Weer zo een incasso brief van firma list en bedrog
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Weer zo een incasso brief van firma list en bedrog
In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad. ???
-
BusKay
Klik eens wat op het net zonder Spamfilter, Adblokplus etc.-Saskia- schreef: In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad. ???
Reageer eens met naam en adres op een wat minder beschermde site...
Vul je emailadres in bij alle nieuwsbriefmogelijkheden die je maar ziet...
Ik verwacht bij bovenstaande dat je binnen de kortste keren je ook gelukkig mag prijzen
Maar verder worden ook databases gewoon gehackt/gestolen bij gerenommeerde bedrijven en verhandelt.
Jou gedrag blijft namelijk geld waard voor de fabrikant... en dus ook voor oplichters
Dit was voor mij ook de eerste keer hoor. En of het de laatste is?? Ik verwacht van niet.-Saskia- schreef: In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad. ???
Verder neem ik waarschuwingen tegen fraude altijd ter harte , én heb ik mijn financieële administratie echt wel op orde(prijstzichgelukkigsmily)
Heb nog steeds goed geslapen.
o ja, mijn 50% korting op het `openstaand bedrag `is wel vervallen, ik heb niet betaald voor dat het 9 febr. was
Ik had er ook nooit last van, totdat ik iemand mijn e-mailadres gaf. Gelukkig een tijdelijk adres. Hij bleek dus allemaal malware op zijn computer te hebben, die zijn adresboek door hebben gesluisd. Inmiddels heb ik het e-mailadres opgeruimd en heb ik er dus geen last meer van-Saskia- schreef: In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad. ???
-
BusKay
Hier ook zeer weinig last van spam en de PTT (ohja dat is nu TNT) ...duzz mag nie klage