Valentijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Valentijn
ik ga op valentijn dag kijken naar mijn hopelijk nieuwe huis,dat moet toch goed komen mooier cadeau kan ik niet krijgen 
Mijn valentijn komt vanavond thuis na 3 maanden afwezigheid. Dat is pas een kadootje!! En kost niets. Brengt alleen maar mee. 
Ik heb zelfs een valentijnskado'tje van mijn virusscanner. Hoe romantisch!
Veel vuile was enzo.keetje schreef: Mijn valentijn komt vanavond thuis na 3 maanden afwezigheid. Dat is pas een kadootje!! En kost niets. Brengt alleen maar mee.![]()
Mijn valentijn dobbert ergens op de oceaan.
-
BusKay
Zijn we het nou helemaal vergeten??
Het kan nog... jullie hebben nog een uurtje!!......

Het kan nog... jullie hebben nog een uurtje!!......
Mijn valentijn heeft me verrast met een etentje. Niet bodig, wel heel gezellig en lekker! Op nar de volgende 8 vergeten valentijnsdagen en de 9de met een verrassing 
-
BusKay
Och erm... ook niet van Tommy??Martine-Tom schreef: Helemaal niks vandaag
![]()
Ik heb wel lekkere chocola gehad en een rode roos. En ik had gebakjes gehaald en 2 flinke biefstukken. 
Hij heeft nog 2 minuten...

Gelukkig, we hoeven niet naar de dokter. Geen kadootjes gehad 
Ik moest werken vandaag (gisteren). Had een late dienst van 14:00u. - 22:45u. We waren (eer)gister heeeeeel romantisch schnitzel eten (Maar dat was meer omdat we naar de stad waren geweest en eht al vrij laat was en we nog boodschappen moesten doen om aansluitend te koken)
- Inge en Bono
- 5-sterren

We zijn de garage gaan opruimen gisteren. De meneer heeft een hartje in het stof getekend