Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Zijn er mensen die mee willen bestellen in mijn topic over Clazing ??
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 153.0.html
Het wordt zaterdag 21 februari en ik ga het 's ochtends vroeg ophalen.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 153.0.html
Het wordt zaterdag 21 februari en ik ga het 's ochtends vroeg ophalen.
-
TessaThomas
- 5-sterren

Mensen uit Zoetermeer/Zevenhuizen en omgeving misschien? 
Zou mooi zijn !!!TessaThomas schreef: Mensen uit Zoetermeer/Zevenhuizen en omgeving misschien?![]()
-
TessaThomas
- 5-sterren

Het is voor jezelf ook lekker trouwens. Wij hebben ooit de poten gehad als bedankje (leuk 10 kilo....), echt mooi spul.
Alles bij Clazing is voor menselijke consumptie, gewoon prima vlees. Wel halal geslacht, dat wel
.
-
TessaThomas
- 5-sterren

Ja, maar er zit nog wel verschil in kip en kip af en toe. Halal, jaNynke schreef: Alles bij Clazing is voor menselijke consumptie, gewoon prima vlees. Wel halal geslacht, dat wel.
mm ik heb morgen net een bestelling die mijn vriezer waarschijnlijk vol maakt. Ik zou wel in zoetermeer kunnen ophalen mocht ik morgen nog ruimte over heb. Of heb je zicht wanneer je een volgende keer gaat?
ik denk pas weer over een maand of 4-5
sowieso neem ik dan niet zoveel mee, want ik wil niet elke keer de bus van mijn werk meenemen en heb zelf maar een klein otootje

-
TessaThomas
- 5-sterren

Tegen die tijd kunnen we kijken of ik dan meerijd? Ik heb een eigen busje, dus dan zou ik kunnen helpen met wegbrengen naar jou of een parkeerplaats oid? Opslaan zou ook kunnen, maar ook geen extra vriezer meer hahaNynke schreef: ik denk pas weer over een maand of 4-5sowieso neem ik dan niet zoveel mee, want ik wil niet elke keer de bus van mijn werk meenemen en heb zelf maar een klein otootje
![]()
![]()
ach ik heb helemaal geen autootje maar ik snap het volkomen.. is niet erg.. ik kijk morgen wel of ik ruimte heb en zo niet dan gaat het voor mij over.Nynke schreef: ik denk pas weer over een maand of 4-5sowieso neem ik dan niet zoveel mee, want ik wil niet elke keer de bus van mijn werk meenemen en heb zelf maar een klein otootje
![]()
![]()
Dat klinkt als een goeie optie Tessa !!!TessaThomas schreef: Tegen die tijd kunnen we kijken of ik dan meerijd? Ik heb een eigen busje, dus dan zou ik kunnen helpen met wegbrengen naar jou of een parkeerplaats oid? Opslaan zou ook kunnen, maar ook geen extra vriezer meer haha
is goed, laat het maar weten, maar ik kom niet in ZoetermeerAquillo schreef: ach ik heb helemaal geen autootje maar ik snap het volkomen.. is niet erg.. ik kijk morgen wel of ik ruimte heb en zo niet dan gaat het voor mij over.
Oke dan houd het op.Nynke schreef: Dat klinkt als een goeie optie Tessa !!!
is goed, laat het maar weten, maar ik kom niet in Zoetermeer![]()
Is er nog iemand die hazenrug van Sietie wil/gaat halen? Stopplaats is in Utrecht.. nu wil ik best zelf het lijntje rijden maar ik heb geen bestelauto meer maar een klein matizje 
-
Marpa
Zijn er mensen uit de omgeving Delft die interesse hebben in het lijntje van Aurora Borealis dd 7 en 21 maart Utrecht/ Gorichem/ Vianen?
Ik heb interesse in bepaalde producten maar om alleen voor mezelf daarheen te riijden vind u te ver.
Ik heb interesse in bepaalde producten maar om alleen voor mezelf daarheen te riijden vind u te ver.
Zit net de kijken (zeg maar gerust te "kwijlen") ik heb wel interesse denk ik.....maar het liefst wil ik delen 10 kg per vleesje is me iets teveel.Marpa schreef: Zijn er mensen uit de omgeving Delft die interesse hebben in het lijntje van Aurora Borealis dd 7 en 21 maart Utrecht/ Gorichem/ Vianen?