Dan hoop ik dat het in Hoofddorp blijft liggen!kiara schreef: positief blijven ik wil morgen door de sneeuw wandelen met de dogs,zeker voor de sint en berner ,geboren sneeuw honden,misschien wel weer tweespan voor de slee![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Het weer
Lazy Garfield schreef: Dan hoop ik dat het in Hoofddorp blijft liggen!![]()
Daar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer 
Het is wel erg fijn dat het 's avonds al langer licht is. Gisteren was het om kwart voor 6 nog licht!
Het is wel erg fijn dat het 's avonds al langer licht is. Gisteren was het om kwart voor 6 nog licht!
- Angelique
- 5-sterren

Hier valt ook wit uit de lcuht. Moet wel goed kiijken hoor, vlokjes zijn wel heel klein 
Hier ligt gewoon weer een laagje. Kan ik weer een uitlaat plan gaan bedenken om mijn overlevingskansen groter te maken...
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

2 heule blije hondjes en baas!! heerlijke laag sneeuw hier 
komen jullie binnen?.......neuh wij blijven wel buiten vandaag baas! ze zijn niet naar binnen te krijgen.
komen jullie binnen?.......neuh wij blijven wel buiten vandaag baas! ze zijn niet naar binnen te krijgen.
Hier hebben we alweer straat en gras
Heerlijk hier! Gisteren ook al.
Het is steenkoud. De temperatuur ligt rond het vriespunt en er staat een flinke wind maar de zon schijnt. Het is prachtig om te zien. Genieten!
Het is steenkoud. De temperatuur ligt rond het vriespunt en er staat een flinke wind maar de zon schijnt. Het is prachtig om te zien. Genieten!
Steenkoud, nu alweer glad aan het worden.
Training afgezegd want heb geen zin in blijdatikglij of andere narigheid op de weg.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nou, heerlijk! Ik kom gewoon weer thuis voordat het donker is.eelke schreef: Daar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer
Het is wel erg fijn dat het 's avonds al langer licht is. Gisteren was het om kwart voor 6 nog licht!![]()
Hier is het nog best wit, en flink koud.
Ik ben na de wandeling in bed gekropen, het was zooo koud...
Wij zijn ingesneeuwd !!
Alle wegen die ons buiten het dorp kunnen brengen zijn afgesloten
Benieuwd of we zaterdag naar huis kunnen, al zou blijven geen straf zijn daar het hier volgende week op en top zon is
Benieuwd of we zaterdag naar huis kunnen, al zou blijven geen straf zijn daar het hier volgende week op en top zon is
-
hannabelgje
- 5-sterren

Cool!!Monique77 schreef: Wij zijn ingesneeuwd !!
Benieuwd of we zaterdag naar huis kunnen, al zou blijven geen straf zijn daar het hier volgende week op en top zon is![]()
Ik hoop dat jullie genoeg eten hebben. Zou mijn worst nightmare zijn.
En waar is dat dan? Mijn hemel wat een toestand en de evt dieren dan?Monique77 schreef: Wij zijn ingesneeuwd !!
Benieuwd of we zaterdag naar huis kunnen, al zou blijven geen straf zijn daar het hier volgende week op en top zon is![]()