In degomeat zit maar 10% orgaan , in de meeste kvv's is dat 15 tot 20%, zou dat ook niet de harde poep kunnen verklaren. Orgaan laxeert meestal.
Merken die echt net paté zijn: Alaska, All animal, tinlo barfmenu, shaweca vroeger ook maar niet meer geprobeerd na de herstart.
kvv's met fijngemalen bot
Moderator: eelke
-
Martine-Tom
Re: kvv's met fijngemalen bot
[quote="M@rina"]
In degomeat zit maar 10% orgaan , in de meeste kvv's is dat 15 tot 20%, zou dat ook niet de harde poep kunnen verklaren. Orgaan laxeert meestal.
Merken die echt net paté zijn: Alaska, All animal, tinlo barfmenu, shaweca vroeger ook maar niet meer geprobeerd na de herstart.
[/quote]Dat helpt idd ook niet mee, maar toch heb ik het idee dat er echt meer bot in zit...
[/quote]Dat helpt idd ook niet mee, maar toch heb ik het idee dat er echt meer bot in zit...
Ik heb Naturis, DIBO, Shaweca en Degomeat besteld.
Shaweca en Degomeat voor de eerste keer...ik ben benieuwd.
Woensdag is het er.
Bedankt voor alle reacties.
Shaweca en Degomeat voor de eerste keer...ik ben benieuwd.
Woensdag is het er.
Bedankt voor alle reacties.
Gisteren shaweca gegeven.
Er zitten heel veel kleine stukjes bot in en het stink
Een geluk dat ik maar 3 rollen shaweca had besteld.
Er zitten heel veel kleine stukjes bot in en het stink
Een geluk dat ik maar 3 rollen shaweca had besteld.