Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sterkte Anne!
Pffff... Kim, da's schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen!!
Mwa... Mowgli: ik ken ook zo iemand... Die heeft het oordeel al klaar vóórdat de melder is uitgesproken. En het oordeel klopt 9999 van de 10.000 keer niet en die ene keer dat het wel klopt, ziet-ie kans om ook dat niet te verzieken...
Pffff... Kim, da's schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen!!
Mwa... Mowgli: ik ken ook zo iemand... Die heeft het oordeel al klaar vóórdat de melder is uitgesproken. En het oordeel klopt 9999 van de 10.000 keer niet en die ene keer dat het wel klopt, ziet-ie kans om ook dat niet te verzieken...
Hihi, alleen op BP wordt dit soort nieuws met gejuich ontvangenkira schreef: Nieuws van de dag. Bronwyn had een mooie drol. Nu de kleine beer nog en dan nog wat aan hun geur doen. Kleine beer haar darmen rommelen erg. Hoop dat is een goed teken. Eindelijk bij de kapper geweest.
Sterkte Hanna hoop dat je snel weer een baan hebt.
Sterkte Anne
Hanna
Grrrom kan niet wachten tot de hechtingen eruit zijn, wat voelt dat constant k#$%e aan zeg.
Hanna
Grrrom kan niet wachten tot de hechtingen eruit zijn, wat voelt dat constant k#$%e aan zeg.
Sterkte Hanna!
Eng Kim.. gelukkig kwamen jullie op tijd.
OT: Hier staat de droger aan, 20 kilo vlees geportioneerd onder toeziend oog van een altijd hongerige lab. Mijn zeeman is weer vertrokken, ik moet nog even mijn draai vinden in het alleen zijn.
OT: Hier staat de droger aan, 20 kilo vlees geportioneerd onder toeziend oog van een altijd hongerige lab. Mijn zeeman is weer vertrokken, ik moet nog even mijn draai vinden in het alleen zijn.
- Charlie Angel
- Moderator
Een dikke knuffel.Els&Flow schreef: Sterkte Hanna!
Vanmiddag weer een lange middag revalidatie dus nu nog even rustig nietsdoen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net een telefoontje van uzb voor baan. Dinsdag op gesprek. Spannend!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hé, super! Gezien het succes van de bp-leden de laatste tijd inzake banen zoeken zou ik zeggen: de sterren staan goed voor je!hannabelgje schreef: Net een telefoontje van uzb voor baan. Dinsdag op gesprek. Spannend!
- - Judith -
- 5-sterren

Nou dan hoop ik dat die sterren voor mij ook goed staan
.
Vanmiddag belt mijn baas: of ik maandag kan komen (ik zit aan de andere kant van het land). Dan wordt onze hele afdeling voorgeïnformeerd over weer een reorganisatie. De vorige keer dat er mensen voorgeïnformeerd werden, vlogen ze er uit
.
Vanmiddag belt mijn baas: of ik maandag kan komen (ik zit aan de andere kant van het land). Dan wordt onze hele afdeling voorgeïnformeerd over weer een reorganisatie. De vorige keer dat er mensen voorgeïnformeerd werden, vlogen ze er uit
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
- Charlie Angel
- Moderator
Oh bah Judith, de duimen draaien hier.- Judith - schreef: Nou dan hoop ik dat die sterren voor mij ook goed staan.
Vanmiddag belt mijn baas: of ik maandag kan komen (ik zit aan de andere kant van het land). Dan wordt onze hele afdeling voorgeïnformeerd over weer een reorganisatie. De vorige keer dat er mensen voorgeïnformeerd werden, vlogen ze er uit.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Spannend! Ik duim voor je Hanna, heel veel succes!hannabelgje schreef: Net een telefoontje van uzb voor baan. Dinsdag op gesprek. Spannend!
Oh jee... Ik duim heel hard voor je Judith!- Judith - schreef: Nou dan hoop ik dat die sterren voor mij ook goed staan.
Vanmiddag belt mijn baas: of ik maandag kan komen (ik zit aan de andere kant van het land). Dan wordt onze hele afdeling voorgeïnformeerd over weer een reorganisatie. De vorige keer dat er mensen voorgeïnformeerd werden, vlogen ze er uit.
spannend voor Hanna en Judith 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel de nacht opgezeten met een zieke Zoë. Tegen zessen heeft ze er alles uitgegooid en is rustig gaan slapen. Pfff wat een nacht. En vandaag geen tijd om uit te rusten want mijn papa is jarig vandaag. (Maar je krijgt er zoveel voor terug)
Sterkte dames.
Flow vond het vanmorgen weer eens de hoogste tijd voor een lekker bad dus die heeft uitgebreid gezwommen en gepoedeld in een diepe mui op het strand en daarna droog gerold in het zand. Dat zand ligt nu in huis dus zo stofzuigen en dweilen.
Ik twijfel nog steeds of ik een waterblazer ga aanschaffen. Voor mijn fohn is ze doodsbang en de stofzuiger vind ze ook niet bepaald fantastisch.
Mij lijkt het wel handig.
Flow vond het vanmorgen weer eens de hoogste tijd voor een lekker bad dus die heeft uitgebreid gezwommen en gepoedeld in een diepe mui op het strand en daarna droog gerold in het zand. Dat zand ligt nu in huis dus zo stofzuigen en dweilen.
Ik twijfel nog steeds of ik een waterblazer ga aanschaffen. Voor mijn fohn is ze doodsbang en de stofzuiger vind ze ook niet bepaald fantastisch.
-
sella
Mijn honden vinden mijn fohn niet fijn, de stofzuiger moet dood, maar de waterblazer, voor shay eerste keer doodeng, dacht hmm dat wordt hem niet, maar schijnbaar toch veel minder jeuk.
Nu als ik hem pak, dan staan ze te dringen wie er eerst mag.
Nu als ik hem pak, dan staan ze te dringen wie er eerst mag.