Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Brrr.... wat een nieuws weer...

Iedereen die het kan gebruiken: :bigarmhug:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Nynke schreef: Je hebt niets gemist meis, maar het gaat niet zo goed  :-\ :-\  Hij hoest heel veel in rust. Waarschijnlijk moet ik de furosemide ophogen, ben al via mail in overleg met de DA. Het lastige is dat hij 3 uur na die pil ontzettend moet plassen, dus het moet een beetje uitgekiend worden wanneer we die dan geven  :-\ :-\  Ik zie mezelf eigenlijk niet elke nacht om 2 uur buiten met het hondje :-[ :-[ 

Jeppe's vleesbot sla ik nu met de vleeshamer fijn vanwege zijn kies, eigenlijk eten ze alleen maar kippennekjes nog qua vleesbot :-\ .

Het zijn ouwe tobbers aan het worden  :( :( :(
Moeilijk hè.  :(  Een hele grote  :bigarmhug:  voor jou en de mannen.  :-*
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Oh bah wat een nare berichten weer  :(
Knuffel voor allemaal  :-* :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Nynke schreef: Je hebt niets gemist meis, maar het gaat niet zo goed  :-\ :-\  Hij hoest heel veel in rust. Waarschijnlijk moet ik de furosemide ophogen, ben al via mail in overleg met de DA. Het lastige is dat hij 3 uur na die pil ontzettend moet plassen, dus het moet een beetje uitgekiend worden wanneer we die dan geven  :-\ :-\  Ik zie mezelf eigenlijk niet elke nacht om 2 uur buiten met het hondje :-[ :-[ 

Jeppe's vleesbot sla ik nu met de vleeshamer fijn vanwege zijn kies, eigenlijk eten ze alleen maar kippennekjes nog qua vleesbot :-\ .

Het zijn ouwe tobbers aan het worden  :( :( :(

Ach jeetje Nynke  :-\ Wat een zorgen om Jeppe . Een dikke knuf meis  :-* :-* :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

:bigarmhug: voor Nynke en Jeppe  :-*

Hier alweer een drukte van belang geweest. Meneer K naar het station gebracht, Oscar uitgelaten, vlugge stofzuiger door het huis, monteur binnengelaten en na een kop koffie en het afronden van zijn werkzaamheden weer gedag gezegd. Nu maar eens aan de slag met de huishoudelijke klusjes, straks nog even boodschappen doen en dan ook nog maar een poos lui zijn. Dat mag wel na 3 nachten slecht geslapen te hebben.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Jeppe is gewoon zichzelf, zie onderfoto :P, Pezzo is naarder, die hoest echt veel in rust. Furosemide met ingang van vandaag opgehoogd naar 3 keer per dag i.o.m. DA.  Ze hebben allebei nog wel lol in het leven geloof ik :) :)

OT: We zouden vanavond Thais eten met de buren, maar buurman is ziek, dus een weekje verplaatst. Nu eten we dus maar soep uit de vriezer :-\ :-\  Ik had me er zo op verheugd :'(

Verder gaat het leven helemaal goed.
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Helemaal blij met mijn nieuwe baan. Had ik jaren eerder moeten doen.
Best pittig 4x 9u werken maar alles erom heen is prima geregeld en thuis loopt ook alles
Vlotjes dus dat voelt prima.
Woensdag is mijn vrije dag dus s morgens een lange wandeling met de honden, als een malle door het huis
En zodra de jongens uit school komen is het qualitytime met hen. Dat gevoel zal altijd wel blijven, dat ik daarin te kort schiet maar zolang ik de enige ben die dat denk is het goed :biggrin2:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Dat klinkt goed Marjolijn !!!  Werk je nu op de Laan op zuid ??
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Hier is iemand die moddersloten ontdekt heeft. Wat een troep krijg je dan. De afgelopen dagen veel km gemaakt en ik wordt echt oud want ik ben erg aan weekend toe en de week heeft nog even veel dagen als het weekend.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

De paardenmishandelaar heeft nu ook in ons dorp toegeslagen.  :'( >:(

Afschuwelijk, en hoe kan het toch dat iemand zó verknipt wordt.  :-X  :(
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Getverdemme Pauline, wat zijn er toch een zieke geesten...  >:(
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Nynke schreef: Dat klinkt goed Marjolijn !!!  Werk je nu op de Laan op zuid ??
Ja klopt. Op de 8e verdieping
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Voor iedereen die er eentje gebruiken kan;  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik schreef hier eerder over Tous zijn "woensdagmisselijkheid". We zijn nu 2 woensdagen verder en ik heb wat dingentjes aangepast. De dingen die ik op de woensdagochtend anders deed als op andere ochtenden nu verplaatst naar de dinsdagavond. (o.a. brood smeren voor de woensdag op mijn werk) Ik ben eens wat andere routes gaan lopen, wat verder ook. Ik geef hem okugest als we gaan wandelen en als we thuis zijn nog een keer door zijn eten.(alleen op woensdag dus) Vorige week geen misselijke Tous. Vanmorgen dacht ik even "mmmm zou het beginnen" maar nee. Via de webcam een rustige Tous gezien, vooral vandaag.  Ik juig niet te hard want er zal ongetwijfeld een woensdag komen waarop hij een patroon ontdekt heeft en het weer "mis" gaat maar voor nu zijn het toch twee woensdagen "winst" :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik ben ziek aan het worden  >:( >:( >:( ik weiger het, ik heb morgenavond vakantie.

Goed van Tous, en van jullie!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

eelke schreef: Ik ben ziek aan het worden  >:( >:( >:( ik weiger het, ik heb morgenavond vakantie.

Goed van Tous, en van jullie!
En je moet ook nog vastenavend vieren!

Gesloten