waterblazer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: waterblazer
Die zou ik graag kopen, maar dan wel in NL
Hoop dat-ie hier ook weer naar de 60 zakt 
Vandaag de waterblazer weer gebruikt, maar niet voorde hond.
Ik gebruik hem na het scheren van paarden (in dit geval mijn mini). Ideaal om het scheerapparaat schoon te blazen na gebruik. De pony vond het ook héérlijk om van die kriebelende haartjes af te zijn, en daarna heb ik ook mezelf maar gedaan. Scheelt een boel gekriebel!
Ik gebruik hem na het scheren van paarden (in dit geval mijn mini). Ideaal om het scheerapparaat schoon te blazen na gebruik. De pony vond het ook héérlijk om van die kriebelende haartjes af te zijn, en daarna heb ik ook mezelf maar gedaan. Scheelt een boel gekriebel!
N.a.v. de vraag van Els&Flow over de waterblazer dit topic opgesnuffelt maar wat is de prijs inmiddels weer gestegen
€ 95,99 in NL en € 75,99 in Duitsland 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Even tijdje wachten, over een paar weken is ie waarschijnlijk weer gedaald in prijs!odradaatje schreef: N.a.v. de vraag van Els&Flow over de waterblazer dit topic opgesnuffelt maar wat is de prijs inmiddels weer gestegen€ 95,99 in NL en € 75,99 in Duitsland
![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, ik word ook steeds enthousiaster.. Helaas is het voor mij een bom geld.. Op beslist.nl is hij ook niet goedkoper, hoop dat de prijs snel zakt.. Zag ergens iets van €50 staan

Vorige week was hij 65 in Duitsland
Dan ga ik even op mijn handen zitten
en houdt de sites in de gaten.
Komt er nog iemand van Duitsland naar NL waar ik tzt gebruik van kan maken?
Of waar begin maart mijn vriend langs mag/kan komen (zit dan een week in Stuttgart volgens mij)
Of waar begin maart mijn vriend langs mag/kan komen (zit dan een week in Stuttgart volgens mij)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!odradaatje schreef: Dan ga ik even op mijn handen zittenen houdt de sites in de gaten.
Voor mij ook??? 
Sverre is echt een smerigerd
Sverre is echt een smerigerd
Anne in Duitsland schreef: Ik ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!Lizetta schreef: Voor mij ook???
Sverre is echt een smerigerd![]()
Tien lijkt me een beetje overdreven met 1 viezerikAnne in Duitsland schreef: Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Whoohoot!! Ik heb er ook één!!

De Duitse gehaald: https://www.vidaxl.de/p/170044/hundefon-mit-heizung
Op de laagste stand accepteert Jacy het, zo gauw ik hem harder zet looptie gauw weg
De schuur is in elk geval uitgeblazen op turbo-stand
De Duitse gehaald: https://www.vidaxl.de/p/170044/hundefon-mit-heizung
Op de laagste stand accepteert Jacy het, zo gauw ik hem harder zet looptie gauw weg
De schuur is in elk geval uitgeblazen op turbo-stand
Ooo helemaal vergeten te zeggen ik heb er ook 1. Via Trim.nl scheelt 7 euro zie ik dus dat valt niet tegen.
Tammo vindt het ook nog maar niks. Is wel zo ver dat als ik hem aanzet dat hij er bij staat. Blazer aan is snoep
Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding
Tammo vindt het ook nog maar niks. Is wel zo ver dat als ik hem aanzet dat hij er bij staat. Blazer aan is snoep
Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding
Hope vond het de eerste keren ook niks, nu komt ze naar me toe als ik de droger tevoorschijn haal .Aprilsnow schreef: Ooo helemaal vergeten te zeggen ik heb er ook 1. Via Trim.nl scheelt 7 euro zie ik dus dat valt niet tegen.
Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding![]()
Hier verdringen ze zich voor een blaasbeurt.