wie gebruikt haarzeep?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: wie gebruikt haarzeep?
ik heb eens magic soap vloeibaar gehad, die was heerlijk, maar het is enorm kostbaar (duur dus)
Volgens mij is dat wel een heel goed merk.Laika schreef: Ik heb Savion citrus (geschikt voor vet haar) gebruikt.
Jammer dat het voor jou kennelijk niet zo goed blijkt te werken
Ik gebruik weleda calendula babyshampoo,heel fijn spul!
Klopt! Die heb ik voor mijn lief gekocht. Die heeft een heel gevoelige hoofdhuid.Guusje schreef: Ik gebruik weleda calendula babyshampoo,heel fijn spul!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Die had ik voorheen ook, inderdaad prima shampoo! Daarna ben ik op Urtekram overgestapt, gewoon voor de lol. Maar ik zou zo weer met Weleda verdergaan, als m'n pet daar weer naar staat!Guusje schreef: Ik gebruik weleda calendula babyshampoo,heel fijn spul!
-
fransbulletje
Ik heb een grote fles amandel staan, bijna een liter, en die kost 19,95 euro.Kaio schreef: ik heb eens magic soap vloeibaar gehad, die was heerlijk, maar het is enorm kostbaar (duur dus)
Je hebt maar een paar druppels nodig is echt super geconcentreerd dus valt uiteindelijk wel mee.
De zeepstukken kosten 2 voor elf euro en gaan ook heel erg lang mee.
Heb nu douchegel gemaakt 3/4 liter water en 1/4 liquid soap, ben benieuwd.
Ik heb van lush de jumping junior, big en rehab. En alledrie vind ik ze niet fijn, ze geven alle drie moeilijk doorkambaar, erg klittend haar. En ze doen geen van drieën wat ze beloven qua verzorging, minder vet haar of meer volume. Het spoelen met de verdunde azijn helpt wel, maar niet genoeg naar mijn zin. Ik ben ook een beetje bang dat als ik zo klitten eruit moet blijven kammen, dat mijn haar aan alle kanten afbreekt.Doranto schreef: Welke heb jij @Kaela?
En spoel jij ook na met verdunde azijn?
Ik heb de weleda calendula voor Dwayne. Vind hem stinken.
- -Annemarie-
- 5-sterren

+1Ruisje schreef: De handcreme (intensiv met granaatappel) van Alverde is ook heel goed. Ik heb 's winters vaak last van kloofjes en heb er deze winter nog niet één gehad.
Eens in de zoveel weken gaan wij even de grens over om de Duitse economie te helpen.![]()
Ik vind veel producten van Alverde prima! Met name shampoo, douchegel, deo en cremes (lichaam en voeten) zijn lekker.
Gezichtscreme is wat minder, maar ik vind het al snel niet lekker ruiken op mijn gezicht. De creme is op zich goed, maar de geur is voor mij niet lekker.
Meneer gebruikt wat scheerproducten en een shampoo, en is ook prima tevreden.
Oh, en nog even een Alverde waarschuwing: ik koop nooit meer de 2-Phasen make-up entferner. Die is echt niet fijn voor je ogen.
Maar wellicht ben ik daar een uitzondering in (en mijn dochter ook). Dat hoop ik maar!
Ik word steeds blijer van de aleppo zeep
oke geen officiele haarzeep die ik heb maar werkt echt goed voor huid en haar 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Voor zover ik het kan zien, zitten in twee van de drie SLS. Niet echt een fijn product voor je haar.Kaela schreef: Ik heb van lush de jumping junior, big en rehab. En alledrie vind ik ze niet fijn, ze geven alle drie moeilijk doorkambaar, erg klittend haar. En ze doen geen van drieën wat ze beloven qua verzorging, minder vet haar of meer volume. Het spoelen met de verdunde azijn helpt wel, maar niet genoeg naar mijn zin. Ik ben ook een beetje bang dat als ik zo klitten eruit moet blijven kammen, dat mijn haar aan alle kanten afbreekt.
Ik zou dan toch overstappen op een shampoo (haarzeep) zonder sls/sles.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Die vind ik juist fantastisch!! Ik had daarvoor altijd hele dure van Lancôme omdat m'n ogen nergens tegen konden!!-Annemarie- schreef: +1![]()
Ik vind veel producten van Alverde prima! Met name shampoo, douchegel, deo en cremes (lichaam en voeten) zijn lekker.
Gezichtscreme is wat minder, maar ik vind het al snel niet lekker ruiken op mijn gezicht. De creme is op zich goed, maar de geur is voor mij niet lekker.
Meneer gebruikt wat scheerproducten en een shampoo, en is ook prima tevreden.
Oh, en nog even een Alverde waarschuwing: ik koop nooit meer de 2-Phasen make-up entferner. Die is echt niet fijn voor je ogen.
Maar wellicht ben ik daar een uitzondering in (en mijn dochter ook). Dat hoop ik maar!![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dat is goed om te horen!MarijeEnBoomer schreef: Die vind ik juist fantastisch!! Ik had daarvoor altijd hele dure van Lancôme omdat m'n ogen nergens tegen konden!!
Ik vond 'em erg prikken en had er meteen hele rode ogen van. Dochter ook, maar wij zijn wat dat betreft best een beetje lastig.
wie gebruikt haarzeep?
Dit klinkt wsl vies en bagger, maar je zou eens een blikje bier (maakt niet ui welk merk) kunnen openen en dit een nacht laten staan, zodat alle prik eruit gaat. Na het wassen van je haar, dit bier over je haar heen doen en even laten intrekken. Daarna uitspoelen.Laika schreef: Weer een poging gedaan om mijn haar met haarzeep te wassen maar wederom valt het tegen
Wat gaat er fout? De vorige keer had ik weinig schuim, dit keer heb ik geprobeerd om meer schuim te krijgen maar dat viel niet mee.
Op mijn hoofd schuimde het nog wel een beetje maar hoe lager in mijn haar hoe minder het schuimde. Het lijkt alsof mijn haar te vet is voor de zeep. Het lijkt wel touw. Ik heb het goed uitgespoeld en nogmaals ingezeept. Niet veel verschil gemerkt qua schuimhoeveelheid. Toen heel goed uitgespoeld en de azijnoplossing erover gegoten. Dat heb ik een beetje uitgespoeld. Mijn haar voelde na het afdrogen al vies aan. En na het opdrogen (ik laat het gewoon opdrogen) voelt en ziet het eruit alsof ik nodig mijn haar moet wassen. Mijn haar ligt heel plat op mijn hoofd en valt in strengen naar beneden. Heel modieus volgens de tv reclames maar ik ben blij dat het winter is (dan kan er een muts op)
Ik had gewild dat mijn haar minder snel vet zou worden door de haarzeep (ik moet het nu om de 2 dagen wassen)en gehoopt op meer volume en krul. Mijn hoofdhuid is wel minder gevoelig geworden, maar dat komt denk ik door de azijn.
Dat ik niet de enige ben met dit resultaat zie ik aan Lizzy's reactie
Citaat van: Lizzy op 17 januari 2015 om 17:38:36
Ja, gebruikt en nooit meer. Het werd zo vet als bagger. En dat bleef. Het was na het wassen direct vies en smerig. Bleh.
Moet je maar eens googelen het werkt perfect
Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatst gewijzigd door Inouchka op wo 04 feb 2015, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.