Throwback thursday

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Throwback thursday

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Angelique schreef: Ahhhhh leuk!  Gave foto zeg.  :) op die leeftijd scheet ik nog bagger voor honden  :biggrin2:

Leuk detail...die antennes  :biggrin2:
Nou, het is dat je het noemt maar dat was eigenlijk het eerste wat ik zag.  :-[  :D

Maar leuke foto!  :)  Wat was dat voor een hondje? Iets herder-achtigs? Die oren zijn geweldig!  ;D
Op die leeftijd was ik ook als de dood voor honden, want een keer door een herder besprongen. Die het ongetwijfeld goed bedoelde maar dat kwam helaas niet zo over.  ;D
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo ben ik dus opgegroeid en dit zijn slechts enkele van de vele honden die ik heb mogen meemaken. Van Teckels tot Komondors, Puli, Basset, Maltezer, Kuvash, Berghond vd Maremma,  :biggrin2: :-* :angel: Geboren tussen de viervoeters en nog nooit in mijn 50 jarig bestaan zonder geweest. Kan alles missen, maar als ik geen hond om me heen heb voel ik me eenzaam...  :-[
Was ook als klein meisje altijd de persoon die de vele honden thuis verzorgde, eten gaf, door de bossen struinde met ze, opvoedde (zat er al vroeg in). Er waren momenten dat we 13 honden in/om huis hadden lopen. Heerlijk!
Toen ik trouwde, was dat in het bijzijn van mijn eerste eigen hond, zwarte Duitse Herder. Daarna nog vele herders gehad (IPO), maar uiteindelijk straalverliefd op Terriërs geworden. Waarvan er nu nog drie leven.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Dwarreltje schreef:

Zo ben ik dus opgegroeid en dit zijn slechts enkele van de vele honden die ik heb mogen meemaken. Van Teckels tot Komondors, Puli, Basset, Maltezer, Kuvash, Berghond vd Maremma,  :biggrin2: :-* :angel: Geboren tussen de viervoeters en nog nooit in mijn 50 jarig bestaan zonder geweest. Kan alles missen, maar als ik geen hond om me heen heb voel ik me eenzaam...  :-[
Was ook als klein meisje altijd de persoon die de vele honden thuis verzorgde, eten gaf, door de bossen struinde met ze, opvoedde (zat er al vroeg in). Er waren momenten dat we 13 honden in/om huis hadden lopen. Heerlijk!
Toen ik trouwde, was dat in het bijzijn van mijn eerste eigen hond, zwarte Duitse Herder. Daarna nog vele herders gehad (IPO), maar uiteindelijk straalverliefd op Terriërs geworden. Waarvan er nu nog drie leven.
Ik kan maar 2 foto's zien klopt dat? Wat een rijkdom heb jij gehad zeg tjonge 13 honden in huis. Leuk die basset met een bloemenkransje op zijn hoofd.  :D
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

pike schreef: Ik kan maar 2 foto's zien klopt dat? Wat een rijkdom heb jij gehad zeg tjonge 13 honden in huis. Leuk die basset met een bloemenkransje op zijn hoofd.  :D
Ow? Snap ik niet, ik zie alle foto's... Zal het nog eens nakijken... Ja dat is de grootste rijkdom in mijn leven(na uiteraard (klein)kids) :biggrin2:
Edit: Ook als ik uitgelogd ben, zie ik alle 6 de foto's  :-X
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op ma 09 feb 2015, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Nee ik zie dat mijn browser ze tegenhoudt (ongeldige certificaten  ::). Het is me wel gelukt de foto's  te openen.  De 4e vind ik geweldig! Zo'n hond wou ik vroeger ook zo graag.
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

pike schreef: Nee ik zie dat mijn browser ze tegenhoudt (ongeldige certificaten  ::). Het is me wel gelukt de foto's  te openen.  De 4e vind ik geweldig! Zo'n hond wou ik vroeger ook zo graag.
Dat is Ciska, Berghond van de Maremmen. Ja mooi ras, erg fijn karakter voor baasje ook  :-*
Mijn ouders waren gek van dat ras en de Kuvash. Ook de Komondor was favoriet; mijn ouders hebben destijds zelfs het eerste nest in Nederland gehad. Ik weet nog hoe ik daar vroeger mee bezig was de vilten uit elkaar te trekken tot op de huid, dat was de vachtverzorging die ze nodig hadden. Als we met die dieren over straat wandelden, waren we in ogen van sommige leken 'dierenbeulen'. Vooral als het warm was...
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Afbeelding

hoe belet je het vrouwtje om achter dat gekke apparaat vandaan te komen?? :biggrin2:

mijn Ratje:
Afbeelding
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Mowgli schreef: In 1979: Ik wilde nooit op de foto en hoe beter de fotograaf zijn/haar best deed mij te laten lachen, hoe bozer ik werd/keek:

Afbeelding
het is of ik mezelf zie.......... Dat felle gezicht en die felle ogen...................
Afbeelding
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Leuk verhaal Dwarrel!
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Oeps op verkeerde topic gereageerd  :-[
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op di 10 feb 2015, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Tis vandaag vrijdag,maar toch.....

Afbeelding

Ik was denk ik 16 ofzo,met mijn twee geweldige" vuilnisbakken"
Links Beauty,haar moeder was een Heidewachteltje
Rechts Ginny,afkomst onbekend. Hij werd destijds als pup gevonden ergens in een bos (gewoon achter gelaten) en toen naar het asiel gebracht. Daar zag ik hem en was meteen verliefd!
Ik weet nog dat ik mijn moeder echt gek heb gezeurd om hem mee te mogen nemen.
Uiteindelijk ging ze overstag!
Heb nooit meer een hond gehad die zoooo blind voor mij ging als hij  :-*
Lil

Bericht door Lil »

Afbeelding

Toen was hij nog verlegen en helemaal niet ondeugend (ahum..... kijk naar die oogjes....)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ohw, een miniBoris :smitten: :smitten: :smitten:
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Lil schreef: Afbeelding

Toen was hij nog verlegen en helemaal niet ondeugend (ahum..... kijk naar die oogjes....)
Wat schattig en super klein[emoji173]
Bobbey
1-ster
1-ster

Bericht door Bobbey »

Lil schreef: Afbeelding

Awww  :D

Plaats reactie