opgeslagen, dank,lauraV schreef: hier kun je meer lezen
http://www.klankwellness.nl/index.html
je moet het gewoon een keer ondergaan ...
heb voor t eerst weer een paar uur achter elkaar geslapen na de sessie .
eelco en joke ... geweldige mensen![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Verkouden. En een drukke werkweek voor de boeg. Geen goede combi 
Maar net doen alsof ik nergens last van heb
Maar net doen alsof ik nergens last van heb
-
BusKay

Ik heb m'n vriend uit huis gezet...
... de kat was allergisch voor hem.
Laatst gewijzigd door BusKay op ma 09 feb 2015, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Ahh die is leuk!
Heerlijk geslapen, daarna prima ochtendrit gehad, koffiegedronken met een moeder van een knul die ik een tijdje in mijn bus gehad heb en hier om de hoek moest zijn, nu nog een hele tijd pauze
Heb de laatste was in de machine gedaan en ga zo even wat klussen.
Moet zo even een mailtje naar de DA sturen want Pezzo's ademhaling is niet best
meer dan 30 keer per minuut, da's helemaal niet goed. Jeppe zat net op 16.... Ik maak me dus zorgen.
Moet zo even een mailtje naar de DA sturen want Pezzo's ademhaling is niet best
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ga duimen Nynke.
OT Ik zit weer op het werk alsof ik niet weggeweest ben. [emoji41]
hannabelgje schreef: Ik ga duimen Nynke.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hoe is het nu met Pezzo, Nyn? Of heb ik ergens iets gemist? Hoop van niet!Nynke schreef: Heerlijk geslapen, daarna prima ochtendrit gehad, koffiegedronken met een moeder van een knul die ik een tijdje in mijn bus gehad heb en hier om de hoek moest zijn, nu nog een hele tijd pauzeHeb de laatste was in de machine gedaan en ga zo even wat klussen.
Moet zo even een mailtje naar de DA sturen want Pezzo's ademhaling is niet best![]()
![]()
meer dan 30 keer per minuut, da's helemaal niet goed. Jeppe zat net op 16.... Ik maak me dus zorgen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ben je net gewend aan je tapatalk versie krijgt ie weer een update. [emoji55]
Ja dat... maar deze lijkt fijner dan de vorige[emoji57]
Je hebt niets gemist meis, maar het gaat niet zo goed-Annemarie- schreef: Hoe is het nu met Pezzo, Nyn? Of heb ik ergens iets gemist? Hoop van niet!![]()
Jeppe's vleesbot sla ik nu met de vleeshamer fijn vanwege zijn kies, eigenlijk eten ze alleen maar kippennekjes nog qua vleesbot
Het zijn ouwe tobbers aan het worden
Gister las ik in de digitale onderwijs planner van mijn opleiding dat 1 van de docenten van mijn opleiding en tevens sectiehoofd van de taaloverstijgende vakken na een kort maar heftig ziektebed afgelopen weekend best wel onverwacht overleden is
Ik wist wel dat ze ziek was, omdat er recent een melding van was. Maar ik wist niet dat het ernstig was, omdat het namelijk evengoed mogelijk was om huiswerkopdrachten bij haar in te leveren, omdat ze die vanuit huis kon nakijken.
Wat is dit erg zeg! Ik ken haar zelf niet, maar ze schijnt onder de collegae en studenten die les van haar hadden erg geliefd te zijn geweest.
Wat is dit erg zeg! Ik ken haar zelf niet, maar ze schijnt onder de collegae en studenten die les van haar hadden erg geliefd te zijn geweest.
Knuffel voor Nynke!
Joep heeft weer een misselijkheid aanval, altijd zo sneu. Ik hoop dat het na wat maatregelen zakt...hij heeft warme geitenmelk met honing gehad, en voor het eerst een pilletje van van Miik mij eens aanraadde. Kijken wat het doet.
Vind het vooral sneu dat hij compleet misselijk was toen ik thuis kwam en er dus al een tijdje last van zal hebben gehad
Joep heeft weer een misselijkheid aanval, altijd zo sneu. Ik hoop dat het na wat maatregelen zakt...hij heeft warme geitenmelk met honing gehad, en voor het eerst een pilletje van van Miik mij eens aanraadde. Kijken wat het doet.
Vind het vooral sneu dat hij compleet misselijk was toen ik thuis kwam en er dus al een tijdje last van zal hebben gehad
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zit mijn collega gisteren heel trots te vertellen over zijn Duitse herder met foto's en alles erbij. Belt hij vanmorgen op dat hij niet komt werken omdat de hond gestorven is. Gatsie 8 jaar oud. Vorige week geopereerd voor zijn prostaat en vannacht/vanmorgen dood neergevallen. De hond is van zijn zoon die afgelopen zondag voor school naar Polen is vertrokken voor een half jaar.
Wat een beroerd nieuws Mowgli en Hannah