Thanx, we zullen wel geduld moeten hebben, het is nou ook niet zo,n dorp dat je zegt: Jaaa, daar wil wonen, veel is hier niet te beleven. En ik denk dat we de pech hebben net te duur te zijn voor starters en te klein voor doorstromers.Angelique schreef: Er zijn huizen die wekenlang...of langer als nodig, 0 of 1 bezoeker per week krijgen en dat lees je dan ook gewoon af, dus ik denk dat die cijfers wel betrouwbaar zijn. Wij konden er op den duur wel aan aflezen....daar komt weer een kijker aan. Aan "gevonden" heb je niet zoveel, dat geeft enkel aan of die in iemand lijstje voorbij gekomen is. Dus als ik op b.v. Veendam + 10km zoek, dan komt jouw huis wellicht ook langs en dat teld als "gevonden". Die 20 zijn dan mensen die het huis daadwerkelijk aangeklikt hebben.
Je hebt er weinig aan als er niemand komt, maar hé, de kans dat er een kijker/koper tussen die 20 zit, is groter dan wanneer je 6X in de week 0 kijkers hebt. Nog ene paar weken, dan is het weer voorjaar, dan gaat het bij meer mensen weer kriebelen. Hou vol![]()
Het is wel ideaal voor mensen met een boot, die kun je gratis voor de deur aanmeren.