Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Ze is mooi opgedroogd Miet! Wat een glimwurm 
Thnxs. Hope is een scheet 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze heeft een zachte blik 
Hopelijk ruikt ze daar ook niet naarnova schreef: Thnxs. Hope is een scheet![]()
Wilde ook net zeggen, wat een warme, lieve blik.
Wat een lekker ding is Hope!

-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat een mooie meid. 
Ze glimt als een drol en het is een scheet.odradaatje schreef: Hopelijk ruikt ze daar ook niet naar
Wilde ook net zeggen, wat een warme, lieve blik.
Hope heeft nog zo'n lieve puppyblik.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een prachtige bernerdame! 
Ze is zeker prachtig!
meer valt er niet te wensen, toch?Ruisje schreef: Ze glimt als een drol en het is een scheet.
Hope heeft nog zo'n lieve puppyblik.![]()
Hope ziet er inderdaad erg mooi uit 
Geen foto van vandaag maar wel foto die ik de afgelopen 1,5 week elke dag had kunnen maken.
Deze leguaan zat namelijk dagelijks van de zon te genieten naast de trap naar ons appartementje en deze foto is dan ook vanaf de trap gemaakt

Vind het echt een machtig mooi beest en mijn reptielenliefde bloeide weer helemaal op. Heb nu al heimwee....
Geen foto van vandaag maar wel foto die ik de afgelopen 1,5 week elke dag had kunnen maken.
Deze leguaan zat namelijk dagelijks van de zon te genieten naast de trap naar ons appartementje en deze foto is dan ook vanaf de trap gemaakt

Vind het echt een machtig mooi beest en mijn reptielenliefde bloeide weer helemaal op. Heb nu al heimwee....
Ze zijn prachtig.
Zo heb ik foto's kunnen maken tijdens onze vacantie in Mexico, jaren geleden.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

huh, ik dacht zie ik het nou goeddinky89 schreef: Hope ziet er inderdaad erg mooi uit
Ik werk wel eens bij iemand die er twee heeft in een terrarium, vind ze wel heel mooi, maar ook wel eng.....
Hier even lekker spammen...best wat sneeuw hier vanmorgen

Die oren zijn zo heerlijk om in te happen.....

ff racen!

Ik word al best wel groot, 8 kilo vanmorgen 8)

Grappig, ik vind ze dus totaal niet eng.joel schreef: huh, ik dacht zie ik het nou goed....jeemig wat een kanjer zeg!!
Ik werk wel eens bij iemand die er twee heeft in een terrarium, vind ze wel heel mooi, maar ook wel eng.....
Komische was ook dat ik ze vrij klein vond, totdat ik bedacht dat ik in de war was met het formaat van een komodovaraan
Overigens heb ik hier nog meer vakantiefoto's staan: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 42.15.html
Heerlijke sneeuwfoto's van Liz en Qadir, die hebben elkaar wel gevonden he?