Met als toetje vegan worteltjestulband, helaas liet ik heb vallen toen ik heb uit dde oven haalde, dus het tulband gedeelte moest ik er zelf bijdenken
Vandaag vrees ik pizza, geen kooktijd.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Arme stakker! Heel veel sterkte en gefeliciteerd met meneer Antje! Duitse kinderen kun je trouwens ook goed satt krijgen met FischstäbchenAnne in Duitsland schreef: Zelfgemaakte, in ontgeurde kokosolie dubbel gebakken friet, met bioknakworstjes en doperwtjes en boontjes uit de diepvries. Schoonzus en haar vier (vrij opgevoede) kinderen komen logeren ivm verjaardag Herr Antje. God sta me bij.
Vier kinderen. Vrij opgevoed. En ik ben al zo dol op kinderen.
![]()

Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar!Mowgli schreef: Arme stakker! Heel veel sterkte en gefeliciteerd met meneer Antje! Duitse kinderen kun je trouwens ook goed sat krijgen met Fischstäbchen![]()
Wow! Klinkt goed! *jammer genoeg gaan wij morgen al met onze buum all you can eat bij de Chinees doen*Anne in Duitsland schreef: Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar!
Sta nu overigens al het buffet van morgen voor te bereiden: pastasalade, kikkererwtensalade, hummus, guacamole, wortelsalade, gevulde eieren, smörgåstårta, kalkoenmedaillons, gekruide drumsticks, haring, kaasplank... Hopelijk hoef ik dan morgen alleen nog maar op een stoel neer te ploffen en een fles Roodkapje in mezelf leeg te gieten aan een glaasje sekt te nippen.
O ja, en ik heb nog een wilde zalm uit Zweden ontdooid, die moet nog gerookt worden morgen. Never a dull moment!

Klinkt goed, Anne!Anne in Duitsland schreef: Dank je! Ik weet niet of deze kinderen met Fischstäbchen zijn om te kopen. Papa is een Togolees, waarschijnlijk zijn de kinderen pikanter eten gewend dan alle aanwezige volwassenen bij elkaar!
Sta nu overigens al het buffet van morgen voor te bereiden: pastasalade, kikkererwtensalade, hummus, guacamole, wortelsalade, gevulde eieren, smörgåstårta, kalkoenmedaillons, gekruide drumsticks, haring, kaasplank... Hopelijk hoef ik dan morgen alleen nog maar op een stoel neer te ploffen en een fles Roodkapje in mezelf leeg te gieten aan een glaasje sekt te nippen.
O ja, en ik heb nog een wilde zalm uit Zweden ontdooid, die moet nog gerookt worden morgen. Never a dull moment!