Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Ik ga een flinke pan zuurkoolstamppot met gebakken spek maken, erbij waarschijnlijk vega gehaktballen. Morgen heb ik een late dienst, dan eet ik tussen de middag gebakken zuurkoolstamppot met misschien nog vers gebakken brood erbij.
Vanmiddag bami gegeten. Nu foccacia aan het maken.
Vers gesneden frietjes met een salade van erwtjes en worteltjes met kippenbouten.
Gourmet bij en met collega's
Rode kool en aardappeltjes met zoervleisj.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Gister aten we ovengeroosterde bietjes met geitenkaas en walnoten, knolselderie-aardappel puree een kaas pusflap van Valess en een bak soja yoghurt met bosbessen smaak van Alpro. Crisis! Was dat checmisch en er zat mega veel suiker in (9% per 100 gr.).
Voor vandaag heb ik een mega pan verse rode kool op staan. Moet nog wat gaarder worden, dan kan ik er balsamico azijn doorheen roeren en graspte appel, erbij eten we gekookte aardappels en een gebakken visje en toe hebben we biologische yoghurt met biologische honing.
Voor vandaag heb ik een mega pan verse rode kool op staan. Moet nog wat gaarder worden, dan kan ik er balsamico azijn doorheen roeren en graspte appel, erbij eten we gekookte aardappels en een gebakken visje en toe hebben we biologische yoghurt met biologische honing.
Boerenkool. Met gebakken ui en champignons. En vega jus in een kuiltje. En wat geraspte ouwe kaas erdoor (door de stamp).
rozemarijn-zeezout aardappeltjes, worteltjes en vissticks/vegaburger
Zal ons menu van de afgelopen dagen maar niet delen... er zit weinig gezonds tussen met jonge pups en een ziek kind. Gouden combi!
Miniwrapjes met stukjes gekruide dode vogel en aanhangend groen (ui, lente-ui, puntpaprika, champs, etc) en sausjes (knoflook en fik) en gemengde slaai.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zelfgemaakt soepie. Met een cracker-kaas erbij.
Waarom moet ik nu ineens aan Sas denken?
Waarom moet ik nu ineens aan Sas denken?
Heerlijke pastasalade 
couscous, kipgehakt, knolselderij, spinazie en oregano.
Dag 1 van ons HelloFresh pakket en het was heerlijk!
Dag 1 van ons HelloFresh pakket en het was heerlijk!
-
judith1967
- 5-sterren

Kapsalon
(was best wel laat thuis en geen zin meer om te koken)
Vandaag een ovenschotel met zuurkool gegeten