boer zoekt vrouw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: boer zoekt vrouw
Zo gezellig weer aan tafel bij Bertie 
Yvonne moet er heen! Noodalarm!Mieke L. schreef: Zo gezellig weer aan tafel bij Bertie![]()
Oh, ze praten
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje ja ze praten! 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Aah bij Theo loopt het wel lekker!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
sprekend

Geniaal 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Geert gedraag je nou is een keer 
Ik vraag me meer af met wie Katherine een relatie krijgt ipv met wie Bertie een relatie krijgt 
-
BusKay
Heb ze niet een beetje gelijk dan??eelke schreef: Ik vraag me meer af met wie Katherine een relatie krijgt ipv met wie Bertie een relatie krijgt![]()
eelke schreef: Ik vraag me meer af met wie Katherine een relatie krijgt ipv met wie Bertie een relatie krijgt![]()
Ach, die meiden moeten gewoon alledrie hun koffer pakken en 'm smeren. Bertie heeft saaiheid uitgevonden.
goeie keus vivian weg
-
BusKay
Jan ook super hoor....
Ut wor heet bij Theo....
Ut wor heet bij Theo....
Laatst gewijzigd door BusKay op zo 08 feb 2015, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BusKay
We flauwekullen (ik inclaus) natuurlijk lekker over de heren boeren en dame boer maar...
Ik denk dat ik het toch ook nog best moeilijk zou hebben om mijn mond te houden en niets te laten blijken tot zo'n keuzemoment.
Daarbij is gelukkig niet ieder persoon hetzelfde en klappen ze mogelijk (wat ze mogelijk zelf ook niet verwachten) dicht.
Emoties blijven rare dingen.... en in onze maatschappij leggen we die niet graag voor de voordeur...
Vandaar chapeau voor hen die daar staan.. ik denk niet dat ik het zou kunnen...
Denk je eens in... ieder weekend 4 miljoen Nederlanders inclusief dat lijpe zootje van de Barfplaats over je heen ....

Ik denk dat ik het toch ook nog best moeilijk zou hebben om mijn mond te houden en niets te laten blijken tot zo'n keuzemoment.
Daarbij is gelukkig niet ieder persoon hetzelfde en klappen ze mogelijk (wat ze mogelijk zelf ook niet verwachten) dicht.
Emoties blijven rare dingen.... en in onze maatschappij leggen we die niet graag voor de voordeur...
Vandaar chapeau voor hen die daar staan.. ik denk niet dat ik het zou kunnen...
Denk je eens in... ieder weekend 4 miljoen Nederlanders inclusief dat lijpe zootje van de Barfplaats over je heen ....