Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Angelique schreef: Er zijn huizen die wekenlang...of langer als nodig, 0 of 1 bezoeker per week krijgen en dat lees je dan ook gewoon af, dus ik denk dat die cijfers wel betrouwbaar zijn. Wij konden er op den duur wel aan aflezen....daar komt weer een kijker aan. Aan "gevonden"  heb je niet zoveel, dat geeft enkel aan of die in iemand lijstje voorbij gekomen is. Dus als ik op b.v. Veendam + 10km zoek, dan komt jouw huis wellicht ook langs en dat teld als "gevonden". Die 20 zijn dan mensen die het huis daadwerkelijk aangeklikt hebben.

Je hebt er weinig aan als er niemand komt, maar hé, de kans dat er een kijker/koper tussen die 20 zit, is groter dan wanneer je 6X in de week 0 kijkers hebt. Nog ene paar weken, dan is het weer voorjaar, dan gaat het bij meer mensen weer kriebelen. Hou vol  :-*
Thanx, we zullen wel geduld moeten hebben, het is nou ook niet zo,n dorp dat je zegt: Jaaa, daar wil wonen, veel is hier niet te beleven. En ik denk dat we de pech hebben net  te duur te zijn voor starters en te klein voor doorstromers.
Het is wel ideaal voor mensen met een boot, die kun je gratis voor de deur aanmeren.
Stacey1987
2-sterren
2-sterren

Bericht door Stacey1987 »

Hoi allemaal,

Wellicht interessant voor de mensen die hun huis te koop hebben staan is het volgende bedrijf: www.thatsmyhouse.nl
Dit is van mijn zwager en binnen de korte tijd dat het bestaat heeft hij al goede resultaten geboekt.

Groetjes Stacey
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Kaio schreef: Oja ons tekoop bordje is eindelijk gister eruitgehaald !  ::)
Gefeliciteerd!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Angelique schreef: 20 per dag is best heel redelijk. Ik denk dat dat zeker nog wel als "druk" wordt gezien, zeker als het huis eral een paar maanden opstaat. Het wordt pas l*llig als het er 6x in de week 0 per dag zijn.
..

Vandaag dan, 59 keer gevonden, 49 keer bekeken.
Zal ik vast gaan poetsen? ;D ;D ;D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

lianneke schreef: ..

Volgens mij ben je dan heel blij met moeten poetsen  :biggrin2:
Mowgli schreef: Gefeliciteerd!
Ja het was al lang verkocht, maar we vonden dat de makelaar zelf het bord maar moest komen halen, voor dat geld wat die krijgt gaan we hem niet brengen  :biggrin2: leek bijna op ' wie de langste adem heeft' maar doet nog steeds goed dat dat bord weg is
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

lianneke schreef: ..

Ik zou iig vast gaan opruimen  :biggrin2:
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Hoe bevalt het de mensen die inmiddels in hun nieuwe paleisje zitten ??

Hier gister een 1e bod ontvangen, maar vér beneden de vraagprijs
Wij nog heel naief een tegenbod gedaan, maar nee, de mensen konden niet meer lenen dan hun bod
Waarom gaan mensen dan kijken naar huizen die veel te duur voor hun zijn ?  :-X

Het aantal kijkers neemt hier trouwens ernstig toe, dus heel stil hoop ik dat ik binnenkort ook kan roepen dat ons huis verkocht is  :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Hier gaat het (fysiek) settelen niet zo snel, maar dat is ook logisch. Vera doet nog maar 1 dutje van een uurtje overdag, dus ik ben de meeste tijdmet haar bezig.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

We gaan pas volgende week over wo-do verhuizen, vr en de dagen erna van alles zoeken.... :biggrin2:

Volgens mij proberen mensen het nu gewoon lekker laag bieden je weet maar nooit....
Goed teken dat het toeneemt en hopelijk zit daar ook al een echte koper tussen
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Monique77 schreef: Hoe bevalt het de mensen die inmiddels in hun nieuwe paleisje zitten ??

Hier gister een 1e bod ontvangen, maar vér beneden de vraagprijs
Wij nog heel naief een tegenbod gedaan, maar nee, de mensen konden niet meer lenen dan hun bod
Waarom gaan mensen dan kijken naar huizen die veel te duur voor hun zijn ?  :-X

Het aantal kijkers neemt hier trouwens ernstig toe, dus heel stil hoop ik dat ik binnenkort ook kan roepen dat ons huis verkocht is  :biggrin2:
In de hoop dat er wel iemand op het bod ingaat. Niet geschoten altijd mis. Maar fijn dat er weer kijkers zijn, hopen dat die ene koper ertussen zit!

Hier aardig gesettled, maar nog steeds druk natuurlijk. Eerst moest het werk wat na 2 weken "vakantie" was blijven liggen ingelopen worden en ondertussen nog steeds uitpakken, inruimen, lampjes ophangen, dat soort dingen. Zondag begonnen met het texen van de wanden in de huiskamer. Ik denk morgen daar wel mee klaar te zijn. Het verfwerk wil ik even laten liggen totdat de ramen/deuren de hele dag open kunnen. Maar goed, we survive, we zijn morgen iig van dat "zware vanNelle" geel af. Ondertussen zijn de honden ook een week of 6 niet geborsteld, dus dat ben ik ook iedere avond een stukje aan het inlopen.

Verder is het hier H E E R L I J K. Wat een vrijheid. Honden vinden het ook gaaf. Lekker over het land struinen en als dat te klein is struinen we gewoon door over de volgende landerijen. Ondertussen een beetje plannen waar ik de kippenren ga maken, dan natuurlijk ook meteen rondkijken wat voor nieuwe kippen erbij gaan komen  :biggrin2:  Dus uhhh, al met al vermaken we ons wel  :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Het scheelt iig het gezeur van "waar was ik nou gebleven"  :biggrin2:

Afbeelding
BusKay

Bericht door BusKay »

Angelique schreef: Het scheelt iig het gezeur van "waar was ik nou gebleven"  :biggrin2:
Ik vind dat "VanNelle"geel toch wel iets hebben....  :biggrin2: :biggrin2:

Als je toch van rustiek, antiek, geurend houd dan lijkt me niet veel onderhoud noodzakelijk  :o :o
Moet het natuurlijk wel flinke zware shag geweest zijn en tenminste 5 jaar doorgerookt!!!

Have fun met de emmertjes Tex en hoop dat er binnenkort van zult genieten!!

Soon is onze restyling compleet en dan volgen foto's....
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Wij zijn trouwens ook wel blij met ons nieuwe stulpje. Vera slaapt beter, loopt rond de tafel en wij hebben zoveel meer plek! ot enSien hebben een eigen kamer die ze nog leuk vinden ook.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Angelique schreef: Het scheelt iig het gezeur van "waar was ik nou gebleven"  :biggrin2:

Afbeelding
;D  ;D
Ik was op een gegeven moment met wit over wit bezig en vernis over wit, dikke vette ellende joh! In allerlei houdingen kijken of je overal geweest bent  ???
Maar je hebt ook hulp die kijkt of je het wel goed doet zie ik  :biggrin2:
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Afbeelding
Mooi geel is niet lelijk!!
Maar gelukkig heb je een opzichter die de boel in de gaten houdt!

Plaats reactie