Zie je nou dat ik toch gelijk had!!Martine-Tom schreef: Ik ben ineens lesbisch geworden, ik moet gaan voor boerin Bertie![]()
Ik zal maar niet zeggen waar ik terecht kwam... maar ik koop nooit geen bollen meer...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zie je nou dat ik toch gelijk had!!Martine-Tom schreef: Ik ben ineens lesbisch geworden, ik moet gaan voor boerin Bertie![]()
Ah jij bent ineens homo geworden dusBusKay schreef: Zie je nou dat ik toch gelijk had!!![]()
Ik zal maar niet zeggen waar ik terecht kwam... maar ik koop nooit geen bollen meer...![]()
![]()
Sapiens!!Martine-Tom schreef: Ah jij bent ineens homo geworden dus![]()
Het kan altijd ergerKim_S schreef: Oegodoegodoegod... ik moet ook voor Bert gaan
Ga ik liever voor Martine![]()
Meen je nieteelke schreef: Het kan altijd erger![]()
Kim_S schreef: Oegodoegodoegod... ik moet ook voor Bert gaan
Ga ik liever voor Martine![]()
Dat was een complimentMartine-Tom schreef:
![]()
Zolang het maar geen bekentenis is is het primaKim_S schreef: Dat was een compliment
![]()
![]()
Ik zit nog braaf in de kast hoorMartine-Tom schreef: Zolang het maar geen bekentenis is is het prima
Wat gaan we doen op onze eerste date?

Nope, in het kader van "als niemand "m mot, hoef ik "m ook niet". Arme theo, goeie vent wel denk ik.Boeffie Blafmans schreef: Het wordt eindelijk leuker. Bertie moet gewoon niet aan zo'n programma meedoen. Geert moet wel meevallen, anders krijg je geen drie vrouwen zo tevreden. Arme Theo, ik vrees dat die laatste ook gaat afhaken![]()

Geerteelke schreef: Het kan altijd erger![]()

Yesss Theo past bij mij! Ik wist het!