BPWR: matrassen van Ikea

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: matrassen van Ikea

winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

Doranto schreef: Ik heb ook ooit latex matrassen gehad. Ze lagen heerlijk, maar ik vond het opdekken super zwaar! Voor iemand met zwakke polsen/handen misschien ook iets om rekening mee te houden, hoe gemakkelijk of moeilijk het opdekken gaat.
Dát heb ik met mijn Tempur matras. Ik heb ook een nieuwe nodig. Goed dat ik dat weet van die latexmatrassen ;)
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Lil schreef: Hier toch 100 kg die super fan is van ikeamatras. Ken ook iemand van 140 kg, alleen moet je dan wel 2 of 3 jaar eerder vervangen.
Jij weegt toch zeker geen 100 kilo??
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Dian schreef: maar dat kan ook met deze prijzen. De matras waar ik het oog op heb kost € 230 in twijfelaarmodel.  Als ik naar een Dormaël oid ga betaal ik al snel 3x zo veel, maar gaat die matras 3x zo lang mee?? Ik zit heel erg te twijfelen. Eigenlijk heb ik geen geld voor een dure matras. Heb nu ook een ikeamatras, de Sultan. Daar zitten kuilen in gigantisch veel. Als ik op de rand van het bed ga zitten, schuif ik er telkens af, terwijl ik op mijn oude matras (1 persoons), gekocht zo'n 10 jaar geleden na mijn eerste hernia gewoon kan blijven zitten. En die matras is nog hard, heeft geen kuilen. Was een model dat er uit ging en daar heb ik aardig wat korting op gekregen. Dat was wel een dure matras.
Ik denk dat een eenpersoonsmodel sowieso langer meegaat dan een twijfelaar. Ik denk dat een twijfelaar model het snelste aan vervanging toe is.
Wij hebben 2 eenpersoonsboxsprings met daaroverheen een tweepersoons dunne topper.
Dan heb je toch 1 groot bed, zonder spleten, maar wel de stevigheid van losse matrassen.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Dian schreef: maar dat kan ook met deze prijzen. De matras waar ik het oog op heb kost € 230 in twijfelaarmodel.  Als ik naar een Dormaël oid ga betaal ik al snel 3x zo veel, maar gaat die matras 3x zo lang mee?? Ik zit heel erg te twijfelen. Eigenlijk heb ik geen geld voor een dure matras. Heb nu ook een ikeamatras, de Sultan. Daar zitten kuilen in gigantisch veel. Als ik op de rand van het bed ga zitten, schuif ik er telkens af, terwijl ik op mijn oude matras (1 persoons), gekocht zo'n 10 jaar geleden na mijn eerste hernia gewoon kan blijven zitten. En die matras is nog hard, heeft geen kuilen. Was een model dat er uit ging en daar heb ik aardig wat korting op gekregen. Dat was wel een dure matras.
en hoe lang heb je deze matras? Heb je de bon nog? Anders als de wiedeweerga terug naar Ikea, zeggen dat er kuilen in zitten en dan krijg je zo een nieuwe voor het aankoopbedrag (sprak zij uit ervaring).
Lil

Bericht door Lil »

Nadia schreef: Jij weegt toch zeker geen 100 kilo??
Meer... :-X :-X :-X

En dat met het tigste 1000 kcal dieet via gediplomeerde hbo dietisten.
Stacey1987
2-sterren
2-sterren

Bericht door Stacey1987 »

wij hadden 2 jaar geleden nieuwe matrassen van auping gekocht en hebben deze een half jaar terug vervangen door een matras van ikea welke veel lekkerder ligt!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

tt-tjes schreef: en hoe lang heb je deze matras? Heb je de bon nog? Anders als de wiedeweerga terug naar Ikea, zeggen dat er kuilen in zitten en dan krijg je zo een nieuwe voor het aankoopbedrag (sprak zij uit ervaring).
Ik heb dit bed gekregen van een ex-vriendin. De vriendschap is echt helemaal over, heb helemaal geen contact meer met haar. Zij heeft dat bed ergens in 2010 ofzo gekocht.
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

Lil schreef: Meer... :-X :-X :-X

Tjonge,wat een aardige opmerking >:(
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

ik heb een nieuwe matras gekocht (wordt nog thuisbezorgd) bij jysk. Ben benieuwd. Heb daar ook 100 dagen slaapgarantie :sleep1: :sleep3: :sleeping:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Lil schreef: Meer... :-X :-X :-X

Nee joh echt?? Had ik Never nooit niet verwacht!
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

robbiekomvoor schreef: Tjonge,wat een aardige opmerking >:(
Excuus,verkeerd gelezen :-[
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Dian schreef: ik heb een nieuwe matras gekocht (wordt nog thuisbezorgd) bij jysk. Ben benieuwd. Heb daar ook 100 dagen slaapgarantie :sleep1: :sleep3: :sleeping:
Ow, dat is mooie tijd om uit te proberen! Slaap lekker!! :sleep3:
Lil

Bericht door Lil »

Nadia schreef: Nee joh echt?? Had ik Never nooit niet verwacht!
Nee, daar vielen zelfs de artsen en de diëtiste van van hun stoel af, joost mag weten waar dat verborgen zit. Ik heb ook een gewone kledingmaat en dat klopt ook bij lange na niet met een dergelijk gewicht. Idem dat buikomvang etc. niet klopt bij het gewicht. Maar de weegschalen liegen niet.
Ben nu dus wel 15 kg kwijt, dus nu onder de 100 kg  ;)

Maar ja, kan dus zeer gerechtvaardigd zeggen dat Matras al 3 jaar geen kuilen heeft en prima voldoet bij meer dan 100 kg (is tot 130 kg) en ook bij rugklachten (heb immers een dubbele scoliose met alle fun die daarbij hoort
robbiekomvoor schreef: Tjonge,wat een aardige opmerking >:(
).

Sorry hoor....

Ik zal al niet meer zeggen dat ik dik ben. Ligt toch allemaal aan mijzelf, want ik vreet te veel  ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Joehoe Lil!
robbiekomvoor schreef: Excuus,verkeerd gelezen :-[
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Joehoe Lil!
Ohhhhh sorry.....

Had niet verder gelezen.

Vond het al raar dat je tegenwoordig al niets meer over jezelf mag zeggen.

En ik ben dus stikchagarijnig. Twee keer omgevallen gisteren, lang leve dieet maar goed wat moet dat moet. Mijn collega zei al twee weken verplicht thuis werken.

Plaats reactie