Ja precies, domme dozen. Maar goed, hij heeft ze zelf uitgezocht. Bertie is echt vreselijk brrrr, maar ik vind die ene vrouw, die dan net uit de kast was, best wel "ieks". Geen idee waarom precies, maar ze vind mij ineens alles te leuk en helemaal zichzelf wat Bertie is en doet. Ow, ik ben ook stoer en ik hou ook van machines en oww, ik sleutel ook graag.Lizzy schreef: Die Bertie... Mijn hemel, wat een dooie. Die meiden moeten maken dat ze weg komen! En die meiden van die Tom.... Ja, kies je een Barbie, krijg je een Barbie natuurlijk![]()
boer zoekt vrouw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: boer zoekt vrouw
Nou dat zeiden wij hier ook. Sukkel. Ik vind die net-uit-de-kast mevrouw bij Bertie ook heeeel eng. En Bertie zelf? Die blijft liever alleen joh, net Aletta met dr geiten. Die wilde ook niet. Ik vind die schapenboer en zn meiden het leukste!eelke schreef: Ja bij Tom zei ik ook echt, toen hij aan het piepen was dat ze hem niet hielpen, wat had je dan gedacht joh...misschien had je ze dan op wat anders moeten selecteren...
Maar, ik kan er nog niet over uit hoor. Die vrouwen van Tom. Dat ze zelf niet kunnen bedenken hoe mega aantrekkelijk het kan zijn in je overal door de modder stampen. Maar goed.
En ook pas de make up af durven doen als Tom weg is...
- Angelique
- 5-sterren

Die zien niet dat hij boer is en dat hij dan misschien niet expliciet een boerin zoekt, maar dat je als boer op zo'n bedrijf ook niks aan een barbie hebt dringt ook niet door. Ook bij Tom zelf niet, tijdens het selecteren. Hij had keus genoeg.
-
lianneke
- 5-sterren

Over een paar jaar nieuwe tulpen op de markt: de Barbietulp 
Jaaa, die met die tandjes! Ja, die is echt vreselijk.... Die wil ineens heul graag "aan de vrouw". Bleh. Echt he, zo moeilijk kan het voor Bertie niet zijn om er 3 1 naar huis te sturen.Angelique schreef: Ja precies, domme dozen. Maar goed, hij heeft ze zelf uitgezocht. Bertie is echt vreselijk brrrr, maar ik vind die ene vrouw, die dan net uit de kast was, best wel "ieks". Geen idee waarom precies, maar ze vind mij ineens alles te leuk en helemaal zichzelf wat Bertie is en doet. Ow, ik ben ook stoer en ik hou ook van machines en oww, ik sleutel ook graag.
Ja eens. Maar daardoor is die jongen dus ook alleen en doet ie mee. Omdat ie niet kan selecteren. Omdat ie alleen maar met dat wat onder de gordel zit "denkt".Angelique schreef: Die zien niet dat hij boer is en dat hij dan misschien niet expliciet een boerin zoekt, maar dat je als boer op zo'n bedrijf ook niks aan een barbie hebt dringt ook niet door. Ook bij Tom zelf niet, tijdens het selecteren. Hij had keus genoeg.
Ja, zeker. Hoewel ik die Theo ook niet eens onaardig vind (zeker niet als je hem vergelijkt met de drie G's, Geile Glij Geert en Bertie). Gewoon een aardige nette vent.Jantina schreef: Nou dat zeiden wij hier ook. Sukkel. Ik vind die net-uit-de-kast mevrouw bij Bertie ook heeeel eng. En Bertie zelf? Die blijft liever alleen joh, net Aletta met dr geiten. Die wilde ook niet. Ik vind die schapenboer en zn meiden het leukste!
Ik zat gisteravond helemaal in de boerebeerput, mijn vliegtuig had vertraging, heb dus al dit moois gemist!!!!. Wat een geluk dat het vanmiddag herhaald werd, ik voel me weer helemaal happy met mijn rode zakdoek om en van avond boerenkool eten op een boerebont bord. Hoe komen we de week door, help me, sta me bij, duimen draaien op een goede afloop! groetjes Boa
Ze moet wel.Angelique schreef: Ja precies, domme dozen. Maar goed, hij heeft ze zelf uitgezocht. Bertie is echt vreselijk brrrr, maar ik vind die ene vrouw, die dan net uit de kast was, best wel "ieks". Geen idee waarom precies, maar ze vind mij ineens alles te leuk en helemaal zichzelf wat Bertie is en doet. Ow, ik ben ook stoer en ik hou ook van machines en oww, ik sleutel ook graag.
Maar die barbies van Tom he: als je toch bij een boer gaat logeren gooi je toch een overall in je tas?? Wat dachten ze dan dat ze gingen doen??
-
sella
Neuh, ik zou geen overall in de tas gooien hoor. Hooguit een tuinbroek. Overall hoort op het bedrijf te zijn.
Ik denk dat Esther blij is als ze weggestuurd wordt, dan kan ze de kast weer in.Els&Flow schreef: Ze moet wel.Heeft op tv verteld dat ze voor vrouwen kiest, dus naar huis is wel een mega afgang. Dan kennelijk liever tegen een dooie aan keutelen en je weg laten sturen als je mee wilt helpen harken in de zeikregen, maar weggestuurd worden is te erg..Maar ze is wel heul eng en nep.
Die Cisca stapt zelf wel op en die andere 2 gaan daar niet gelukkig worden, tenzij Bertie achter de schermen een ontzettend leuke griet is, maar daar heb ik zo mn twijfels over.
Maar die barbies van Tom he: als je toch bij een boer gaat logeren gooi je toch een overall in je tas?? Wat dachten ze dan dat ze gingen doen??
Brrrr, wat een aflevering weer...
Gevalletje foutje bedankt??Ruisje schreef: Ik denk dat Esther blij is als ze weggestuurd wordt, dan kan ze de kast weer in.![]()
Laatst gewijzigd door Els&Flow op di 03 feb 2015, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.