Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Witlofsalade met appel en sinaasappeldressing, gekookte aardappels en een omeletje.
En ?? ?? ?? ?? ?? Het is een recept dat ik van Connie heb trouwensPauline schreef: Zuurkoolsoep á la Nynke et Judith.
Vanavond zuurkool uit de oven met gehakt, aardappelpuree en ananas. Hopen dat manlief het eetbaar vind, die lust namelijk geen zuurkool. 8)
Gebakken aardappeltjes (in schil). Met gekookte broccoli en geroerbakte venkel met veul knoflook. En een sausje van mayo + kwark + bieslook. Ala mama.
Spruitjes, aardappelgratin en kaasrondjes uit de oven.
Oven pasta schotel
Burgerplaza

Daar gaat mn dieet
Daar gaat mn dieet
Morgen weer een dag! Ik twijfelde ook, maar ik had hulp bij het koken, dus braaf gekooktHylos schreef: Burgerplaza![]()
![]()
Daar gaat mn dieet![]()
Haha, dat scheelt
Stomme Burgerplaza ook met hun lekkere eten 
We waren vergeten vlees er uit te leggen en geen zin om weer naar de supermarkt. Morgen maar weer extra veel rennen
We waren vergeten vlees er uit te leggen en geen zin om weer naar de supermarkt. Morgen maar weer extra veel rennen
Wegens 'blegh' (3 van de 4 ziek hier) heeft zoon eten besteld voor hem en z'n meissie. Dochter was er niet.
Wij aten het restje van gister, zonder lekkere salsa en avocado...nah, smaakt toch niet zoals het moet maar als je niet eet voel je je ook niet lekker
Nu maar weer thee met honing slobberen
Wij aten het restje van gister, zonder lekkere salsa en avocado...nah, smaakt toch niet zoals het moet maar als je niet eet voel je je ook niet lekker
Nu maar weer thee met honing slobberen
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Omdat ik nog naar de stad wilde vandaag snel en makkelijk gekookt. Spinazie à la bloep met een gekookt ei, een vleesvervanger en gekookte aardappels. Toe hadden we yoghurt met honing.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Kweet nog niet. Heb erg zin in pide. Maar geen idee hoe ik dat combineert tot volwaardige maaltijd.
Misschien met sla, knoflooksaus, gegrilde courgette? En wat nog? En ebben bedenken waar ik de pide krijg.
Misschien met sla, knoflooksaus, gegrilde courgette? En wat nog? En ebben bedenken waar ik de pide krijg.
we zouden Thais eten met de buren, maar de buurman is ziek. Nu wordt het maar kippensoep uit de vriezer.
Ik weet het nog niet. Ik eet alleen, dus ik denk dat het niet echt een uitgebalanceerde gezonde maaltijd gaat worden 8)