgekeerd en ben maar een rondje woonwijk gaan doen.
Bij thuiskomst natuurlijk alle stroom eraf....
Pffff, ik zit nog te shaken.....
Getverdemme Dreetje, dan schrik je je toch een ongeluk !!!!
Hier veel hagel geweest vannacht, ben er een paar keer wakker van geworden.
Pfff, bah wat een weer, vannacht veel hagel, werd er ook gewoon wakker van!
IK WIL VOORJAAR!!!!!
IK WIL VOORJAAR!!!!!
Hier ook veel hagel. De hagelstenen liggen nog steeds op het gras.Nynke schreef: Getverdemme Dreetje, dan schrik je je toch een ongeluk !!!!
Nog steeds veel wind, maar wel droog gewandeld. Strand maar even over geslagen vanmorgen, op een herhaling van gisteren zitten we niet te wachten.
Hier tijdens het wandelen 1 hagelbui gehad
Ik heb wel een strak hoofd van die wind
Ik heb wel een strak hoofd van die wind
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het waait hier ook nog flink, dus ik heb lekker beschut in het bos gewandeld. Verder afwisselend sneeuw, hagel, en heel af en toe een waterig zonnetje. Het is weer mooi wit! 
- - Judith -
- 5-sterren

Vanmorgen natte sneeuw, nu is het droog. Moet het wel een beetje in de gaten houden, want mijn dekbed hangt buiten te luchten 8).
Net pens omgepakt , ben de schuur maar in gegaan . Daar stond ik tenminste droog
Hier blauwe lucht met wat wolkjes en een uur geleden zijn er een paar hagelsteentjes gevallen, maar veel was het niet. Stilte voor de storm ???