Het grote babytopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Pauline schreef: Hoe is het nu met Fedde Jantina?
Lief dat je het vraagt. We zijn thuis maar het gaat nog niet goed. Ook braken erbij, vanmiddag in ene ondertemperatuur. wat dat kind nou heeft...? Ik hoop op een rustige nacht voor hem.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

suzanne 1 schreef: Wj zijn gisteravond papa en mama geworden van onze dochter Fleur ?
Van harte gefeliciteerd met Fleur!  :flowers:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Proficiat met Fleur! :)
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Gefeliciteerd met de komst van Fleur.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Jantina schreef: Lief dat je het vraagt. We zijn thuis maar het gaat nog niet goed. Ook braken erbij, vanmiddag in ene ondertemperatuur. wat dat kind nou heeft...? Ik hoop op een rustige nacht voor hem.
Ik heb zelf geen kindjes, maar toevallig passen mijn achterburen veel op hun kleindochter en het meisje sinds oktober regelmatig ziek. De dokter vertelde hun dat er een hardnekkig virus rondwaart onder kinderen. Geen idee of Fedde daar ook last van heeft, maar hij is de laatste tijd toch ook vaker ziek geweest?

Is het vandaag alweer wat beter?-
Debbie
1-ster
1-ster

Bericht door Debbie »

Hallo Allemaal,
spannend spannend spannend nog 4,5 week en dan wordt ons prinsesje verwacht.. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Debbie schreef: Hallo Allemaal,
spannend spannend spannend nog 4,5 week en dan wordt ons prinsesje verwacht.. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes
Bijna!

Hoe is het met de kindjes bij iedereen?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hier is het Pieterburen. En ik doe zelf vrolijk mee  :-X
Fenna aan de antibiotica voor een oorontsteking en bijna longontsteking, Anke hoest zich een ongeluk maar redt het nog zonder antibiotica. En ik hoest en snotter en heb bijholteontsteking, maar weiger aan de antibiotica te gaan  ::)

Verder doen de kids het fantastisch. Fenna is erg dwars en wil alles selluf doen. Maar ze kan daarnaast ook zo lekker kletsen de hele dag, hele verhalen  :smitten: En ze doet sinds kort ook "net alsof" bij de pop een luier verschonen  ;D
En Anke wordt echt een grote meid. Ze is ontzettend slim, en goed met getallen. Ze kan al aardig rekenen! En lezen begint ook te vlotten nu. En ze speelt heel lief met Fenna.
Goh, ik krijg er écht veel voor terug!  :biggrin2:
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Fedde is sinds een weekje weer het mannetje gelukkig na het ziek zijn. Maar nu hebben wij een griepje. Maar we moeten door. DIt weekend zit vol met het eerste puppy bezoek. Fedde houdt de pups nog beter in de gaten dan mama Saar. Hij gaat al die mensen langs met de mededeling 'puppy???'. Handjes op de knieën bij die mensen en een scheef hoofd erbij. Echt zo van ' weet u wel wat u voor bijzonders vast heeft?'. zo cool, die wijsneus! Hij helpt me met wegen en schoonmaken en weet heel goed dat hij daarbuiten afstand moet houden. Trots op hem!
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Tess is vorig weekend ziek geweest (voor het eerst overgeven en diarree). Heb haar daarom maandag naar mijn schoonmoeder gebracht. Maandagavond werd ik ziek, dinsdagavond Glenn en eergister mijn schoonmoeder. Ze heeft ons dus mooi allemaal te pakken gehad. Afgelopen maandag waren er 7 van de 14 kindjes ziek op de opvang ::)
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

8 jaar geleden lag ik nu aan een infuus weeënopwekkers... Vliezen gebroken, maar weeën? die was ik onderweg ergens vergeten...
Vandaag mag Eneas zijn 8ste verjaardag vieren. Zijn feestje heeft hij gisteren gehad, vandaag gaat hij met mijn jongste zus naar de cinema en de Quick als verrassing :)

[img width=600 height=450]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... af40d03b0f[/img]

[img width=450 height=600]https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55936383[/img]

Ik voel me nu plots wel oud nu ik besef dat hij al 8 word vandaag...
suzanne 1
5-sterren
5-sterren

Bericht door suzanne 1 »

Met onze Fleur gaat het prima. ....die is morgen al weer 2 weken oud en groeit als kool. Helaas heeft ze wel ontzettend last van krampjes doordat ik erg veel melk heb. Heb sinds vandaag wel het idee dat het zich aan het normaliseren is gelukkig.  En ons meisje komt donderdagavond om 19.30 op tv (npo2) ze hebben van het programma ' landinwaarts ' hier afgelopen week opnames gemaakt over  kroamschudden.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Wat leuk! Maar wat is dat? Wel eens van gehoord maar geen idee verder...
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Proficiat Tamara en Eneas!

suzanne: helpt dragen niet tegen de krampjes?
suzanne 1
5-sterren
5-sterren

Bericht door suzanne 1 »

Sieglinde schreef: Proficiat Tamara en Eneas!

suzanne: helpt dragen niet tegen de krampjes?
ja dragen helpt super.....alleen ben ik nog op aan het knappen van de keizersnede en kan ik nog niet zoveel  (10 min lopen is de max op het moment) en heeft Fleur zo'n 12 uur per dag krampjes en daar is dus niet tegenaan te dragen

Plaats reactie