Vetvlek in rok
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vetvlek in rok
Echt ik lees dingen. . . duikt nog s de zakvanmax in 
Hondenspeeksel genoeg 8)
[quote="eelke"]
Hondenspeeksel genoeg 8)
[/quote]
Ik zie mogelijkheden. .
Hondenspeeksel genoeg 8)
[/quote]
Ik zie mogelijkheden. .
Ik vraag zo wel ff of Gijs zn kop buiten uitschud, hoef jij alleen je rok in de lucht te houden!
- Angelique
- 5-sterren

Insmeren met baking soda...azijn erop....
Ik heb een vetvlek in een zijden blouse er uiteindelijk uitgekregen door er afwasmiddel op te smeren en gewoon weer te wassen. Het was alles of niets en het werkte perfect!
Zou je niet met keukenpapier en een strijkbout aan de gang kunnen? Keukenpapier op vlek, strijkbout erover, keukenpapier neemt het vet op - of zoiets. Schijnt zelfs voor kaarsvet te werken.
[quote="Elf"]
Ik heb een vetvlek in een zijden blouse er uiteindelijk uitgekregen door er afwasmiddel op te smeren en gewoon weer te wassen. Het was alles of niets en het werkte perfect!
[/quote]
Dit is er een die ik ga proberen op een rok die ik uit de 'zak' op ga graven
[/quote]
Dit is er een die ik ga proberen op een rok die ik uit de 'zak' op ga graven
[quote="Elf"]
[/quote]
Hm, dus toch mijn eerste eigen ingeving.
[/quote]
Hm, dus toch mijn eerste eigen ingeving.
[quote="eelke"]
Ik vraag zo wel ff of Gijs zn kop buiten uitschud, hoef jij alleen je rok in de lucht te houden!
[/quote]

Je moet een handeltje beginnen, Eelke!
Onze honden kwijlen nooit, dus ik ben je eerste klant voor een flesje GijsKwijl.
[/quote]
Je moet een handeltje beginnen, Eelke!
Onze honden kwijlen nooit, dus ik ben je eerste klant voor een flesje GijsKwijl.
[quote="Too"]
Echt? ? Werkt dat voor meer vlekken?
[/quote]
Hier wel..
je kan het altijd eerst proberen... ik heb ook altijd zo'n doos klaarstaan met mijn kleinkinderen wel nodig.. ( hoe ik dat vroeger deed???)
Echt? ? Werkt dat voor meer vlekken?
[/quote]
Hier wel..
Ik gebruik talkpoeder, werkt altijd perfect bij mij.
Royaal talkpoeder op de vlek strooien, een tijdje laten intrekken en dan stof op stof wrijven.
Meestal kan ik het kledingstuk meteen weer aantrekken zonder het te wassen.
Royaal talkpoeder op de vlek strooien, een tijdje laten intrekken en dan stof op stof wrijven.
Meestal kan ik het kledingstuk meteen weer aantrekken zonder het te wassen.
Maar dat is voor verse vlekken lijkt me. Als ik op deze vlek talkpoeder ga strooien, gebeurt er niets.