Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zoooo leuk! Er staat een ree op hemelsbreed twintig meter afstand van het raam van mijn werkkamer! Meteen achter het hek om onze tuin ligt een geluidswal (ivm het spoor een eindje verderop), en op die wal staat nu een reetje te grazen! Ik kan het door de kale boomtakken heen zien bewegen. Enig vind ik zoiets! Wel goed dat de honden binnen liggen te pitten... 
Foto Anne !!!!!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Haha, daar zou je niets op kunnen zien, vanwege alle bomen die in de weg staan. Ik zag hem ook alleen doordat hij bewoog! Overigens is hij nu weer weg. Maar leuk was het wel!Nynke schreef: Foto Anne !!!!!
Whhooo dat vliegtuig! *schrijft weer enkele jaren bij in het never nooit in het vliegtuig stappen notitieboekje*
M'n uurtjes al gewerkt vandaag. Moest naar een rechtzitting, en nog wat zeggen ook
nu even wat tussenuren thuis. Gupjes al uitgelaten, en met een bierpul thee bij de brandende kachel.
Straks weer op pad voor de rest van mijn afspraken vanavond.
M'n uurtjes al gewerkt vandaag. Moest naar een rechtzitting, en nog wat zeggen ook
Straks weer op pad voor de rest van mijn afspraken vanavond.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoë haar bestelling is aangekomen. Het sneeuwt [emoji50]
-
hannabelgje
- 5-sterren

Kreeg net een telefoontje van het werk waar ik vorige week afscheid heb genomen.
Of ik nog vier weken terug wil komen. Degene die ik verving is niet teruggekomen omdat ze klierkoorts heeft. Dus ik ga maandag weer werken. Wel weer voor maar 30 uur helaas. Maarja werk is werk. Super blij. [emoji2]
Of ik nog vier weken terug wil komen. Degene die ik verving is niet teruggekomen omdat ze klierkoorts heeft. Dus ik ga maandag weer werken. Wel weer voor maar 30 uur helaas. Maarja werk is werk. Super blij. [emoji2]
- Angelique
- 5-sterren

Toch weer een maandje onder de pannen Hanna. Wie weet waar het goed voor is.
Hier is het huize ziekenboeg. Heather niet lekker en meneer Lique met griep op bed. Do i need to say more

Hier is het huize ziekenboeg. Heather niet lekker en meneer Lique met griep op bed. Do i need to say more
Wat fijn Hanna! Ben je toch weer even een maand verder en kennelijk zijn ze blij met je!
Beterschap voor huize Lique!
Beterschap voor huize Lique!
Ik kom even iedereen een knuffel geven die het nodig heeft. En felicitaties voor iedereen die wat te vieren heeft!

Heb geen tijd meer om alles bij te lezen hier
Maar het is echt heel erg leuk werk. Ben er zó blij mee!
Momenteel zit ik te lunchen bij Ikea in Groningen. Need I say more?

Heb geen tijd meer om alles bij te lezen hier
Maar het is echt heel erg leuk werk. Ben er zó blij mee!
Momenteel zit ik te lunchen bij Ikea in Groningen. Need I say more?
Wat fijn Hannah! 
Goed te lezen Kim dat je het zo naar je zin hebt!
Eet smakelijk
Goed te lezen Kim dat je het zo naar je zin hebt!
Eet smakelijk
Naar de dierenarts geweest met Jeppe voor een hartecho en eventueel een kies trekken i.c.m. een gebitsreiniging. Maar de DA durft de narcose niet aan, zo slecht is zijn hart
Dus Jeppe is nu ook aan de medicijnen, Vetmedin. Hij heeft pulmonaire hypertensie door een behoorlijk vergroot hart.

- Inge en Bono
- 5-sterren

Fijn Hanna!
Beterschap voor huize Angelique
Hoi Kim
fijn dat het werk zo leuk is
Oh Nynke
Sterkte met en voor jullie lieve Jeppe 
Beterschap voor huize Angelique
Hoi Kim
Oh Nynke
Ach Nynke... wat naar...
Hoop dat de medicatie goed aan gaat slaan
Ikke is blij....
Afgelopen zaterdag is mijn boom gebracht. En maandag is die de grond in gegaan. Als ik nu naar buiten kijk ziet ik m'n echte boom zo staan, zo leuk

En mijn ouders waren hun zolder aan het opruimen, komt mn moeder net met een doos met gordijnen. Mega retro echt zoooo gaaf! Dus die komen hier op te hangen, tot groot vermaak van mijn ouders die dus echt niet snappen wat ik met al die oude troep moet. Maar ik ben dus echt gek op retro spullen en heb al wat leuke dingentjes verzameld. Net bij intratuin bijvoorbeeld wat "retro" plantjes gekocht voor in een aantal echte retro bloempotten
Dusssss..... mocht iemand ook nog leuke retro "troep" op zolder hebben, ik hou me aanbevolen
Hoop dat de medicatie goed aan gaat slaan
Ikke is blij....
Afgelopen zaterdag is mijn boom gebracht. En maandag is die de grond in gegaan. Als ik nu naar buiten kijk ziet ik m'n echte boom zo staan, zo leuk
En mijn ouders waren hun zolder aan het opruimen, komt mn moeder net met een doos met gordijnen. Mega retro echt zoooo gaaf! Dus die komen hier op te hangen, tot groot vermaak van mijn ouders die dus echt niet snappen wat ik met al die oude troep moet. Maar ik ben dus echt gek op retro spullen en heb al wat leuke dingentjes verzameld. Net bij intratuin bijvoorbeeld wat "retro" plantjes gekocht voor in een aantal echte retro bloempotten
Dusssss..... mocht iemand ook nog leuke retro "troep" op zolder hebben, ik hou me aanbevolen
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Heb je foto's met spullen wat je leuk vind?
- Angelique
- 5-sterren

He bahNynke schreef: Naar de dierenarts geweest met Jeppe voor een hartecho en eventueel een kies trekken i.c.m. een gebitsreiniging. Maar de DA durft de narcose niet aan, zo slecht is zijn hart![]()
Dus Jeppe is nu ook aan de medicijnen, Vetmedin. Hij heeft pulmonaire hypertensie door een behoorlijk vergroot hart.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()