dalmatier in nood
Moderator: Lizzy
Re: dalmatier in nood
Vanna poept nog steeds mooi. Ik overgiet haar carnibest nog steeds met wat kokend water.
Ik heb haar nu 3 weken op 10 mg prednoral per dag gehouden. Gister heb ik haar op 5 mg per dag gezet omdat ik niet zeker weet of ze wat depri overkomt door de prednoral of dat dat komt door buikpijn. Daar kom ik volgens mij alleen achter wanneer ze prednoral-vrij is. De eigen DA vermoedt dat ze depri is vanuit de darmen, ondanks de goede ontlasting.
Maar nu dus voor de 2e dag op 5 mg prednoral. Ze is nog steeds depri, poept wel mooi, eet haar carnibest gewoon op, maar heeft vandaag al 2x overgegeven en sinds deze week is ze ook weer begonnen met het eten van gras.
Ik kan het nog even aankijken, maar het lijkt erop dat ze het niet goed doet op een lage dosis prednoral. Ik zou het zo graag kwijt willen, ook vanwege de bijwerkingen.
En ik moet zeggen ... ze is echt niet blij ... beetje zielig ... mijn arme poppie ....
Ik heb haar nu 3 weken op 10 mg prednoral per dag gehouden. Gister heb ik haar op 5 mg per dag gezet omdat ik niet zeker weet of ze wat depri overkomt door de prednoral of dat dat komt door buikpijn. Daar kom ik volgens mij alleen achter wanneer ze prednoral-vrij is. De eigen DA vermoedt dat ze depri is vanuit de darmen, ondanks de goede ontlasting.
Maar nu dus voor de 2e dag op 5 mg prednoral. Ze is nog steeds depri, poept wel mooi, eet haar carnibest gewoon op, maar heeft vandaag al 2x overgegeven en sinds deze week is ze ook weer begonnen met het eten van gras.
Ik kan het nog even aankijken, maar het lijkt erop dat ze het niet goed doet op een lage dosis prednoral. Ik zou het zo graag kwijt willen, ook vanwege de bijwerkingen.
En ik moet zeggen ... ze is echt niet blij ... beetje zielig ... mijn arme poppie ....
Wat een narigheid 
Lieve Vanna ... vandaag ben je om 15.00 u heel rustig overleden. Moeilijk voor ons, want je was nog maar 10 1/2 jaar, maar je was moe gestreden. We zijn je dankbaar voor de jaren die je in de tweede helft van je leven met ons hebt gedeeld. We hebben genoten van je liefde en trouw, je verlegenheid, dartelheid, je hoge knuffelgehalte èn je echte dalmaten-glimlachjes. Meid ... wat heb jij een grote plek in ons hart veroverd. We zullen je heel erg gaan missen en je nooit vergeten. ???
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ach wat verdrietig [emoji22] Heel veel sterkte!
Ach jeetje wat verdrietig[emoji22] Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Oh nee, heeft ze de strijd toch verloren 
Heel veel sterkte gewenste met het gemis en de grote, lege plek die Vanna achterlaat.
Dag Vanna; goede reis meisje
Heel veel sterkte gewenste met het gemis en de grote, lege plek die Vanna achterlaat.
Dag Vanna; goede reis meisje
Ja ... ze heeft de strijd verloren. Na mijn laatste reactie van 31 januari, veerde Vanna niet weer terug. Ze verloor weer haar eetlust. Ze heeft nog even weer op 20 mg prednoral gezeten, maar de afgelopen dagen begon haar buik op te zwellen. Maandag hebben we een echo gemaakt en een punctie uitgevoerd. Veel helder eiwitrijk vocht in haar buikholte. Ook haar tandvlees was erg bleek. Ons meiske was ook erg moe en wilde niet meer wandelen. Die lieverd was helemaal op. We hebben haar met veel pijn in het hart laten gaan. 
-
renate1985
- 5-sterren

Ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie kanjer

Heel sterkte met het verwerken van dit verlies

Oh wat vreselijk verdrietig

Heel veel sterkte met dit verlies!
Heel veel sterkte met dit verlies!
Heel veel sterkte met dit verlies 
Heel veel sterkte gewenst.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ach gos. Ik was een stille meelezer en hoopte steeds dat ze weer zou terugveren. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Vreselijk

Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie lieve meis

Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie lieve meis